וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיותיה של המכשפה העיוורת לשנת 2024 מתגשמות - וזה מה שעוד מצפה לנו

10.4.2024 / 0:03

אחרי שראינו כי תחזיותיו של "נוסטרדמוס המודרני" מתחילות להתגשם להן, נראה כי גם תחזיותיה של המכשפה העיוורת לשנת 2024 מתגשמות ממש עכשיו. מה זה אומר על מה שעוד מצפה לנו?

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

מוקדם יותר החודש סיפרנו לכם שחוזה העתידות הברזילאי את'וס סלומה, המכונה "נוסטרדמוס המודרני", ניבא "שלושה ימים של חושך" בעקבות התלקחות סולארית - וצדק. הוא גם צדק בנוגע לנסיכת ויילס, קייט מידלטון, כשטען שהיא תצטרך להתמודד עם אתגרים בריאותיים לא פשוטים השנה. כעת, כך נראה, הוא לא היחיד שצדק בתחזיות שלו לשנת 2024. המיסטיקנית הבולגריה העיוורת באבה ונגה, שמתה לפני יותר מ-25 שנים חזתה שני אירועים אותם אנו חווים כעת. האם זה אומר שיתר התחזיות המצמררות שלה צפויות להתגשם?

המכשפה שהתעוורה בילדותה ולכאורה חזתה את הברקזיט ואת פיגועי ה-11 בספטמבר בארה"ב, חזתה שני אירועים נוספים שמתגשמים כעת, כך מדווח ה-Mirror. היא טענה שהעולם "יעמוד בפני משבר כלכלי" השנה - וכעת נראה שבריטניה ויפן מתמודדות עם משבר שכזה. מידע שאושר ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בבריטניה מראה שהתוצר המקומי הגולמי (תמ"ג) ירד ב-0.3% (הרבה יותר מהצפוי) בשלושת החודשים עד דצמבר וינואר השנה. זו תוצאה של "ירידה בכל המגזרים העיקריים של המשק וקריסה במכירות הקמעונאיות". ביפן, מטבע הין נמצא כעת בשפל של 34 שנים ונחלש ל-151.97 מול הדולר האמריקאי. המדינה ירדה כעת למקום הרביעי בדירוג העולמי, כשגרמניה עוקפת אותה במקום השלישי.

התחזית הנוספת של המדיום לשנה הקרובה היו שיהיו לנו "התפתחויות דרסטיות" בתחום הבריאות - ובשבועות האחרונים התקבל אישור שחיסון לסרטן ריאות נמצא כעת בעבודה. מדענים מאוניברסיטת אוקספורד, מכון פרנסיס קריק ואוניברסיטת קולג' בלונדון, עובדים במשותף על מחקר שמציג תוצאות מעודדות לגבי אפשרויות הריפוי מסרטן הריאות- והם קיבלו 1.7 מיליון ליש"ט ($2,139,225) מארגוני צדקה גדולים בבריטניה כדי לממן 3,000 חיסונים.


עוד בנושא:
נוסטרדמוס משחרר אזהרה לאנושות לאחר שעוד תחזית שלו לשנת 2024 התגשמה

המכשפה שחיה לפני 500 שנה במערה וחזתה במדויק את העתיד (כולל את מדינת ישראל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מה עוד צופה לנו ונגה?

באבה ונגה צופה עו תחזית שלא נשמע מופרך שתתממש בקרוב - עלייה בפיגועי הטרור בשנת 2024 - עם מתקפת טרור משמעותית באירופה. היא טוענת גם ש"מדינה גדולה" תערוך השנה ניסויים או תקיפות בנשק גרעיני. היא חוזה גם ניסיון התנקשות בנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, על ידי בן ארצו.

היא גם צופה לנו אירועי מזג אוויר קיצוניים ואסונות טבע לשנה הקרובה. התחזית שלה כוללת שינוי מסלול חריג של כדור הארץ שעלול לגרום לשיבושי אקלים ולעלייה ברמות הקרינה.

מאמיניה, שמפרשים את כתביה, טוענים שעל אף שהיא לא ידעה מהן "מתקפות סייבר", היא הזהירה מפני האקרים מתקדמים שמתכוונים לתקוף תשתיות חיוניות כמו רשתות חשמל ומתקני טיפול במים - ומהווים איום לביטחון הלאומי.

יש סיבה לחשוש או ששתי התחזיות שצדקה בהן היו גם ככה צפויות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully