וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסטיקנית באבה ונגה צדקה בתחזית ההרסנית על אוקראינה: "אסון גרעיני בדרך"

8.6.2023 / 0:01

פיצוץ הסכר באוקראינה מחזיר אותנו לתחזית לשנת 2023 של המיסטיקנית העיוורת המתה באבה ונגה - ואם היא אכן צודקת, שרשרת של אסונות בדרך אלינו

תיעוד של סכר חקובקה אחרי שפוצץ/טוויטר

המיסטיקנית העיוורת המתה באבה ונגה ניבאה בעיקר אסונות קשים לעתידנו הקרוב, כך שלא כדאי שהמשפט "באבה ונגה צדקה" יצא לנו מהפה. החדשות האחרונות שמגיעות אלינו מאוקראינה עשו זאת. פיצוץ הסכר "נובה-קחובקה" בשלישי האחרון בדרום אוקראינה הביא לפינוי אלפי תושבים מבתיהם, כשבעיר חרסון, שאותה כבשו מחדש האוקראינים בנובמבר, הוצף הנמל ואזור התעשייה המקומיים. גם העיירה הסמוכה אולשקי הוצפה לחלוטין. קייב ומוסקבה ממשיכות להחליף האשמות סביב הרס הסכר שהיה בשליטת כוחות הכיבוש הרוסיים - ובשלב זה עדיין קשה לאמת את טענותיהם של שני הצדדים. פיצוץ הסכר עשוי להוביל לאסון הומניטרי נוסף ובמקרה קיצון גם לאסון גרעיני במדינה מוכת המלחמה.

החשש שההרס מפיצוץ הסכר יסכן את תחנת הכוח הגרעינית ז'פוריז'יה הסמוכה לאזור החזיר אותנו לנבואתה ההרסנית של המיסטיקנית באבה ונגה לשנה הזאת, 2023. את התחזיות ההרסניות שלה פרסמנו פה עוד לפני שהחלה השנה. היא חזתה שאסון גרעיני יקרה בכדור הארץ לפני שהשנה הזאת תסתיים. היא הזהירה מפני פיצוץ גדול של תחנת כוח גרעינית שתקרה השנה ותביא ליצירת עננים רעילים שיתיישבו מעל אסיה. הפיצוץ, לדבריה, יביא להתפשטות מחלות קשות ברחבי העולם כשהעננים הרעילים ימלאו את האוויר. האם לשם אנחנו הולכים? ראש הסוכנות הרוסית הממלכתית לאנרגיה גרעינית, רוסאטום, הזהיר כבר בשנה שעברה כי יש סכנה של תאונה גרעינית מאז שהכוחות הרוסיים השתלטו על תחנת הכוח הגרעינית זאפוריז'יה.

תמונת לוויין של סכר חקובקה שבמחוז חרסון, אוקראינה, 5 ביוני 2023. רויטרס
פיצוץ סכר בעיר חרסון, אוקראינה/רויטרס
באבה ונגה וולדימיר פוטין. מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS
באבה ונגה ידעה מראש?/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!

בניסיון להרגיע את הציבור, כלי תקשורת ברוסיה דיווחו שחרף ההצפות וההרס שנגרמו מפיצוץ הסכר בדרום אוקראינה, לא נשקף "סיכון מהותי" לתחנת הכוח הגרעינית ז'פוריז'יה הסמוכה לאזור - כך שעוד מוקדם לדעת אם צריך לחשוש מהתחזית של ונגה.

אם היא תעמוד בה, כנראה שנצטרך לקחת יותר ברצינות גם את שאר התחזיות שלה לשנה הזאת וחלקן לא פשוטות בכלל לעיכול. המיסטיקנית הבולגריה, שזכתה לכינוי "הנוסטרדמוס של הבלקן" בשל יכולתה לראות את העתיד לכאורה, נפטרה כבר ב-1996 כשהייתה בת 75 - אך השאירה אחריה מספר רב של נבואות הרסניות (יותר ופחות) עד לשנת 5079, אז לכאורה העולם יגיע לקיצו.

לדבריה השנה מסלול כדור הארץ צפוי להשתנות - ולא שינוי שולי כמו שידוע לנו שקיים גם ככה, אלא כזה דרמטי שצפוי להיות הרסני. תנועה קרובה יותר לשמש תמיס קרחונים ותציף את כדור הארץ, בעוד שתנועה רחוקה יותר עלולה להכניס אותנו לעידן קרח.

היא גם חוזה לנו "סופה סולארית", כלומר מטענים חשמליים שיתפרצו מהשמש ויפגעו בכדור הארץ. אם זה לא מספיק גרוע, ונגה חוזה שימוש מאיים בנשק ביולוגי. "מדינה גדולה" תבצע לכאורה מחקר של נשק ביולוגי על אנשים, כך טוענת ונגה, שהזהירה כי מאות אלפי בני אדם ימצאו את מותם.

עוד נבואות הרס ל-2023
תחזיות האימה של נוסטרדמוס לשנת 2023 נחשפות

התחזית של הנוסע בזמן: מטוס ייעלם בקרוב דרך חור תולעת

תושבים מתפנים מבתיהם לאחר פיצוץ סכר בעיר חרסון, אוקראינה 07 ביוני 2023. רויטרס
תושבים מתפנים מבתיהם. האם אסון נוסף צפוי לנו?/רויטרס

יש לה גם תחזית אחת אופטימית - פריצת דרך בתחום יצירת תינוקות מעבדה. באבא ונגה האמינה שהורי העתיד יוכלו להחליט על צבע העור ומאפיינים נוספים של ילדיהם. היא טוענת שבקרוב לא נסתמך יותר על גנים ושנהנדס בעצמנו את ילדינו. יש מי שפירש את התחזית שלה קצת אחרת וטען שבדומה ל"סיפורה של שפחה", ההריונות הטבעיים יפסקו ותינוקות יגדלו במעבדות ויחולקו לאנשים.

באבה ונגה, שלכאורה התעוורה וקיבלה את כוחותיה לאחר שנסחפה בידי סופת טורנדו, חזתה - שוב לכאורה - את מגיפת הקורונה, אסון ה-11 בספטמבר, אסון צ'רנוביל ואת מותה של הנסיכה דיאנה. כמובן שכל התחזיות הללו נכתבו בצורה מעורפלת כך שניתן לשייך אותן לאירועים אלו - וגם לכל דבר אחר שנרצה בערך.

מומחים שחקרו את נבואותיה אומרים ש-68 אחוזים מהן מדויקות, בעוד שמעריציה מאמינים שהמספר גבוה יותר ועומד על כ-85 אחוזי הצלחה. בין הטעויות שנרשמו לה הייתה תחזית על מלחמה גרעינית בין 2010 ל-2014 שלא קרתה וסופה של אירופה בשנת 2016, שזו אולי הייתה השנה שבה בריטניה הצביעה לעזוב את האיחוד האירופי, אולם אירופה - הן כיבשת והן כאיחוד - עדיין קיימת. גם אם אתם סקפטים, היא צברה עם השנים קהל מאמינים רחב והיא נחשבת לאחת המיסטיקניות האהודות על חובבי גילוי העתידות. מפה - זה שלכם אם להאמין או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully