וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס ידע: התחזית המצמררת שלו על המלך צ'ארלס התגשמה - וזה מה שעוד צפוי לנו

6.2.2024 / 12:02

ההודעה בדבר מחלת הסרטן של המלך צ'ארלס מחזירה אותנו לנבואתו של נוסטרדמוס שחזה מתי צ'ארלס יוכתר כמלך וכעת מסתמן כי ידע גם על מחלתו ועל פרישתו הצפויה. הנה עוד מה שהוא צופה שיקרה השנה - ומתברר שהוא לא היחיד ש"ידע" על גורלו של המלך

כותרות העיתונים בבריטניה בבוקר שאחרי הבשורה על הסרטן של המלך צ'ארלס/רויטרס

ארמון בקינגהאם הודיע אמש (שני) כי המלך צ'ארלס אובחן כחולה סרטן במהלך בדיקות שעבר בבית החולים - אחרי שהתגלתה בגופו ערמונית מוגדלת. בשלב זה לא נמסר איזה סוג של סרטן יש לו - אך נודע כי הוא החל בסדרת "טיפולים קבועים".

ההודעה המצערת החזירה אותנו לנבואותיו של הנביא הצרפתי נוסטרדמוס. להזכירכם, אחת מתחזיותיו לשנת 2024 כבר התגשמה, כשלכאורה הוא חזה את רעידת האדמה החזקה (בעוצמה 7.6) שהכתה במרכז יפן ב-1 בינואר. כעת מסתמן שתחזית נוספת שלו הנוגעת למלך צ'ארלס השלישי מתגשמת ואם זו כבר "הקליעה" השנייה שלו - כנראה שאנחנו ממש צריכים להיזהר משאר תחזיותיו לשנה הקרובה.

הנביא, ששמו האמיתי מישל דה נוסטרדאם, פרסם את נבואותיו בספרו Les Prophéties לפני יותר מ-450 שנה ואוהדיו טוענים שראו כיצד הן מתגשמות במהלך השנים. הם אומרים שהוא חזה במדויק את עלייתו של אדולף היטלר, הירי בנשיא ג'ון קנדי, תחילתה של מגיפת הקורונה ואפילו את משבר יוקר המחיה של 2022. אחת התחזיות שלו ל-2024 נוגעת, על פי פרשנות מומחים, למלך צ'ארלס בן ה-75, כשהוא חוזה כי המלך יפרוש מכס המלוכה אחרי שירש את הכתר מאמו, אליזבת השנייה בספטמבר 2022.

בתחזית הוא מציין את "מלך האיים" ש"גורש החוצה בכוח". למרות שאין בכתביו שום התייחסות לדמות מלכותית מסוימת, המומחים מאמינים שזה עשוי להיות המלך צ'ארלס שעומד לפרוש מתפקידו. בספריו של נוסטרדמוס נכתב: "מלך האיים גורש בכוח... הוחלף באחד שלא יהיה לו סימן של מלך". המומחה מריו רידינג, אנליסט ומחבר הספר "נבואות הנוסטרדמוס", מאמין שנוסטרדמוס תיאר בכתביו שהמלך צפוי להתפטר וכי זה לא יהיה בנו הנסיך ויליאם שימלא את מקומו אלא אדם ש"לא היה לו סימן של מלך", כמו למשל, הנסיך הארי?

המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024. מסך אינסטגרם chrisjacksongetty, צילום מסך
המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024/צילום מסך, מסך אינסטגרם chrisjacksongetty

מה עוד חזה נוסטרדמוס ל-2024?

נוסטרדמוס חוזה לנו השנה מספר תחזיות קודרות כגון שיטפונות גדולים שיפגעו בחלקים מהעולם ויביאו לרעב גדול, סכסוך בינלאומי אלים (יתכן שהוא מתייחס לסכסוך הגובר באסיה בין סין להודו ולמדינות נאט"ו, איתן יכול להתפתח סככוך צבאי אלים או אפילו מלחמה כוללת ויתכן שהוא מתייחס לאלימות הגואה בין ארה"ב לאיראן ושלוחותייה) וחוזה גם את מותו של האפיפיור פרנציסקוס, מנהיג הכנסייה הקתולית.

לפני שאתם נכנסים לפאניקה, גם בתחזיות של מנבאי עתידות חשוב לקרוא את האותיות הקטנות. אז נכון, אפשר להשליך את דבריו של נוסטרדמוס על המלך צ'ארלס ואם אכן אליו התכוון, הוא ניבא את פרישתו עוד השנה, אולם הוא ציין בהמשך את הסיבה לפרישתו - וזו לא מחלתו. לדבריו, המלך צ'ארלס יפרוש עקב ההתקפות המתמשכות עליו ועל אשתו השנייה, המלכה קמילה. רידינג טען בספרו: "הוא ציין שהמלכה אליזבת השנייה תמות בסביבות שנת 2022, בגיל 96, 5 שנים פחות מתקופת חייה של אמה. הנסיך צ'ארלס יהיה בן 74 ב-2022, כשיעלה על כס המלכות, אך הטינה שקיימת כלפיו מחלק מסוים מהאוכלוסייה הבריטית, בעקבות גירושיו מדיאנה, נסיכת ויילס, עדיין קיימת. הלחץ עליו כל כך גדול, והגיל שלו כל כך נגדו, שצ'רלס מסכים להתפטר לטובת בנו".

רידינג הוסיף: "האדם שיחליף אותו מעולם לא ציפה להיות מלך. האם זה אומר שהנסיך וויליאם, שמצופה שימלוך אחרי אביו, כבר לא בתמונה? הנסיך הארי, בתהליך ברירת מחדל, יהפוך למלך במקומו? זה יהפוך אותו למלך הנרי התשיעי, כשהוא בן 38 בלבד".

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון כאן הוא שלפי שעה צ'ארלס אמנם יחדל מלמלא את תפקידיו הציבוריים - אולם ימשיך בתפקידו החוקתי כמלך בריטניה. בארמון מסרו כי הוא "נותר חיובי לגבי הטיפול ומצפה לשוב למלא את חובתו הציבורית בהקדם האפשרי". אם נסמוך על המילים שלהם ועל סיכויי השרידות עם סרטן שלפוחית השתן, שום פרישה לא תהיה פה.

עוד על הדרמה בבית המלוכה

ההמתנה לא השתלמה: מתברר שלמלך צ'ארלס יש מזל נאחס אמיתי

סדר הירושה הבריטי: וויליאם, ג'ורג' - ובאיזה מקום הארי?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
נוסטרדמוס ידע לפני כולנו?/GettyImages

גם נוסטרדמוס המודרני "ידע" והזהיר את המלך מהערמונית

חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה זכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני" וכנראה מסיבה מוצדקת, כי גם הוא ניבא שחורות למלך צ'ארלס הרבה לפני שאנחנו ראינו. מעבר לכך, בניגוד למקור, הוא ציין ואף הזהיר את המלך מפני בעיות בריאותיות מהן הוא צפוי לסבול השנה.

מוקדם יותר השנה את'וס סלומה, שלכאורה חזה גם את מותה של המלכה אליזבת' השנייה ומגיפת הקורונה, דחק במלך צ'ארלס לבדוק את עצמו וידע בדיוק איפה. הוא אמר בריאיון ל-DailyStar: "המלך צריך להיזהר בכל הנוגע למערכת השתן שלו, גם כמו לסיבוכים הקשורים לערמונית ולאיברי מינו. החששות שלי התבררו כנכונות כשהמלך אושפז לאחרונה עקב בעיות בערמונית". לדבריו כבר בהכתרתו למלך בריטניה, הוא הזהיר את המלך להגדיל את הטיפול בבריאותו. הוא אמר אז: "חשוב לטפל בדברים האלה עכשיו אם אתה רוצה למלוך בשלום. הספירה לאחור החלה. בקרוב נגלה אם הוא ישאר בשלטון בין 2024 ל-2025".

אם אכן צדק בתחזית הזאת, כדאי לשים לב לתחזיות האחרות שלו. גם הוא, כמו נוסטרדמוס המקורי, מנבא שרשרת של אסונות טבע, מרעידות אדמה ועד שטפונות, שיביאו להרס ברחבי העולם. לדבריו, יש לצפות גם לפעילות געשית וסיסמית מוגברת בטבעת האש המקיפה את האוקיינוס השקט - במיוחד האי האינדונזי ג'אווה, כמו גם רצועת החוף המשתרעת מצפון קליפורניה, ארה"ב ועד לדרום קולומביה הבריטית שבקנדה. הוא חוזה עלייה בעוצמת ההוריקנים והציקלונים באזורים כמו דרום מזרח אסיה, כולל הפיליפינים ותאילנד. בנוסף, הוא מזהה אזורים בסיכון גבוה לסערות כמו מפרץ מקסיקו ופלורידה שבארצות הברית תוך שימת דגש על החשיבות של היערכות טובה להתמודדות עם מגמות מתפתחות אלו. במבט רחוק יותר אל העתיד, את'וס מזהיר את אמסטרדם שבהולנד, ניו יורק שבארה"ב וטוקיו שביפן מפני אסונות טבע: "הן חייבות להיערך כדי להבטיח עתיד שבו האדמה לא תיבלע כולה במים".

את'וס סלומה. instagram.com/athos_salome, אתר רשמי
גם "נוסטרדמוס המודרני", את'וס סלומה, ידע לפני כולם?/אתר רשמי, instagram.com/athos_salome

לא רק הנוסטרדמוסים "ידעו"

ניקולס אוג'ולה, אחד המתקשרים המפורסמים בבריטניה, לכאורה גם ניבא את הבשורה הקשה שקיבל המלך צ'ארלס. בתחזית ששיתף עוד בתחילת 2023 הוא כתב: "אני חושב שלמלך צ'ארלס יהיו בעיות בריאותיות. אולי זה קשור ללב שלו או למחזור הדם".

זוכרים את הקוראת באספרגוס, ג'מימה פקינגטון, שחוזה עתידות בהשלכת אספרגוס באוויר? כן, יש דבר כזה. בכל אופן, היא חזתה בראשית 2023 שהמלך צ'ארלס השלישי ימסור חלק ניכר מתפקידיו לנסיך וויליאם. היא אמרה אז: "האספרגוס רומז שהמלך צ'ארלס ייקח צעד אחורה, בשל גילו, ויהפוך את וויליאם לנסיך יורש העצר. הנסיך וויליאם ייקח לידיו רבים מתפקידיו של המלך ואני צופה שזה יקרה בקרוב, ב-12 החודשים הקרובים". זו לא ציינה שהסיבה לפרישתו היא מחלה.

כמובן שיש לקחת את כל התחזיות שצויינו כאן בספק גדול מאוד כי הרי מפאת גילו של המלך צפוי שבעיות בריאותיות או פרישה עשויות להיות על הפרק. זה קצת כמו לנבא שמחר תזרח השמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully