וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס החדש: "יש תאריך לפרוץ מלחמת עולם שלישית - והוא קרוב"

29.5.2024 / 0:01

האיש שמכונה "נוסטרדמוס החדש" טוען שהוא יודע מהו התאריך המדויק בו תפרוץ מלחמת עולם שלישית - וזה רק עניין של שבועות

עשרות איומים אוויריים ששוגרו מאיראן יורטו; תיעוד מיירוטי הכטב״מים וטילי השיוט/דובר צה"ל

אם נסמוך על האיש שרבים אחרים סומכים עליו, יש לנו תאריך מדויק לפרוץ מלחמת עולם שלישית. כלומר, 3 תאריכים אפשריים - ובכל אחד מהם כדאי לנו להיזהר. הוא לא הראשון שמזהיר מפני מלחמת עולם שלישית קרובה: את'וס סלומה (שזכה לכינוי "נוסטרדמוס המודרני"), המכשפה העיוורת המתה באבה ונגה ונוסטרדמוס המקורי כבר התריעו בפני מלחמה עולמית שכזו.

האיש שמכונה "נוסטרדמוס החדש", קושאל קומאר, פנה לגרסה ההינדית של האסטרולוגיה הנקראת "ודות" - וקבע דרכה את התאריך המדויק בו תפרוץ מלחמת עולם שלישית ואם הוא צודק, מדובר בעניין של שבועות ספורים עד שהתוהו ובוהו מתחיל כאן. בתקשורת ההודית דווח שהבחור לכאורה כבר חזה נכון הסלמות אלימות בין מספר מדינות, ולכן רבים מאמינים שגם התחזית המצמררת הנוכחית שלו תתגלה כנכונה.

האסטרולוג חזה לכאורה את המלחמה בין ישראל לחמאס, המתיחות הגוברת בין שתי הקוריאות, את זו שבין סין לטייוואן וזו שבו רוסיה ונאט"ו. על אף שיש שיגידו כי המתיחות בין כל הצדדים הללו הייתה ברורה וידועה לכל מי שעוקב אחרי החדשות בעולם, קומאר מתעקש שהוא השתמש במפת האסטרולוגיה הוודית כדי לחזות אותן ואת מה שעומד להגיע. באמצעות מפת הקארמה שלנו שמתבססת על יישור פלנטרי וכוכבי, קומאר טוען שהוא יודע מתי תפרוץ מלחמת עולם שלישית.

הוא אמר: "שנת 2024 צפויה להיות מדאיגה ביותר כשזה מגיע למלחמה בנקודות חמות ברחבי העולם, במיוחד בסביבות ה-8 במאי. תאריך זה עמד בסימן הסלמה גבוהה במיוחד. הסלמה זו התבטאה בחזיתות מלחמה כמו קוריאה, סין-טייוואן, המזרח התיכון הכולל את ישראל ומדינות אחרות במזרח התיכון, אוקראינה-רוסיה, והכעס של נאט"ו. כמו כן, נראה כי כמה מנהיגים מאזורים אלה יסבלו מבעיות בריאותיות רציניות או יתפטרו מתפקידם בתקופה הקרובה. באזורים אלה תהיה פגיעה קשה גם במגזר התעופה והתיירות".

כן. אנחנו יודעים שהתאריך הזה עבר והעולם עדיין עומד. אבל חכו, יש לו הסבר ותאריכים נוספים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

למי שנרגע שה-8.5 עבר בשלום הוא הוסיף: "שימו לב: יום שלישי, ה-18 ביוני 2024, יש בו את הגירוי הפלנטרי החזק ביותר שיכול להביא למלחמת עולם שלישית, אם כי גם ל-10 ול-29 ביוני יש גירוי דומה ואלו גם תאריכים אפשריים".

אז לדבריו, עלינו להיזהר במיוחד ב-10, ב-18 וב-29 ביוני - כי אז הסיכויים לפרוץ מלחמת עולם גדולים במיוחד. נעצו ביומנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully