וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבואת האסטרואיד של נוסטרדמוס התגשמה - וזה מה שעוד צפוי לנו

30.6.2024 / 0:07

חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה, המכונה "נוסטרדמוס המודרני", טוען שראה מבעוד מועד את האסטרואיד העצום שחלף לידנו בסוף השבוע האחרון ושזו עוד אחת מההצלחות שלו. זה מה שעוד מצפה לנו אם הוא ימשיך לדייק

את'וס סלומה/instagram.com/athos_salome

נראה ש"נוסטרדמוס המודרני" שלנו ממשיך לדייק בתחזיותיו ואם נדבר בכנות - רצף ההצלחות שלו מתחיל להדאיג אותנו. חוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה, שזכה בתקשורת לכינוי "נוסטרדמוס החי" ניבא שחורות למלך צ'ארלס הרבה לפני שידענו. הוא הזהיר מפני בעיות בריאותיות מהן הוא צפוי לסבול השנה ודחק בו ללכת להיבדק. הוא גם צדק בנוגע לנסיכת ויילס, קייט מידלטון, כשטען שהיא תצטרך להתמודד עם אתגרים בריאותיים לא פשוטים השנה. הוא גם טען שהשנה יהיו "שלושה ימים של חושך" בעקבות התלקחות סולארית שתפגע בכדור הארץ - וכי פליטה מסיבית של חלקיקי רוח השמש מעטרת השמש (SME) עומדת בדרכנו. אכן, במרץ האחרון היינו עדים לאחת מסופות השמש הגדולות ביותר שתועדו מאז 2017.

כעת, כך לפחות הוא טוען, הוא צדק שוב בתחזיותיו - הפעם כשלכאורה ידע מראש על אחד האסטרואידים שחלפו ליד כדור הארץ בסוף השבוע האחרון. אסטרואיד עצום, המכונה "2011 UL21" ומוגדר כ"קוטל פלנטות" פוטנציאלי, חלף בחמישי ה-27 ביוני בסמוך לכדור הארץ (שעה 22:15 שעון ישראל) במהירות אדירה של 93,000 קמ"ש. על אף גודלו המרשים (קוטרו 2.3 ק"מ) והסיווג המאיים, האסטרואיד חלף במרחק בטוח של כ-6.6 מיליון ק"מ מכדור הארץ - מרחק הגדול פי 17 מהמרחק לירח. אמש (ה-29 ביוני) חלף במרחק של כ-290 אלף ק"מ בלבד מכדור הארץ אסטרואיד נוסף, 2024 Mk, שגודלו קטן בהרבה מקודמו - בין 120 ל-260 מטרים.

שניהם לא היוו סכנה לכדור הארץ, אך סלומה בן ה-37 טוען שעוד בדצמבר שנה שעברה ידע על הצפוי לקרות.

הוא אמר אז כי "מסה של חומרי חלל עתיקים שטרם נראו תעוף קרוב לכדור הארץ לפני שתעבור אותנו בשלום". סלומה מחשיב זאת כהצלחה נוספת שלו ואמר ל-DailyStar: "אסטרואידים כמו 2024 MK עשויים להכיל חומרים כמו סודי מתכות, למשל ברזל וניקל, סיליקטים וחומרים אחרים שנחוצים מאוד למטרות חקר החלל. ההזדמנות לגשת לחומרים אלו תפסה את תשומת הלב של סוכנויות החלל הרואות בכך הזדמנות להעמיק את ההבנה שלנו לגבי היווצרות מערכת השמש ולקדם טכנולוגיות הקשורות לכריית חלל".

הוא הוסיף: "התחזית שלי לגבי מירוץ החלל בין סין לרוסיה נראית כעת יותר מאשר ספקולציות. האסטרואיד הזה עשוי להביא לשלב של יריבות ושיתוף פעולה בתחום חקר החלל". "איך הצלחתי לחזות אירוע שחמק מסוכנות החלל האירופית וממומחים אחרים?" הוא תהה, "אין ספק שלא מעט רוצים לדעת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
את'וס סלומה. instagram.com/athos_salome, אתר רשמי
אתוס סלומה צופה לנו גם מלחמת עולם שלישית/אתר רשמי, instagram.com/athos_salome

אז מה עוד הוא צופה לנו השנה?

התחזית הכי מטרידה של אתוס סלומה היא מלחמת עולם שלישית שתפרוץ בקרוב ע"י מתקפת סייבר שתתרחש בין סין לרוסיה. הוא גם אמר שגישה לנתונים אישיים תהיה בלתי ניתנת לעצירה: "המטריקס של המעקב המודרני מסמל את הרשת המתרחבת של ניטור ובקרה הפושט על עולמנו", הוא אמר, "אנו מתקרבים במהירות למציאות שבה פרטיות הופכת למושג המעניק לממשלות ותאגידים גישה ללא תחרות למידע אישי של אנשים".

הוא חוזה השנה גם פעילות געשית וסיסמית מוגברת בטבעת האש המקיפה את האוקיינוס השקט - במיוחד האי האינדונזי ג'אווה, כמו גם רצועת החוף המשתרעת מצפון קליפורניה, ארה"ב ועד לדרום קולומביה הבריטית שבקנדה. הוא חוזה עלייה בעוצמת ההוריקנים והציקלונים באזורים כמו דרום מזרח אסיה, כולל הפיליפינים ותאילנד. בנוסף, הוא מזהה אזורים בסיכון גבוה לסערות כמו מפרץ מקסיקו ופלורידה שבארצות הברית תוך שימת דגש על החשיבות של היערכות טובה להתמודדות עם מגמות מתפתחות אלו. במבט רחוק יותר אל העתיד, את'וס מזהיר את אמסטרדם שבהולנד, ניו יורק שבארה"ב וטוקיו שביפן מפני אסונות טבע: "הן חייבות להיערך כדי להבטיח עתיד שבו האדמה לא תיבלע כולה במים".

הוא גם צופה שמערכות בינה על-אנושיות (AI) ישיגו מודעות עצמית ולמעשה יהפכו למוחות דיגיטליים מודעים שמסוגלים לתפקד ללא קלט אנושי. הוא מאמין שרובוטים יפתחו שפה שתהייה מעבר להבנתם של יוצריהם האנושיים - ולכן ינתקו אותנו משיחותיהם. בחזיונותיו, ההשפעות יהיו קטסטרופליות לחברה שלנו שאינה ערוכה כלל למרד רובוטים שכזה.

אתוס סלומה הוא לא היחיד שצופה לנו מלחמת עולם שלישית. האיש שמכונה "נוסטרדמוס החדש", קושאל קומאר, פנה לגרסה ההינדית של האסטרולוגיה הנקראת "ודות" - וקבע דרכה שמלחמת עולם שלישית תפרוץ ממש עכשיו. למעשה הוא נתן שלושה תאריכים אפשריים- ה-10, ה-18 וה-29 ביוני, כשהאחרון היה ממש אתמול אז אנחנו מקווים שלא מדובר באיזשהו איחור אופנתי ולפחות את התחזיות שלו נוכל להתחיל לפסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully