וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת עזה תסלים למלחמת עולם - כך חוזה הנביא המפורסם

17.1.2024 / 0:01

לאחר שחוזה העתידות את'וס סלומה ניבא שמלחמת עולם שלישית תפרוץ השנה, הנביא המכונה "נוסטרדמוס היווני" מחזק את דבריו - אך טוען שמי שיוביל לשם זה דווקא אנחנו: "ים המלח יהפוך לקבר, באיסטנבול דם רב ישפך"

בווידאו: 80 ימים בעזה מעיניי הלוחמים: אוגדה 36 יצאה מהרצועה 15.01.2024/דו"צ

הנביא פאיסוס, הקדוש בעיני רבים ומכונה "נוסטרדמוס היווני", חזה שאנחנו על סף מלחמת עולם שלישית עם הרוסים - והיא תוצת בעקבות המלחמה בעזה.

הנביא שלכאורה חזה את המלחמות בעזה ובאוקראינה, מנבא שההסלמה בסכסוך הישראלי-פלסטיני תביא לפרוץ מלחמת עולם שלישית, עם "מלחמה גדולה שתפרוץ בין רוסיה לאירופה".

על אף שפאיסוס הקדוש מת כבר ב-1994, נבואותיו הופיעו מחדש בתקשורת היוונית לאחר הטבח הנורא ב-7 באוקטובר. לפי ה-SUN הבריטי, הנביא מצוטט שאמר: "פלסטין תהפוך לשדה קרב, ים המלח יהפוך לקבר. זו תהיה המחצית הראשונה, אבל תהיה מחצית שנייה".

בציטוטים אחרים, נראה שהקדוש מסביר שההסלמה הזו תוביל לפרוץ מלחמת עולם שלישית. לדבריו "המזרח התיכון יהפוך לשדה של מלחמות, שגם הרוסים ישתתפו בו. מלחמה גדולה תפרוץ בין הרוסים והאירופאים באיסטנבול ודם רב ישפך".

מלחמת עולם שלישית. ShutterStock
"המזרח התיכון יהפוך לשדה של מלחמות"/ShutterStock

פאיסוס, מהר אתוס, יוון, חזה לכאורה גם את פירוק האיחוד האירופי בידי בריטניה וארה"ב, ואמר: "האיחוד האירופי לא יחזיק מעמד שנים רבות. הוא ייהרס על ידי הבריטים והאמריקאים, כי הם אומה אחת ועובדים יחד".

פאיסוס, שנולד ב-1924 בפראסה, קפדוקיה, ברח ליוון עם משפחתו לאחר חילופי האוכלוסין בין טורקיה ליוון. בשנת 1949 הוא הפך לנזיר בהר אתוס שם שהה שנים רבות. המקום הוא חלק חשוב באמונה האורתודוקסית - כשאפילו פוטין קפץ לביקור שם ב-2016.

מקורביו תיארו את פאיסוס כאדם צנוע וטוב לב עם יכולת לעודד אנשים, על אף שהתחזית הנוכחית פחות מעודדת. עם זאת יש לציין שרבות מהתחזיות שלו היו מופרכות ונראות כמועילות ליוון ופוגעות בטורקיה. הוא מת ב-1994 בגיל 69 בעקבות מאבק בסרטן שלטענתו היה "מילוי בקשתו לאלוהים".

עוד בנושא:
תחזית קטסטרופלית אחת של נוסטרדמוס לשנת 2024 כבר התגשמה

מלחמה באסיה וסופו של המלך צ'ארלס: אלה התחזיות של נוסטרדמוס ל-2024

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאיסוס הקדוש המכונה "נוסטרדמוס היווני". saint.paisios.of.mount.athos/Facebook, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פאיסוס הקדוש המכונה "נוסטרדמוס היווני"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, saint.paisios.of.mount.athos/Facebook

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


על אף שהוא היה דמות נוצרית אהובה במהלך חייו, הוא הפך פופולרי יותר לאחר מותו, במיוחד ביוון, קפריסין ורוסיה. הוא הוכרז כקדוש של הכנסייה האורתודוקסית ב-2015. מדי שנה ב-12 ביולי, אלפי מאמינים נוהרים לקברו כדי להנציחו.

כפי שציינו, פאיסוס הוא לא הנביא היחיד שצופה לנו מלחמת עולם שלישית. מוקדם יותר החודש חשף מנבא העתידות את'וס סלומה, שזכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני", ש-2024 צופה לנו מלחמת עולם שלישית כשמה שיוביל לכך הוא דווקא אירוע שיקרה בים סין הדרומי או מתקפת סייבר גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully