וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך הישראלי-פלסטיני יוביל למלחמת עולם שלישית? התחזיות המצמררות של המיסטיקנים

3.1.2024 / 0:05

מתקשרים מפורסמים שיתפו את התחזיות שלהם לשנת 2024. המיסטיקן ניקולס אוג'ולה חוזה שברון לב למייגן מרקל, מגיד העתידות מייקל שניידר חוזה את מות הנשיא פוטין ו"נוסטרדמוס המודרני" מאמין שמלחמת עולם שלישית תפרוץ עוד השנה. הנה התחזיות הכואבות שלהם

את'וס סלומה/instagram.com/athos_salome

אם נאמין לדבריו של מי שמכונה "נוסטרדמוס המודרני" - שחזה לכאורה את פרוץ הקורונה והפלישה לאוקראינה - אנו עומדים בפני מלחמת עולם שלישית. כשנשאל האם זה הסכסוך הישראלי-פלסטיני שיצית מלחמת עולם, הייתה לו תשובה מפתיעה.

בחודש שעבר שיתפנו כאן את התחזיות של שני המיסטיקנים המנוחים הידועים בעולם: המכשפה העיוורת באבה ונגה והפילוסוף הצרפתי נוסטרדמוס. על אף שהשניים לא בחיים, הם השאירו אחריהם אינספור תחזיות - רובן רעות - לשנים שעוד יגיעו. מקהל האוהדים שלהם צמחו גם מספר מיסטיקנים חיים שטוענים שגם הם ניחנו ביכולת לנבא את העתיד והתפרסמו בזכות - מה שהם טוענים שהן - נבואות שלהם שהתממשו.

למיסטיקנים האלה יש כמה תחזיות מצמררות לשנת 2024 ואנחנו אספנו את המיטב עבורכם. נוסטרדמוס המודרני, הלא הוא את'וס סלומה, דיבר בין היתר על המלחמה המתוחללת בישראל - אבל גם לאחרים היו כמה תחזיות מפתיעות לתת לנו. הנה הן:

נוסטרדמוס המודרני: מלחמת עולם שלישית

את'וס סלומה. instagram.com/athos_salome, אתר רשמי
את'וס סלומה, נוסטרדמוס המודרני/אתר רשמי, instagram.com/athos_salome

בחודש שעבר סיפר את'וס סלומה (שזכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני") שב-2024 צפויים לנו מספר אסונות טבע. כעת הוא מוסיף עוד כמה תחזיות לשנה הקרובה וביניהן יצירת קשר עם חייזרים, מערכות בינה מלאכותית שיפתחו מודעות וימרדו בנו וכפי שציינו כבר - לא פחות ממלחמת עולם שלישית.

חוזה העתידות טוען כי חזה בעבר את פרוץ מגיפת הקורונה, הפלישה לאוקראינה ומותה של המלכה אליזבת' השנייה.

הנה התחזיות המרכזיות שלו:

1. מלחמת עולם שלישית - סלומה אמר ל-SUN שמלחמת עולם שלישית בהחלט על הפרק, אך כשנשאל האם זה הסכסוך הישראלי-פלסטיני או המלחמה באוקראינה שיובילו לזה, הוא השיב שלא זה ולא זה. הוא טוען שמה שיוביל לפרוץ מלחמת העולם הוא דווקא אירוע שיקרה בים סין הדרומי או מתקפת סייבר גדולה. עם זאת, הוא מוסיף, "לציר הרשע הנוכחי המתהווה בין בין מעצמות העל של סין ורוסיה יש כנראה קשר רב עם דחיפת העולם למלחמה כוללת". הוא הוסיף: "לכל עימות עשויה להיות השפעה עמוקה שתוביל למיתון במספר כלכלות גדולות".

2. מערכות בינה על-אנושיות ישיגו מודעות עצמית ולמעשה יהפכו למוחות דיגיטליים מודעים שמסוגלים לתפקד ללא קלט אנושי. הוא מאמין שרובוטים יפתחו שפה שתהייה מעבר להבנתם של יוצריהם האנושיים - ולכן ינתקו אותנו משיחותייהם. בחזיונותיו, ההשפעות יהיו קטסטרופליות לחברה שלנו שאינה ערוכה כלל למרד רובוטים שכזה.

3. בני אדם וחייזרים יתקשרו באמצעות "אותות מוצפנים שייורטו על ידי רשת של טלסקופים". הוא טוען גם ש"אסטרואיד שופע חומרים עשירים" ימצא את עצמו בכדור הארץ ומעצמות עולמיות ילחמו כדי לשים את ידיהן על החומרים העשירים האלו. סין, רוסיה וחברותיהן ילחמו במערב כדי ללמוד אילו סודות מחזיק האסטרואיד והדברים עלולים להתדרדר לסכסוך אלים.

4. אסונות טבע במזרח התיכון ובאפריקה - דרום סודן, סומליה ותימן. הוריקנים וסופות טרופיות יביאו לשיטפונות קטלניים ליד מפרץ מקסיקו, בעוד שקליפורניה, אורגון וושינגטון עלולות לסבול משריפות ענק ביערות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ניקולס אוג'ולה: שברון לב לדוכסית סאסקס, מייגן מרקל

ניקולס אג'ולה טוען שהיה מלכה מצרית בגלגול קודם. Nicolas Aujula, אתר רשמי
ניקולס אוג'ולה/אתר רשמי, Nicolas Aujula

לאסטרולוג ניקולס אוג'ולה בן ה-37 מדרום לונדון, שטוען כי חזה את פרוץ הקורונה ותנועת Black Lives Matter, יש גם תחזיות לשנת 2024.

הנה הן:

1. שערורייה מלכותית נוספת - מייגן מרקל תחווה שברון לב, אבל כזה שאינו נוגע לנסיך הארי. הוא גם צופה הדלפה של הקלטת סאונד מבית המלוכה שתעורר בלגאן.

2. הצלחה לדונלד טראמפ - "אני רואה כוח עולה לדונלד טראמפ. אני מרגיש שאולי אפילו תהיה לו קריירה חדשה והיא תהיה במשהו גדול, או שהוא יכול להפוך לנשיא הבא", הוא אמר ל-DailyStar, "אני כן חושב שהחיים האישיים שלו לא הולכים להיות טובים במיוחד".

3. עלייה בימין הקיצוני - "אני חושב שהחוגים הימניים הקיצוניים יעשו קאמבק אפל ואנשים יתחילו לאבד את האנושיות שלהם", הוא אמר, "אני מרגיש שהולכת להיות עלייה של מנהיגי ימין קיצוני. זה הולך להפוך למגמה הרבה יותר גדולה, לא רק ב-2024, ולכן כדאי לשים לב לזה בשנים הקרובות".

4. הכלכלה העולמית תספוג מכה קשה נוספת - "מחירי הנפט יעלו, הדולר יחלש, יוקר המחיה יהפוך לבעיה קשה אף יותר. יהיה גם מחסור במזון וכשלים ביבול", הוא אמר.

5. התקדמות בתחום הבינה המלאכותית - "רובוטים יעבדו 24/7 ויחליפו בני אדם בעבודתם, מה שעוד יותר ישפיע על משבר יוקר המחיה", הוא אמר.

מייקל שניידר: חדשות רעות לפוטין

מגלה העתידות הגרמני מייקל שניידר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מגלה העתידות הגרמני מייקל שניידר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מגלה העתידות הגרמני מייקל שניידר שיתף גם הוא את הנבואות שלו לשנת 2024 עם ה-DailyStar. המדיום, שטוען כי פתר לפחות 25 מקרים של נעדרים מאז שהחל לסייע בחקירות משטרתיות על בסיס התנדבותי ב-2006, טוען בין היתר שחזה את מפולת הבורסה ב-2008 ואת ההדחה של גרמניה בשלב הבתים במונדיאל 2018.

הנה התחזיות שלו ל-2024:

1. מות הנשיא פוטין - פוטין ינצח בבחירות במרץ, אך לדברי שניידר "הוא לא ימשיך בתפקיד נשיא רוסיה אחרי מאי 2024". הוא אמר: "הנבואה שלי היא שהוא ימות באמצע עד סוף מאי 2024".

2. כשלון נוסף לטראמפ - שניידר בטוח שנשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, "לא יהיה נשיא ארצות הברית שוב בשנה הבאה".

3. ממשלת קואליציית הרמזור של גרמניה, המורכבת משלוש מפלגות, "תתפרק" עד נובמבר 2024.

הקוראת באספרגוס: נשיאה ראשונה בארה"ב

הקוראת באספרגוס. GettyImages
ג'מימה פקינגטון, הקוראת באספרגוס/GettyImages

ג'מימה פקינגטון, מבאת', חזתה לכאורה בעבר את הברקזיט, את זכייתו של אנדי מארי בווימבלדון ואת מותה של המלכה אליזבת' השנייה. כעת היא סיפרה ל-Metro את מה שלטענתה יתרחש בשנת 2024 על סמך הכישרון שלה בזריקת מקלות אספרגוס באוויר ופענוחן. כן. מה ששמעתם. היא מאמינה שהדרך שבה מקלות האספרגוס נוחתים מודיעה לה על מה שיתרחש בעתיד - מתנה שלטענתה קיבלה מדודה שלה.

הנה כמה מהתחזיות שלה ל-2024:

1. פרידה וגירושים במשפחת המלוכה.

2. נשיאה ראשונה בארה"ב (היא לא טרחה לציין במי מדובר, כך שהאפשרויות הן או שסגנית הנשיא קמלה האריס תתפוס את התפקיד עם מותו או פרישתו של ביידן, או שאחת מהמעומדות תנצח - כשהאפשרויות היחידות כרגע הן ניקי היילי הרפובליקאית או מריאן ויליאמסון הדמוקרטית).

3. שינוי ממשלות ברחבי העולם, כשלאנשים נמאס מהמנהיגים שלהם (היא לא ציינה באילו מדינות מדובר אך הוסיפה שהיא רואה גם הרבה מקרי מוות של מנהיגים ברחבי העולם השנה).

4. תרבות הסלבס גוססת כשאת הציבור יעסיק יותר משבר יוקר המחייה. יותר ויותר עובדים בתחום הבידור שמרוויחים טוב יפוטרו. גם תרבות המשפיענים תפגע, כשאנשים יבחרו להתמקד יותר במציאות.

5. קבוצות קיצוניות בבריטניה יאבדו תמיכה.

6. האירועים במזרח התיכון יגיעו לנקודת רתיחה ושבירה. דעת הקהל העולמית בנושא תשתנה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully