וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחזה את גורל הארי ומייגן בתחזיות ל-2023 - כולל מסר מדאיג לישראל

27.12.2022 / 23:47

ניקולס אוג'ולה, המיסטיקן שחזה לכאורה את השריפה בקתדרלת נוטרדאם ואת מלחמת האזרחים הסורית, פרסם את תחזיותיו לשנת 2023 - ביניהן מסר מטריד למשפחת המלוכה הבריטית, לכלכלה העולמית וגם לנו הישראלים

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם/Nicolas Aujula Showreel

ניקולס אוג'ולה הוא אחד המתקשרים המפורסמים בבריטניה. לכאורה הוא ניבא את תבוסתו של טראמפ בבחירות, את מחאת Black Lives Matter, את השריפה בקתדרלת נוטרדאם ואת מלחמת האזרחים הסורית, שלוש שנים לפני שפרצה. כעת יש לו כמה תחזיות מעניינות לשנת 2023 - ביניהן התפרצות מלריה, ניצחון בריטי ברכיבה על אופניים ושברון לב של מדונה וביונסה. יש לו גם חדשות לא ממש משמחות עבורנו בישראל.

אוג'ולה בן ה-37 הוא מטפל ואסטרולוג המתגורר בדרום לונדון. בגיל 17 עבר לדבריו חוויה רוחנית יוצאת דופן במהלכה נחשף אל גלגוליו הקודמים. הוא סיפר אז: "נכנסתי למצב טראנס. נזכרתי בחיים הקודמים שלי - הייתי מלכה מצרית, אריה ומורה - והייתי במהפכה הצרפתית. אני חושב שזו הייתה נקודת מפנה אמיתית בחיי, כי אז עזבתי את בית הספר והוכשרתי כמטפל בהיפנוזה בטיפולי רגרסיה". את חזיונותיו הוא רואה בעיני רוחו כסצנות מרגשות על מסך טלוויזיה דמיוני ענק. הוא אמר: "מצד אחד, יש את האלמנט הזה של נוחות, בידיעה שאנחנו יכולים לראות את העתיד. מצד שני, אנחנו לא יכולים לשנות אותו כי לא משנה כמה אני אגיד זאת לאנשים, ההתנהגות שלהם לא תשתנה".

אוג'ולה חוזה לנו לשנת 2023 עלייה בהצפות ההמוניות, מלריה והפסקות חשמל בקנה מידה עולמי. אחרי שניבא לכאורה את הראיון הנפיץ של הארי ומייגן אצל אופרה, הוא טוען שיש לו חזיונות על ארמון מלכותי או בניין נשיאותי שבוער. זה לדעתו עשוי להוות סימן לרצון של אנשים בשינוי השלטון בבריטניה. ניקולס מאמין ש-2023 תהיה שנה קשה עבור משפחת המלוכה. "אני חושב שההכנסה והפופולריות של משפחת המלוכה הבריטית יירדו", אמר, "הם עשויים למכור את הנכסים שלהם או להפוך אותם לבתי מלון. הם יצטרכו לאלתר". הוא הוסיף: "אני גם חושב שלמלך צ'ארלס יהיו בעיות בריאותיות. אולי זה קשור ללב שלו או למחזור הדם".

המלך צ'ארלס השלישי בפרלמנט בלונדון, לקראת נאום ראשון בתפקיד, 12 בספטמבר 2022. רויטרס
"למלך צ'ארלס יהיו בעיות בריאותיות"/רויטרס

פגיעה חמורה יותר בכלכלה העולמית

אוג'ולה משוכנע שמשבר יוקר המחייה העולמי ימשך מספר שנים נוספות. "אני חושב שהפגיעה הכלכלית הולכת להיות ארוכת טווח ותמשך 6 או 7 שנים. אני חושב שהגרוע מכל יגיע בסוף העשור - ניכנס למיתון ואז הדברים יתחילו להשתפר. אני חושב שיהיה מיתון גדול בעולם. כתוצאה מכך, נראה אובדן נוסף של מקומות עבודה ועוד חברות שיודיעו על פשיטת רגל".

הוא הוסיף: "אני מרגיש שלמפלגה השמרנית בבריטניה יהיה משבר נוסף בקיץ, בין יוני לאוגוסט".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניקולס אוגו'לה. Nicolas Aujula, אתר רשמי
ניקולס אוגו'לה בתחזיות מלחיצות לשנת 2023/אתר רשמי, Nicolas Aujula

חדשות רעות לביונסה

ניקולס אוג'ולה מנבא ניצחון לרוכב אופניים בריטי בשנת 2023, באומרו: "אני רואה מישהו עם דגל בריטי על אופניים ששבר שיא כלשהו". בעולם התקשורת הוא חוזה קטטה בין גברים סלבריטאים בפסטיבל סרטים או בתערוכת פרסים - בין אם פיזית או מילולית.

הוא חוזה גם שברון לב למדונה וביונסה. הוא אמר: "2023 הולכת להיות שנה די קשה עבור מדונה. היא עשויה לחוות סוג כולשהו של צער. אני מרגיש שתהיה לה שנה קשה. אני מרגיש שביונסה עוברת שינוי בחייה והיא עשויה לפקפק במערכת היחסים שלה".

ניקולס טוען גם שסלבריטאים יעלו השנה את המודעות לסרטן האשכים - או שיהיה סלבריטאי מסויים שיעודד אחרים לדבר על המחלה.

"הטבע הולך לנצח"

למדיום יש גם תחזיות הנוגעות לטבע. הוא הוסיף: "אני כל הזמן רואה תמונות של גברים גולשים, גאות גדולה מגיעה וכולם נשטפים. זה מרגיש כאילו הטבע איכשהו הולך לנצח או שהיד שלו תהיה על העליונה. אנחנו צריכים לעבוד עם הטבע, לא נגדו. אני חושב שהטבע יעמיד אנשים במקומם".

ניקולס הסביר שכשחזיונותיו מופיעים, במיוחד כאלה שעשויים להעיד על אירועים חדשותיים, קשה להשתיק את הצד ההגיוני של המוח שלו, שנאבק להבין את מה שהוא ראה. הוא הסביר: "אני יכול להיות סקפטי לפעמים. הראייה מגיעה מהחלק האינטואיטיבי של המוח ואז בצד ההגיוני של המוח עולות שאלות וניתוחים. אני חושב שזה טוב לעשות את זה. זה טוב להיות רציונלי. זה טוב להיות הגיוני לפעמים. אם יש אנשים סקפטיים שם בחוץ, זה ממש בסדר. אנחנו זקוקים לשילוב בין צדדים אינטואיטיביים, פוליטיים ואתיים".

חדשות רעות לישראלים

נומרולוגית וואלה!, יפעת אורלב, שוחחה עם ניקולס אוג'ולה שהסכים לספק מספר תחזיות הנוגעות אלינו בישראל. בתחזיות שפרסם הוא דיבר על פגיעה חמורה יותר בכלכלה העולמית - אך האם גם אצלנו המצב רק יחמיר? אם נסמוך על אוג'ולה - בהחלט כן. "גם הכלכלה בישראל תפגע. מחירי המזון, השירותים והנפט יעלו", הוא אמר, "האבטלה תגבר. אפילו עניין המיסים יעסיק אזרחים לא מרוצים. הצמיחה לעסקים תהיה פחותה וחלקם ייסגרו. אנשים חוסכים יותר ונזהרים בהוצאות שלהם".

הוא הוסיף: "זה לא יהיה חורף גשום. משאבי מים עשויים להתייבש. חשוב לשמור על אספקת המים שלכם. אנשים צריכים להפסיק לבזבז ולנסות לשמר. אלה יהיו נושאים שידברו עליהם לא מעט בשנים הקרובות".

כשזה מגיע לפוליטיקה אוג'ולה מזהיר: "אלימות/הפגנות עשויות לפרוץ. ישראל צריכה לשמור על איזון בין הדעות הליברליות/שמאלניות לדעות השמרניות/ימניות יותר. ישראל תהיה ימנית יותר והישראלים הליברלים לא יאהבו את זה".

הפגנה נגד הממשלה במרכז הכרמל בחיפה, 24 בדצמבר 2022. יואב איתיאל, אתר רשמי
הפגנה נגד הממשלה במרכז הכרמל בחיפה, 24 בדצמבר 2022/אתר רשמי, יואב איתיאל

חילופי שלטון כבר בקיץ?

אוג'ולה טוען שחודשי הקיץ הקרובים יהוו בעיה לממשלה שעומדת לקום בישראל וכי יחולו שינויים/חילופים באנשים שמחזיקים את הכוח בשלטון. חוסר היציבות הפוליטית ימשיך ללוות אותנו, לדבריו, גם ב-2023 וגם בשנה שאחריה.

הוא טוען שפוליטיקאית עשויה לשנות את גורלה של ישראל לטובה - "אבל זה משהו שנראה לי רחוק יותר בעתיד". עם זאת, הוא מזהיר: "סכסוך הנוגע לים/ספינה עם שכנינו יכול להיות מקור לאי שביעות רצון".

בנימין נתניהו בטקס השבעת הכנסת, 15 בנובמבר 2022. רויטרס
חילופי שלטון כבר בקיץ?/רויטרס

התקדמות ישראלית בענף הרפואה

אוג'ולה טוען שישראל תגיע להישגים חדשים במדעי הרפואה ובטכנולוגייה. "גילוי כלשהו הנוגע למדע תאי הגזע יהווה פריצת דרך עבור העולם כולו", הוא אמר. כשזה מגיע לבריאות שלנו הוא מזהיר: "ילדים עשויים להיות חשופים יותר לבעיות בריאותיות. משהו דומה לאבעבועות רוח או יבלות על העור. משהו שקשור למים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully