וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה באסיה וסופו של המלך צ'ארלס: אלה התחזיות של נוסטרדמוס ל-2024

22.11.2023 / 0:06

הפילוסוף הצרפתי נוסטרדמוס שיתף לפני מותו תחזיות הנוגעות גם לשנת 2024 - כולל מלחמה, שטפונות ודרמה סביב המלך צ'ארלס השלישי. השנה פורסם כי ניבא מתי המלכה אליזבת השנייה תלך לעולמה - ובאיזה גיל

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

אחרי ששיתפנו אתכם בתחזיות המצמררות של המכשפה העיוורת לשנת 2024, הגיע הזמן לשמוע מה היה לאחד הנביאים המפורסמים ביותר בעולם - נוסטרדמוס - להגיד על מה שצפוי לנו בשנה הקרובה.

למישל דה נוסטרדם, הפילוסוף הצרפתי שאגד תחזיות למשך מאות שנים, היו כמה ציפיות מצמררות למה ששנת 2024 עשויה להביא לנו. יש הטוענים שהוא חזה בהצלחה את עלייתו של אדולף היטלר, את תחילתה של מגיפת הקורונה ואפילו את ההתנקשות בנשיא ארצות הברית ג'ון קנדי. הוא גם דייק לכאורה בתחזיותיו על השנה והגיל בהם המלכה אליזבת השנייה הלכה לעולמה. יש הסבורים כי ספרו של נוסטרדמוס מלפני 450 שנה כולל לא מעט תחזיות על העתיד הקרוב אלינו. אנליסטים ומומחים לכתביו מתכנסים כעת כדי להבין מה עשויות להיות המשמעויות של התחזיות שלו לשנת 2024 - ביניהם מה שמסתמן כמו פרישתו של המלך צ'ארלס השלישי, מלחמה גדולה ושיטפונות שעלולים להביא ל"רעב גדול".

הנביא נוסטרדמוס ותחזיותיו ההרסניות. shutterstock, עיבוד תמונה
הנביא נוסטרדמוס חוזה מלחמה גדולה/עיבוד תמונה, shutterstock

תחזית מרכזית אחת של נוסטרדמוס מתייחסת ל"מלך האיים" ש"גורש החוצה בכוח". למרות שאין בכתביו שום התייחסות לדמות מלכותית מסוימת, כמה מומחים מאמינים שזה עשוי להיות המלך צ'ארלס שעומד לפרוש מתפקידו. בספריו של נוסטרדמוס נכתב: "מלך האיים גורש בכוח... הוחלף באחד שלא יהיה לו סימן של מלך". המומחה מריו רידינג, אנליסט ומחבר הספר "נבואות הנוסטרדמוס", מאמין שהמלך עלול להתפטר עקב "התקפות מתמשכות עליו ועל אשתו השנייה", המלכה קמילה.

גם צונאמי אכזרי צפוי לנו על פי מגיד העתידות, שטוען שסדרה של "שיטפונות גדולים" יפגעו בחלקים מהעולם, כשלאחר מכן יגיע "רעב גדול". בתחזיות הקודרות של הנביא נכתב: "כדור הארץ היבש יהפוך צחיח יותר ויהיו שיטפונות גדולים".לאחר מכן הוא מזהיר מפני "רעב גדול מאוד בגלל גל מזיק", מה שמרמז על האפשרות שהצונאמי ישפיע על אדמות חקלאיות.

למי שרוצה להיזכר, אלו היו התחזיות שלו לשנת 2023 >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המלך צ'ארלס השלישי, המלכה קמילה, יורש העצר הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט מידלטון ושלושת ילדיהם ג'ורג', שארלוט ולואי מנופפים ממרפסת ארמון בקינגהאם לרגל יום הולדתו הרשמי של המלך, לונדון, בריטניה, 17 ביוני 2023. רויטרס
האם המלך צ'ארלס יפרוש השנה?/רויטרס

עוד מאמינים שנוסטרדמוס חזה סכסוך בינלאומי אלים שעלול לבעבע ב-2024. הוא כתב: "היריב האדום יחוויר מפחד ויכניס את האוקיינוס הגדול לאימה". מומחים לכתביו טוענים שהמילים האלה עשויות לרמוז לסין והאוקיינוס ההודי, ושנוסטרדמוס מתייחס לסכסוך הגובר באסיה בין סין להודו ולמדינות נאט"ו, איתן יכול להתפתח סככוך צבאי אלים, או אפילו מלחמה כוללת.

התחזית הבאה אולי פחות תעניין אתכם, אולם נוסטדרמוס הודיע גם שעלינו להתכונן למינויו של אפיפיור חדש. האפיפיור פרנציסקוס, מנהיג הכנסייה הקתולית, אמור לחגוג 88 בשנה הבאה והמיסטיקן טוען שזו תהיה השנה האחרונה שלו. סדרה של בעיות בריאותיות אצל האפיפיור דווחו מוקדם יותר השנה. נוסטרדמוס כתב: "בעקבות מותו של האפיפיור הזקן מאוד, ייבחר רומאי בגיל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully