וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס החדש מתעקש: "מלחמת עולם שלישית תתחיל היום!"

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 12:36

האסטרולוג ההודי המפורסם מטיל פצצה וטוען שאירוע גדול שיתרחש ממש היום צפוי להזניק מלחמת עולם שלישית. יש לנו רק כמה שעות לראות אם הוא צדק

שיגור הטיל האיראני "פאווה 351"/סוכנות הידיעות האיראנית

כואב לומר שאנחנו בישראל כבר הורגלנו לצפות לרע מכל, אבל בעולם יש לא מעט אנשים שמאבדים את זה לגמרי עכשיו - לאור התחזית האחרונה של האסטרולוג ההודי המפורסם. האסטרולוג קושאל קומאר, ששמו אולי לא יגיד לכם דבר אבל רבים מאמינים בדבריו ומכנים אותו "נוסטרדמוס החדש", שפרסם הצהרה מבעיתה לפיה מלחמת עולם שלישית תפרוץ ממש היום - והוא מתעקש על כך. כמו "נביאים" אחרים, גם הוא מגבה את עצמו וטוען שאם זה לא יקרה היום - זה ללא ספק יקרה בימים הקרובים.

הנביא השתמש במפת האסטרולוגיה ההודית ואמר ל-DailyStar: "עכשיו, יום שלישי, 18 ביוני 2024, יש את הגירוי הפלנטרי החזק ביותר שיפעיל את מלחמת העולם השלישית". הוא מתייחס לשורה של אירועים שיצדיקו את המאורע הבלתי נמנע לדבריו, ביניהם ההסלמה בין ישראל ללבנון. הוא אמר: "הסכסכוך בישראל הסלים כשכוחות חיזבאללה בלבנון הטילו רקטות על המדינה היהודית כנקמה על מות מפקדם".

קושאל קומאר בתחזית הרסנית על מלחמת עולם שלישית. LinkedIn/Canva, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קושאל קומאר בתחזית הרסנית על מלחמת עולם שלישית/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, LinkedIn/Canva
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מלחמת עולם שלישית בדרך?. ShutterStock
מלחמת עולם שלישית בדרך?/ShutterStock

קומאר התייחס לעוד סדרה של אירועים עכשוויים מטרידים כגון מתקפת טרור על עולי רגל הינדים בהרי ההימלאיה, ההסלמה באזור המפורז בין צפון ודרום קוריאה, ספינות מלחמה שנשלחו מרוסיה להוואנה ותרגילי מלחמה של סין מול חופי טייוואן שהדאיגו את האמריקאים. קומאר הזהיר: "ניתן להבחין כאן כי התראה חזויה לטיפול טוב יותר ואסטרטגיה מתאימה כרוכה בפירוש זהיר ורציני של השפעות פלנטריות בעוד שלא ניתן לשלול לחלוטין טעות אנוש. צפו בתרחיש המלחמה המתפתח בנקודות חמות ברחבי העולם ככל שחולפים ימים", כתב קומאר.

לא יקרה היום? אל תדאגו. הנביא מציין כי יש עוד תאריך גורלי קרוב שעלינו להיזהר ממנו: 29 ביוני 2024. גם אז, לדבריו, יופעל טריגר נוסף למלחמה הבלתי נמנעת. נעצתם ביומן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully