וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנקשות בפוטין ועלייה בפיגועי הטרור באירופה: התחזיות של המכשפה העיוורת לשנת 2024

15.11.2023 / 0:07

אחרי שחזתה לכאורה את פיגועי ה-11 בספטמבר והברקזיט, למכשפה העיוורת המתה באבה ונגה יש תחזיות מצמררות עבורנו לשנת 2024. רבים טוענים כי היא צדקה ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

התגעגעתם? כי המכשפה העיוורת שלנו חוזרת בשלל תחזיות מחרידות ל-2024, כאילו לא עברנו מספיק בשנה החולפת.

מוקדם יותר השנה סיפרנו לכם שהמיסטיקנית באבה ונגה המכונה גם "הנוסטרדמוס של הבלקן" צדקה (טוב, כמעט וצדקה) בתחזית ההרסנית שלה על אוקראינה. פיצוץ הסכר "נובה-קחובקה" בדרום אוקראינה העלה חשש שיסכן את תחנת הכוח הגרעינית ז'פוריז'יה הסמוכה לאזור. המכשפה חזתה אסון גרעיני שיקרה בכדור הארץ לפני שהשנה הזו תסתיים. האם לזה היא התכוונה? בכלי התקשורת ברוסיה מיהרו לדווח שלא נשקפת סכנה לתחנת הכוח והרגיעו את מאמיניה. עם זאת, המאמינים טוענים שוונגה דייקה ב-85 אחוזים מהתחזיות שלה, ביניהן פיגועי ה-11 בספטמבר, אסון צ'רנוביל, מותה של הנסיכה דיאנה והברקזיט.

לפני שנעבור לתחזיות המחרידות שלה ל-2024, נזכיר לכם שהמיסטיקנית שלנו נפטרה כבר ב-1996, אך היא השאירה תחזיות כמעט לכל שנה מאז ועד סוף העולם ב-5079, לדבריה. את "כוחותיה" היא סיפרה שקיבלה לאחר שנסחפה בידי סופת טורנדו שהותירה אותה עיוורת. מוכנים לכל האימה שהיא צופה לנו?

באבה ונגה ופיצוץ גרעיני. Ancient Aliens: Baba Vanga  | History, צילום מסך
באבה ונגה מבשרת רעות, כמו תמיד/צילום מסך, Ancient Aliens: Baba Vanga | History

אז מה צופה לנו 2024?

נתחיל בנושא שהכי נוגע אלינו: פיגועי הטרור. באבה ונגה צופה עלייה בפיגועי הטרור בשנת 2024 - עם מתקפת טרור משמעותית באירופה. היא טוענת גם ש"מדינה גדולה" תערוך בשנה הבאה ניסויים או תקיפות בנשק גרעיני.

ב-2024 חוזה ונגה ניסיון התנקשות בנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על ידי בן ארצו. הקרמלין הכחיש בעקביות את השמועות על מצבו הבריאותי הלקוי של פוטין ואת הדיווחים שאובחן במחלת הסרטן.

ב-The Mirror מדווחים כי באבא מזהירה גם מפני משבר כלכלי אדיר שעתיד לזעזע את הכלכלה העולמית בשנה הבאה. היא הצביעה על מספר גורמים, כולל עלייה בחובות, הסלמה של מתחים גיאופוליטיים ומעבר בכוח הכלכלי ממערב למזרח.

היא גם צופה לנו אירועי מזג אוויר קיצוניים ואסונות טבע לשנה הקרובה. התחזית שלה כוללת שינוי מסלול חריג של כדור הארץ שעלול לגרום לשיבושי אקלים ולעלייה ברמות הקרינה.

המיסטיקנית גם חוזה עלייה במתקפות סייבר (כן. גם לנו לא ברור איך היא ידעה בכלל מה זה סייבר אם היא מתה ב-1996). מאמינה, שמפרשים את כתביה טוענים שהיא הזהירה מפני האקרים מתקדמים שמתכוונים לתקוף תשתיות חיוניות כמו רשתות חשמל ומתקני טיפול במים - ומהווים איום לביטחון הלאומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לא הכל רע אצל ונגה. כלומר, 90 אחוז מהתחזיות שלה גורמות לנו לא לרצות לקום בבוקר, אבל יש לה גם כמה תחזיות מנחמות. היא צופה פריצות דרך רפואיות ושלל טיפולים חדשים למחלות חשוכות מרפא כמו אלצהיימר ותרופה אפשרית לסרטן. היא גם ראתה בעיני רוחה פריצת דרך משמעותית בתחום המחשוב הקוונטי, שיכולה להאיץ עוד יותר את הבינה המלאכותית.

חשוב לציין שחלק מהתחזיות כאן - כמו שימוש בנשק ביולוגי, תרופה לסרטן ושינוי מסלול כדור הארץ - הופיעו כבר בתחזיות שלה לשנת 2023, אך מאחר שמדובר בפרשנות של דבריה המעורפלים - השנה אינה מדויקת וגם התחזיות שכתובות כאן למעלה עשויות להתממש רק בשנים הבאות.

כמו כן, אל תשכחו שהיא טעתה בלא מעט מתחזיותיה: כמו למשל בפעם שהיא חזתה לשב-2023 תתרחש פלישה של חייזרים לכדור הארץ וסופה סולארית שתביא לחשיכה מוחלטת - והדברים המטרידים האלה לא התממשו. עדיין.

לפני שנפרד, בואו נלך קצת רחוק: לפני מותה חזתה ונגה שאירופה תהיה תחת הנהגה אסלאמית עד שנת 2043 ושהקומוניזם יחזור עד 2076. לדבריה, משבר הרעב העולמי ייפתר בין השנים 2025 ל-2028. באותם שנים הכלכלה העולמית תשתפר ורופאים יצליחו לרפא כמעט כל מחלה אפשרית. היא חוזה גם שבשנת 2304 בני האדם יצליחו לראשונה לנסוע בזמן ושהחל משנת 2341 יתרחשו סדרה של אסונות טבע מעשי ידי אדם שיהפכו את כוכב הלכת שלנו לבלתי ראוי למגורים. אל דאגה, זה לא יהיה סופה של האנושות. לדבריה, בשנת 4302 בני האדם יהיו בני אלמוות, יתבוללו עם חייזרים ויוכלו לדבר עם אלוהים. כפי שציינו כבר, היא טוענת שרק בשנת 5079 העולם יגיע לקיצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully