וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שחזתה את מות המלכה בעזרת אספרגוס בתחזית למלך החדש: יקח צעד אחורה

21.9.2022 / 23:30

הקוראת באספרגוס חושפת כיצד לדבריה ידעה מראש שהמלכה אליזבת השנייה תמות השנה ומה היא צופה למלך צ'ארלס ולראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון

הקוראת באספרגוס/אתר רשמי, Jemima Packington

הקוראת באספרגוס, ג'מימה פקינגטון, שחוזה עתידות בהשלכת אספרגוס באוויר, טוענת שחזתה את מות המלכה אליזבת השנייה - ויש לה נבואות חדשות הנוגעות למלך צ'ארלס השלישי ולראש ממשלת בריטניה לשעבר, בוריס ג'ונסון.

ג'מימה פקינגטון מנחשת, כלומר, מנבאה את התחזיות שלה בעזרת זריקת מקלות אספרגוס לאוויר תוך כדי שהיא שואלת שאלות על אירועים בעולם. היא מפרשת את המסר של מקלות האספרגוס לפי הצורה בה הם נופלים. לדבריה היא חזתה נכונה את הברקזיט, את מותו של הנסיך פיליפ, את הדחת תרזה מיי מתפקיד ראש הממשלה ואת עזיבתם של הארי ומייגן את משפחת המלוכה. כעת היא טוענת שחזתה גם את מותה של הוד מלכותה בטירת בלמורל ב-8 בספטמבר.

ג'מימה בת ה-65 מספרת שראתה כיצד מקלות האספרגוס שלה יוצרים צורה של כתר שבור חודשים ספורים לפני שהמלכה מתה. היא אמרה: "המקלות יצרו כתר. כמה מהם היו שבורים מה שסימן לי שיהיה עצב מלכותי גדול. כשראיתי תמונות של המלכה מקבלת את פני ליז טראס שמתי לב כמה היא נראית שברירית ואמרתי לחבר שלי 'לא נותר הרבה זמן עכשיו'. נזכרתי בקריאות שלי, באספרגוס שלי - ופשוט חשבתי לעצמי 'אוי לא'. אני מעריצה ענקית של המלכה והייתי עצובה מאוד כשהיא מתה".

אכן, בתחילת השנה שיתפנו אתכם בנבואות שלה לשנה הנוכחית והיא באמת דיברה כבר אז על אסון מלכותי גדול כשאמרה: "השנה צפוי עצב למשפחת המלוכה, שערוריות וגרוע מכך".

ליז טראס נכנסת לתפקידה כראש ממשלת בריטניה
7.9.22. רויטרס
המפגש של ראש הממשלה ליז טראס עם המלכה אליזבת השנייה/רויטרס

ג'מימה, מבאת', העלתה כעת שורה של תחזיות לגבי עתיד המלוכה. היא טוענת שהמלך צ'ארלס השלישי ימסור חלק ניכר מתפקידיו לנסיך וויליאם ושהנסיכה אן - ולא סופי, הרוזנת מווסקס - תהפוך לדוכסית מאדינבורו. על אף שזו חזתה שבוריס ג'ונסון ימשיך לכהן כראש ממשלת בריטניה - וטעתה - היא טוענת שהאספרגוס מראה לה שבוריס ג'ונסון עוד יחזור למלא את תפקידו כראש הממשלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
המלכה אליזבת עם בוריס ג'ונסון. GettyImages
"בוריס ג'ונסון עוד יחזור"/GettyImages

"קריאה מעניינת נוספת הייתה נוגעת לראש הממשלה הבא אחרי ליז טראס והאספרגוס אומר שזה יהיה בוריס ג'ונסון", הסבירה, "מאז שהמלכה מתה עשיתי מספר קריאות ויצאו כמה דברים מאוד מעניינים. פעם אחת ראיתי את המקלות עושות את האות 'A' המצביעה על האות 'E'. מכאן הסקתי שהנסיכה אן התמנתה לדוכסית אדינבורו, מה שתהיה מחווה נפלאה לאביה שהיא הייתה מאוד קרובה אליו. היא החרוצה ביותר מבין בני משפחת המלוכה ואני חושבת שזה מאוד מתאים לה לקבל את התואר דוכסית אדינבורו".

היא הוסיפה: "האספרגוס גם רומז שהמלך צ'ארלס ייקח צעד אחורה, בשל גילו, ויהפוך את וויליאם לנסיך יורש העצר. הנסיך וויליאם ייקח לידיו רבים מתפקידיו של המלך ואני צופה שזה יקרה בקרוב, ב-12 החודשים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully