וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית קטסטרופלית אחת של נוסטרדמוס לשנת 2024 כבר התגשמה

2.1.2024 / 9:29

תחזיותיו של הנביא הצרפתי נוסטרדמוס לשנת 2024 פורסמו בחודש שעבר - ואחת מהן, כך מתברר, כבר התגשמה. מה זה אומר לקראת הבאות ומה עוד הוא ניבא?

הטריילר לסרט "נוסטרדמוס"/Youtube/Nostradamus 1994

אילו הנביא הצרפתי נוסטרדמוס היה בחיים, הוא יכול היה לראות שאחת מהתחזיות המטרידות ביותר שלו לשנת 2024 כבר התגשמה - שעות ספורות לתוך השנה החדשה. האם זה אומר שכדאי לנו לחשוש משאר האסונות שהוא צופה לנו ב-364 הימים הבאים?

הנביא, ששמו האמיתי מישל דה נוסטרדאם, פרסם את נבואותיו בספרו Les Prophéties לפני יותר מ-450 שנה ואוהדיו טוענים שראו כיצד הן מתגשמות במהלך השנים. הם אומרים בין היתר שהוא חזה במדויק את עלייתו של אדולף היטלר, הירי בנשיא ג'ון קנדי, תחילתה של מגיפת הקורונה ואפילו את משבר יוקר המחיה של 2022. כעת הנביא יכול להכניס תחזית נוספת לרשימת התחזיות הממומשות שלו.

הוא כתב בספרו על שנת 2024: "כדור הארץ היבש יהפוך צחיח יותר ויהיו שיטפונות גדולים". אוהדיו בטוחים שבתחזית זו נוסטרדמוס התייחס לאזהרות הצונאמי שפורסמו ביפן אתמול (שני, ה-1 בינואר) בעקבות רעידת אדמה חזקה, בעוצמה 7.6, שהכתה במרכז יפן. השירות המטאורולוגי פרסם אזהרה מפני גלי צונאמי לאורך חופיהם של מחוזות מערביים. בשל החשש מהצפות, תושבים במחוזות אישיקווה, ניאיגטה וטויאמה התבקשו לעבור למקומות גבוהים יותר. הרעש גרם לקריסתם של עשרות מבנים, ולמותם של לפחות 48 בני אדם ועוד מאות פתצועים, כשהגלים הגבוהים סחפו כמה מכוניות ובתים לים.

נזקים מרעידת אדמה בעיר ווג'ימה שבמחוז אישיקוואה, יפן, 1 בינואר 2024. רויטרס
נזקים מרעידת אדמה בעיר ווג'ימה שבמחוז אישיקוואה, יפן, 1 בינואר 2024/רויטרס

​נוסטרדמוס גם הזהיר מפני "רעב גדול שיגיע בעקבות גל מזיק", כלומר חדשות רעות נוספות עשויות להגיע אם התחזית המלאה שלו תתברר כנכונה. רבים לוקחים כעת את התחזיות שלו ברצינות ואם גם אתם מאמינים - או לפחות מעדיפים לפקוח עין - הנה כמה מהתחזיות האחרות שלו לשנת 2024:

1. נוסטרדמוס מציין "מלך איים" ש"גורש החוצה בכוח". למרות שאין בכתביו שום התייחסות לדמות מלכותית מסוימת, כמה מומחים מאמינים שזה עשוי להיות המלך צ'ארלס שעומד לפרוש מתפקידו. בספריו של נוסטרדמוס נכתב: "מלך האיים גורש בכוח... הוחלף באחד שלא יהיה לו סימן של מלך". המומחה מריו רידינג, אנליסט ומחבר הספר "נבואות הנוסטרדמוס", מאמין שהמלך עלול להתפטר עקב "התקפות מתמשכות עליו ועל אשתו השנייה", המלכה קמילה.

עוד בנושא:
התנקשות בפוטין ועלייה בפיגועי הטרור באירופה: התחזיות של המכשפה העיוורת לשנת 2024
אסונות טבע קשים: אלה תחזיותיו של נוסטרמדוס המודרני ל-2024

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
המלך צ'ארלס באירוע הכתרתו למלך , 6 במאי 2023. רויטרס
נוסטרדמוס מאמין שהמלך צפוי להתפטר/רויטרס

2. נוסטרדמוס חוזה סכסוך בינלאומי אלים שעלול לבעבע ב-2024. הוא כתב: "היריב האדום יחוויר מפחד ויכניס את האוקיינוס הגדול לאימה". מומחים לכתביו טוענים שהמילים האלו עשויות לרמוז לסין והאוקיינוס ההודי, ושנוסטרדמוס מתייחס לסכסוך הגובר באסיה בין סין להודו ולמדינות נאט"ו, איתן יכול להתפתח סככוך צבאי אלים, או אפילו מלחמה כוללת.

3. נוסטדרמוס הודיע שעלינו להתכונן למינויו של אפיפיור חדש. האפיפיור פרנציסקוס, מנהיג הכנסייה הקתולית, אמור לחגוג 88 בשנה הבאה והמיסטיקן טוען שזו תהיה השנה האחרונה שלו. סדרה של בעיות בריאותיות אצל האפיפיור דווחו בשנה שעברה. נוסטרדמוס כתב: "בעקבות מותו של האפיפיור הזקן מאוד, ייבחר רומאי בגיל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully