וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה שחיה לפני 500 שנה במערה וחזתה במדויק את העתיד (כולל את מדינת ישראל)

27.3.2024 / 0:06

אומרים שהיא חזתה את המכוניות והמטוסים ואפילו את הקמת מדינת ישראל ושאם תשפשפו את האף שלכם בפסל המוצב ליד קברה, היא תגשים לכם משאלות מעבר לקבר. למערה שלה, לעומת זאת, ספק אם תעזו להיכנס

סיפורה של המכשפה "אמא שיפטון"/@heebeejeebeeztv

הכירו את האישה המכונה "באבה ונגה הבריטית", אמא שיפטון, המכשפה שניבאה לפחות 3 אירועים היסטוריים מרכזיים וגודלה מאז שהייתה תינוקת במערה מצמררת עם אמה בת ה-15.

חוזה העתידות "אמא שיפטון" בילתה את השנים הראשונות לחייה מבודדת במערה חשוכה ואפלה, לאחר שאמה רצתה להתרחק מהציביליזציה. היא נולדה בשם אורסולה סאות'איל בשנת 1488 לאמה אגתה סוטהיל בת ה-15, וגדלה בסביבה הקרה והקודרת עד שמשפחה ריחמה עליה ועל אמה המתבגרת והחליטה לסייע להן.

אמא שיפטון הייתה בת שנתיים כשיצאה מהמערה בקנארסבורו, צפון יורקשייר, שכעת נותרו בה פריטים מפחידים, כמו דובונים, בגדים ישנים ושיער אדם התלויים מעל הכניסה למערה.

האגדה מספרת שאמא שיפטון הייתה מעוותת, מכוערת וצרחה המון בילדותה מבלי להזיל דמעה. אומרים שכשהתבגרה היא הייתה בעלת כוחות מוזרים ויכלה לראות את העתיד - כאשר רבים מאמינים שהיא דייקה לפחות ב-3 מנבואותיה.

כמה מהתחזיות המפורסמות ביותר שלה כוללות את השריפה הגדולה של לונדון ב-1666, את מותו של המלך הנרי השמיני ב-1547 ואת עלייתו של נפוליאון בונפרטה ב-1769. רק אחד מהאירועים ההיסטוריים הללו התרחש לפני מותה של מאמא שיפטון ב-1561.

לצערנו, אין לה תחזיות הנוגעות לשנים הקרובות, אבל בין כתביה יש מי שטוענים שניתן למצוא תחזיות למלחמת העולם השניה, המצאת המכוניות, הרכבות, הצוללות והמטוסים, מהפכת הדפוס, מלחמת האזרחים האמריקאית, שחרור האישה, בניית גורדי שחקים, סכסוך בין ארה"ב, לרוסיה וסין בסוף המאה, ואפילו הקמת מדינת ישראל (אליה טוענים שהתייחסה כשכתבה: ""And England shall admit a Jew, Do you think this strange? But it is true! The Jew that once was led in scorn, Shall of a Christian then be born.") היא גם ניבאה שכדור הארץ יושמד מפגיעת אסטרואיד או עצם שמיימי כלשהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רבים בעיירה בה גרה חששו ממנה והאמינו שהיא מכשפה, אבל היו לה גם חסידים נאמנים - גם היום והנבואות שלה עדיין נקראות ונידונות, ממש כמו אלה של המכשפה העיוורת המקבילה והמפורסמת יותר, באבה ונגה.

הנה כמה מהתחזיות של יריבתה, באבה ונגה:
התנקשות בפוטין ועלייה בפיגועי הטרור באירופה: התחזיות של המכשפה העיוורת לשנת 2024

המיסטיקנית באבה ונגה צדקה בתחזית ההרסנית על אוקראינה: "אסון גרעיני בדרך"

על פי ההערכות המערה בה חיה בינקותה קיימת שם מזה 10,000 שנה והיא הפכה מאז לאטרקציה תיירותית לאלו האמיצים מספיק לבקר בה. רבים בהחלט מגיעים למקום, אך מעדיפים לוותר על התענוג להיכנס פנימה. באתר יש גם מוזיאון קטן המספר את סיפורה של אמא שיפטון.

מגדת העתידות נקברה בקנארסבורו ורבים מאמינים שאם משפשפים את האף על הפסל המוצב ליד קברה, היא תעניק לכם משאלה מעבר לקבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully