וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסטרדמוס המודרני" שחזה את מות המלכה בתחזית מצמררת ל-2023

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 1:00

האיש המכונה "נוסטרדמוס המודרני" טוען כי התברך ביכולות מיסטיות "להציל את העולם" ומזהיר מפני שני אסונות כבדים - שאין לנו כל כך איך לברוח מהם

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

לאת'וס סלומה מדיווינופוליס, ברזיל, יש קהילת מעריצים גדולה שמאמינה בתחזיות שלו - ומתבבסת על אלו שלכאורה התגשמו. חוזה העתידות המכונה "נוסטרדמוס המודרני" טוען כי התברך במתנת האל להציל את העולם ומזהיר מפני שני אסונות קרובים שאין ממש דרך להימנע מהם. הבחור הברזיאלי טוען שכוחותיו מאפשרים לו לראות את העתיד ונבדקו מדעית (אנחנו די בספק לגבי זה). האסון הראשון, לדבריו, כבר התחיל.

בתחזיותיו טוען את'וס שהפלישה הרוסית לאוקראינה הציתה את מלחמת העולם השלישית שתגיע בהמשך לשיאים חדשים. התחזית השנייה שלו טוענת שרובוטים אנושיים צפויים להחליף את בני האדם במקומות העבודה ולהביא לשיאי אבטלה חדשים.

נוסטרדמוס הדור הבא

בן ה-36 פתח את תחזיותיו בטענה שמלחמת עולם שלישית כבר החלה וסיפר ל"דיילי סטאר": "אני לא מדבר באוויר. אני לא חוזה עתידות. הכוחות שלי הוכחו בידי המדע. לפני כמה חודשים התחזיות שלי נותחו והוכח שאין אצלי טריקים. כבר בגיל 12 הבנתי שאני שונה מאחרים, עם רגישות רבה יותר לשמוע ולדבר על אירועים שאין לי שליטה עליהם. לעיתים פקפקתי בעצמי וחשבתי שדברים שאני רואה לא באמת יקרו - אבל הם התגשמו תוך זמן קצר". את'וס טוען שהוא קיבל את כוחותיו מאלוהים ואמר שכל בני האדם נבראו בצלמו ולכן אנו אלים למחצה: "אני מאמין שנבחרתי לעזור לאנשים בעולם הזה", הוא הוסיף, "קיבלתי מתנה נבואית".

לדברי את'וס, הוא ניבא את פרוץ מגיפת הקורונה, כמו גם את מותה של המלכה אליזבת' השנייה. באחד הפוסטים הישנים שלו באינסטגרם הוא שיתף את המספרים "22, 44 ו-66" ויותר מאוחר טען שהמספרים ניבאו את רכישתו של מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, את טוויטר כשזה הודיע על כך ב-22 באפריל. המספר 44 נגע לעלות הרכישה - 44 מיליארד דולר ו-66 נגע לעלות המטוס הפרטי שלו ששווה לכאורה 66 מיליון דולר. לדברי הנביא, האופטימוס של אילון מאסק (רובוט דמוי אדם) הוא זה שיביא להחלפתנו בשוק העבודה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

את'וס הוסיף: "ברשימת התחזיות שלי נכתב גם שהמלכה אליזבת השנייה תמות השנה ושב-2022 תפרוץ מלחמת העולם השלישית. מלחמת העולם השלישית החלה כשהקורונה הפכה למגיפה עולמית. היא אושרה לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה והפכה למציאות לאור ההתפתחות הטכנולוגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully