וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוכז בעצמו, דרמטי וחדור מטרה: הכירו את מזל אריה

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 9:47

בני מזל אריה חושבים שהם מושלמים ושהכל סובב סביבם. עם זאת, ודאי תופתעו לגלות שיש להם צד חם ונדיב שמאוד אוהב לפנק. הכירו את מזל אריה

מזל אריה. ShutterStock
פרופיל מזל אריה/ShutterStock

מזל אריה (23/7-22/8)

מה לא אמרו על האריות? שכל משפט שלהם מתחיל במילה "אני", שהם זקוקים כל הזמן שיגידו להם איזה מקסימים הם וכמה אי אפשר בלעדיהם, שכשרוצים מהם משהו תמיד צריך להתחיל במחמאות - אחרת אין סיכוי לקבל מהם תשומת לב ושיש רק אדם אחד בעולמו של האריה שהוא מקשיב לו ומתחשב בדעתו: הוא עצמו. מה האמת בכל זה?

האריה שייך ליסוד האש ולקבוצת המזלות הקבועים, אלה שכל כך קשה להם להשתנות. אם תשאלו את האריה - האמת שגם אין לו סיבה להשתנות. למה להשתנות אם אתה כזה מושלם? וזה אחרי שמגיל צעיר הוא זוכה לפרגון ואומר לעצמו שהוא מלך החיות - ומלך בכלל. ככה לפחות הוא מרגיש. כבר בצעירותו הוא הופך להיות באופן אוטומטי מלך הכיתה וככה זה ממשיך עד לצבא, שם הוא מגיע לקורס קצינים כבר בסוף הטירונות.

האריה חייב להיות במרכז - ולא סתם הבית שמבטא אותו נקרא בית האגו. זה הבית שמבטא את ה"אני" שלנו - והוא גם המזל שעליו שולטת השמש. כן, השמש היא שליטת מזל אריה ובדיוק כמוה - גם האריה אוהב שהוא שולט על הכל סביבו. כולם מכירים בשליטתו זו והוא מצידו מאיר אותם באהבה וחיבה, בתנאי אחד: שלא ישכחו מאיפה מגיע האור.

האריה הוא יצור מאוד דרמטי והצבעים שאהובים עליו כמובן הם אדום וזהב. הוא אוהב להיכנס כשכולם מסתכלים, כמו שחקן בתיאטרון! ולצאת? האריה בעצם לא יוצא: כולם יוצאים לפניו, רצוי עם הגב לדלת, תוך השתחוות קלילה.

אריה בשקיעה, שמורת הטבע סרנגטי, טנזניה. ShutterStock
האריה חייב להיות במרכז - ולא סתם הבית שמבטא אותו נקרא בית האגו/ShutterStock

לאריה יש כוח לסחוף את כולם אחריו, לשכנע באופן עדין אך תקיף ולהשיג בצורה כזו או אחרת את מה שהוא באמת רוצה. הרבה מאיתנו יכולים ללמוד ממנו את הדרך שבה הוא מגיע למטרה, בעיקר כשהמטרה הזו לא קלה להשגה. הוא משתמש בנוכחותו ובכושר השכנוע שלו כדי לפלס לו דרך. חוץ מהגדי, אפשר לומר שבזה - אין לו מתחרים.

כדי להשיג את מטרתך, נסה להתבונן באריות שבסביבתך ולראות איך הם מתמקדים על משהו ולא עוזבים עד שהם משיגים אותו. מהבחינה הזו, הם ממש בית ספר להישגיות, והמדובר גם באריות הצנועים יותר, המסתפקים במועט יחסית.

אולם כדאי לזכור שמתחת לכל אלה, האריה בעקרון מאוד חם ונדיב, אוהב מאוד לפנק, להזמין את כולם ולהיות זה שקובע באופן סופי לאיזו מסיבה הולכים. יש הבדלים קטנים בין האריה ללביאה ואפשר לראות את זה בכל סרט טבע מצוי : האריה שוכב לו בין השיחים, עושה טובה שהוא זז, בזמן שלהקה של לביאות יוצאת לציד ומביאה איזה זברה או אנטילופה הביתה לאריה ולגורים - ואפילו מקלפת אותה בשקט כדי שהאריה שלנו לא יתאמץ יותר מדי, חס וחלילה. כן, אלה החוקים שם, ומבט בוחן בסביבה שלנו שמזהה את בני ובנות המזל הזה, עשוי להראות שבצורה מוזרה הם די תקפים גם כאן.

האריה לא ממש אוהב להתאמץ, כי הרושם שהוא עושה עובד גם ככה. מקסימום ירביץ איזו שאגה כמו בסרטים - והעולם ישתחווה. הלביאה לעומת זאת מנסה כל הזמן לקחת הכל על עצמה וגם לבצע בצורה מושלמת את הכל. אולי משום כך האריה יקח לו אשה יעילה במיוחד והלביאה תמצא לה גבר מעניין ששווה להתאמץ בשבילו ולדחוף אותו קדימה. בסופו של דבר - בלי מעורבות שני הצדדים - שום דבר לא יזוז וכל אירוע יהיה פשוט חסר טעם: ככה לפחות הם חושבים, והאמת? זה גם די נכון.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

הורוסקופ שבועי >>

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בני מזל אריה. ShutterStock
הלביאה לעומת האריה מנסה כל הזמן לקחת הכל על עצמה וגם לבצע הכל בצורה מושלמת/ShutterStock

למי האריות מתאימים מבחינה זוגית?

כפי שכבר ציינו, האריות יכולים להסתדר יופי עם אנשים כמותם - אך זה לא תמיד יהיה פשוט כי לשני הצדדים יש אגו מנופח.

האריות מאוד מתאימים לבני מזל מאזניים. האריה זקוק לבן או בת זוג אינטליגנטיים, שיכולים להפרות אותו בשיחה טובה וגם להעניק לו הרבה תשומת לב. האריה יתגאה בהם כי המאזניים יודעים להפגין נוכחות לא פחות ממנו.

לאריה ולעקרב יש כימיה מאוד טובה - אבל שניהם עקשנים גדולים ויכולים להתווכח על דברים קטנים במשך ימים ואפילו שבועות. אם ידעו לוותר אחד לשני - יצמח כאן קשר טוב.

האריה גם מתאים למזל דגים, דווקא בגלל שהם כל כך שונים. האריה נמצא תמיד במרכז הבמה והדגים מאחורי הקלעים. בדרך כלל האריה פורש חסות על הדגים הביישן, תומך בו ועם הזמן מצליח לפתח איתו קשר מצויין.

את שאר ההתאמות תוכלו לקרוא כאן >>

ג'ניפר לופז ובן אפלק הם בני מזל אריה

איזה אריות אנחנו מכירים?

ג'ניפר לופז (24 ביולי 1969) ובעלה בן אפלק (15 באוגוסט 1972) - שפרשנות אסטרולוגית על הזוגיות שלהם תוכלו למצוא כאן, מאיה ורטהיימר (29 ביולי 1990), מייגן מרקל (4 באוגוסט 1981), נתן גושן (6 באוגוסט 1986), הראל סקעת (8 באוגוסט 1981), קיילי ג'נר (10 באוגוסט 1997), מילה קוניס (14 באוגוסט 1983), רותם סלע (16 באוגוסט 1983), מדונה (16 באוגוסט 1958), אורי ששון (18 באוגוסט 1990), ג'קי אזולאי (19 באוגוסט 1983), אסף גרניט (20 באוגוסט 1978) ושלישיית "חברים": מאט לה-בלאנק (25 ביולי 1967), ליסה קודרו (30 ביולי 1963) ומת'יו פרי (19 באוגוסט 1969).

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully