וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסונות טבע קשים: אלה תחזיותיו של נוסטרמדוס המודרני ל-2024

29.11.2023 / 0:09

מוות ונזק בקנה מידה עולמי - המדיום המכונה "נוסטרדמוס המודרני" חשף כמה תחזיות מצמררות לאסונות שיתחילו עוד השנה וימשיכו לאורך כל שנת 2024 - ומה איתנו פה בישראל?

את'וס סלומה/instagram.com/athos_salome

את'וס סלומה מדיווינופוליס, ברזיל, שזכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני", טוען שהוא מסוגל לראות את העתיד ומזהיר מפני שרשרת של אסונות טבע שיביאו להרס ברחבי העולם - במהלך השנה הקרובה. מרעידות אדמה ועד שטפונות ברחבי העולם - 2024 ככל הנראה תהיה שנה של אסונות טבע שכמותם עוד לא ראינו. יש נחמה: נוסטרדמוס טוען שיש דרך לשנות את פני התמונה ולשרוד.

את'וס סלומה טוען שרבות מהתחזיות שלו התגשמו. לדבריו הוא ידע מראש על מותה הצפוי של המלכה אליזבת השנייה, על הקורונה, הפלישה הרוסית לאוקראינה והעברת הבעלות של טוויטר לאילון מאסק. עם זאת, הוא מודע לכך שיש לא מעט אירועים עולמיים שהיכולות העל-טבעיות שלו לא ידעו לעלות עליהם.

בחשיפותיו האחרונות, אותן הוא חלק עם ה-DailyStar, את'וס מזהיר מפני שיטפונות ורעידות אדמה במהלך החודשים הקרובים. עם זאת הוא מבהיר שהחזיונות שלו לא נועדו להפיץ פאניקה - וגם לא בהכרח חקוקות באבן. על אף שהוא חוזה מוות ונזק בקנה מידה עולמי, הוא טוען שעדיין ניתן לנקוט בפעולה כדי למנוע הרבה מהאסונות. הוא אמר: "אני לא מתכוון להחדיר פחד בחברה. אני מקווה שהאירועים השליליים החזויים לא יתגשמו. האזהרות שלי נועדו למעשה לשמש לנו מוטיבציה להתכנס ולתעדף את הרווחה שלנו".

הוא הוסיף: "אני גם צריך להדגיש את החשיבות של יישום מדיניות, בניית תשתיות וחשיבות הגברת המודעות לנושא, ברמה הגלובלית, ולהאמין שעם ממשל ושיתוף פעולה בין האזרחים, נוכל להימנע מהאתגרים הללו לחלוטין".

אז מה בדיוק צפוי לנו במהלך החודשים הקרובים?

לדברי נוסטרדמוס המודרני, יש לצפות לפעילות געשית וסיסמית מוגברת בטבעת האש המקיפה את האוקיינוס השקט - במיוחד האי האינדונזי ג'אווה, כמו גם רצועת החוף המשתרעת מצפון קליפורניה, ארה"ב ועד לדרום קולומביה הבריטית שבקנדה. "האזורים המדהימים האלה יתמודדו עם הכוח הבלתי נכנע של הטבע", הוא צופה.

הוא חוזה עלייה בעוצמת ההוריקנים והציקלונים באזורים כמו דרום מזרח אסיה, כולל הפיליפינים ותאילנד. בנוסף, הוא מזהה אזורים בסיכון גבוה לסערות כמו מפרץ מקסיקו ופלורידה שבארצות הברית תוך שימת דגש על החשיבות של היערכות טובה להתמודדות עם מגמות מתפתחות אלו.

התחזיות של את'וס מצביעות על גשם כבד שמאיים ביצירת שיטפונות בברזיל, באגן נהר הגנגס בהודו ובדלתא של נהר המקונג בווייטנאם. לדבריו, יש להתמקד באמצעים למניעת שיטפונות באזורים אלה.


ומה התחזיות של נוסטרדמוס המקורי לשנת 2024? הנה הן >>
ואלה התחזיות של המכשפה העיוורת המתה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
הדמיית צונאמי על ניו יורק. ShutterStock
על ניו יורק: "היא חייבת להיערך כדי להבטיח עתיד שבו האדמה לא תיבלע כולה במים"/ShutterStock

במבט רחוק יותר אל העתיד, את'וס מזהיר את אמסטרדם שבהולנד, ניו יורק שבארה"ב וטוקיו שביפן מפני אסונות: "הן חייבות להיערך כדי להבטיח עתיד שבו האדמה לא תיבלע כולה במים". עם כל האסונות שפוקדים את ישראל, לפחות אסון טבע הוא אינו צופה לנו.

בעבר סיפר: "אני לא מדבר באוויר. הכוחות שלי הוכחו בידי המדע. לפני כמה חודשים התחזיות שלי נותחו והוכח שאין אצלי טריקים. כבר בגיל 12 הבנתי שאני שונה מאחרים, עם רגישות רבה יותר לשמוע ולדבר על אירועים שאין לי שליטה עליהם. לעיתים פקפקתי בעצמי וחשבתי שדברים שאני רואה לא באמת יקרו - אבל הם התגשמו תוך זמן קצר". את'וס טוען שהוא קיבל את כוחותיו מאלוהים ואמר שכל בני האדם נבראו בצלמו ולכן אנו אלים למחצה: "אני מאמין שנבחרתי לעזור לאנשים בעולם הזה", הוא הוסיף, "קיבלתי מתנה נבואית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully