וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס החדש מפרסם תאריך לפרוץ מלחמת עולם שלישית - ומאשים אותנו

31.7.2024 / 0:08

האסטרולוג ההודי טוען שאנחנו נמצאים ימים ספורים לפני פרוץ מלחמת עולם ומפנה אצבע מאשימה - איך לא - אלינו. סמנו ביומנים

צה"ל ושב״כ חיסלו את ראש התארגנות הטרור של חמאס בטול כרם/דובר צה"ל

האיש שמכונה "הנוסטרדמוס החדש", קושאל קומאר, פנה לגרסה ההינדית של האסטרולוגיה הנקראת "ודות" - וקבע דרכה את התאריך המדויק בו תפרוץ מלחמת עולם שלישית. אם הפתיח הזה לכתבה נשמע לכם מוכר, אז זה בגלל שהוא עשה זאת כבר 3 פעמים ופישל. לטענתו, בתאריכים בהם נקב בעבר אמנם לא פרצה מלחמת עולם, אך קרו בהם דברים שמהווים טריגרים למלחמה שכזו. כעת הוא טוען שהוא יודע בוודאות מתי תפרוץ המלחמה הגלובלית - וברגע שיבין ששוב פספס הוא כנראה ימצא אירוע מקומי שאליו הוא התכוון כטריגר לבאות. מצד שני, רבים מאמינים לדבריו וטוענים שהוא לא היה מפרסם תאריך נוסף אם לא היה בטוח בו, מאחר שהוא כבר מתחיל לאבד מאמינותו. מה אומרים?

דווח בעבר כי האסטרולוג חזה לכאורה את המלחמה בין ישראל לחמאס, המתיחות הגוברת בין שתי הקוריאות, את זו שבין סין לטייוואן וזו שבו רוסיה ונאט"ו. באמצעות מפת הקארמה שלנו שמתבססת על יישור פלנטרי וכוכבי, הנוסטרדמוס ההודי טוען שהמלחמה העולמית תפרוץ ממש בימים הקרובים - ושאנחנו בישראל האשמים המרכזיים בכך.

התחזית המקורית שלו ניבאה את פרוץ המלחמה ב-10, ב-18 וב-29 ביוני. כעת הוא מודיע שמלחמת העולם השלישית תפרוץ בשבוע הבא, ב-4 או ב-5 באוגוסט. הוא אמר: "מספר דיווחים מדאיגים במוקדי מלחמה אחרים ברחבי העולם הופיעו בתקשורת במהלך יוני ויולי 2024, במיוחד ב-24 וב-26 ביולי. ישראל כיכבה בחדשות בגלל מספר נושאים מדאיגים ורציניים". לדבריו, קצב המאורעות בנקודות חמות בעולם - ביניהן ישראל - צפוי להביא לפריצתה של מלחמה כוללת: "ה-4 וה-5 באוגוסט יחייבו זהירות מירבית".

לא רק אנחנו אשמים לדבריו. הוא מציין תרגילים צבאיים בקובה, דאגה ברומניה על המצב הין רוסיה לאוקראינה ושני מפציצים רוסיים וסיניים שטסו ליד אלסקה כטריגרים נוספים. הוא הוסיף שהמלחמה לא תתחיל ביבשה: "נראה שהמוקד המכריע יהיה בים או באוקיינוס, אך אדמה ואוויר כלולים גם הם - ולא פחות חשובים".

ניתן לו צ'אנס אחרון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully