וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 16-22 ביולי 2023

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 10:02

"שבוע של תסכול ואכזבה": לא מעט יוזמות כלכליות וחברתיות עלולות לעלות על שרטון השבוע. חשוב גם לשמור על הבריאות ולא לפחד מטלטלות צפויות במערכות היחסים שלנו

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
שבוע הפכפך. ההורוסקופ השבועי/ShutterStock

ונוס עוצרת השבוע במעלה ה-28 במזל אריה ולא מעט יוזמות - הן כלכליות והן חברתיות - עלולות לעלות על שרטון. חשוב גם להקפיד על הבריאות שלנו, להימנע מאכילת יתר ולא לפחד כשגם מערכות היחסים שלנו עוברות להן פה ושם טלטלות.

זווית הפעולה בין מרס לסטורן צובעת את השבוע בצבע של תסכול ואכזבה - וזווית הפעולה בין מרקורי ליופיטר דווקא מביאה איתה תקשורת אופטימית, אולם התוצאות עלולות להיות אפילו הפוכות. כלומר, עצירת תהליכים, בדיקה מחודשת של עובדות והחלטות ותחושה שדברים נתקעים. אלה הן חלק מהתחושות שמביא איתו השבוע הזה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, נמצא ב-90 מעלות ליופיטר, כוכב השפע.
2. מרס האסרטיבי בזווית עימות של 180 מעלות לסטורן הנוקשה.
3. ונוס עוצרת ושוהה במרבית ימות השבוע במעלה ה-28 במזל אריה לפני שהיא מתחילה לנוע בהילוך אחורי.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית העימות בין מרס, כוכב האקשן והעשייה, לבין סטורן הנוקשה. בעיקרון זו זווית מתסכלת למדי: מרס, כוכב האקשן, חוטף זווית עצירה מסטורן - וזה יכול להשפיע על מכלול היוזמות כעת, שמושפעות גם מסטורן הביקורתי וגם בגלל עצירתה של ונוס. זהו זמן לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים בחשבון הבנק שלנו - אבל גם להמנעות מביקורתיות יתר שממילא כולנו נסבול ממנה קשות השבוע.

מה שכן, זהו זמן טוב לעבור שוב על יוזמות חדשות, לתקן את הטעון שדרוג ולא לעשות לעצמנו הנחות: דברים יצאו בסופו של דבר, הם רק עלולים מאוד להתעכב השבוע ובהמשך.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, אריה, דלי, עקרב ושור.

הוצאות כספיות על מכונית. ShutterStock
זמן לבדק בית אמיתי בכל מה שקשור לחומר וכספים בחשבון הבנק שלנו/ShutterStock

ממה כדאי להיזהר השבוע?

מרקורי בזווית פעולה ליופיטר בעייתית לכולנו. היא גורמת לנו לפעול במהירות ובלחץ, לקבל החלטות פזיזות ולעשות שטויות בכביש. חשוב להיזהר השבוע מבזבוזי כספים. אל תקחו סיכונים מיותרים - וזה כולל גם הבטחות ומילים שאין להן ממש כיסוי. דברו רגוע, לאט ובשיקול דעת - השבוע יותר מתמיד.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות קשת, תאומים, דגים ובתולה.

ומה עם ונוס?
ונוס עוצרת השבוע במעלה ה-28 במזל אריה ואיתה עלולות לעצור לא מעט יוזמות והתחלות הקשורות ליחסים או לחומר וכספים. לכן מומלץ לא להתאכזב כשדברים לא זזים ולא לקבל ביקורת באופן מוגזם. קחו הכל בפרופורציות.

מי בעיקר יושפע מהעצירה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, אריה, שור, עקרב ודלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תתאכזבו כשדברים לא זזים לכם השבוע. תנו לו לחלוף/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע מתסכל עלול לעבור עליכם בגלל הזווית עם סטורן שממול. קחו הכל בפרופורציות וגם כשדברים מתעכבים - יש לזה כמובן גם סיבה ואולי גם בונוס של שיפור. סבלנות ואיפוק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נכנסת למצב עצירה בבית המשפחה - ואולי זה באמת הזמן לשיחות עומק משפחתיות, לשדרוג התקשורת עם בני הבית - ולגילוי ושיתוף ברגשות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >

תאומים
זווית של מתח בין מרקורי, כוכב התקשורת שלכם, לבין סטורן הנוקשה עלולה לגרום למינון גבוה של ביקורתיות. קבלו זאת בהבנה והימנעו מניתוק קשרים בגלל תסכול ואכזבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >

סרטן
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולחגוג לכם ימי הולדת. ונוס עוברת למצב עצירה בבית הכספים שלכם. זהו זמן מצויין לארגן מחדש את חשבון הבנק והתחום הכלכלי בכלל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >

אריה
מרקורי וונוס במזל שלכם עדיין כשונוס עוברת למצב עצירה. אתם עשויים להרגיש זאת בכמה תחומים כמו בנושאי יחסים או כספים: סבלנות ואורך רוח יעזרו לכם להשתדרג.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מאוד אנרגיה ויוזמה, אבל במקביל גם עצבנות וחוסר שקט, בעיקר כשדברים קורים אחרת ממה שתכננתם. חשוב לא לריב!
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה: חשוב לא לריב עכשיו על שטויות/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נכנסת למצב עצירה במזל אריה בבית החברתי שלכם. זהו זמן לחזור קצת ליחסים שנעלמו לאחרונה ולחברים מהעבר, להיזכר - ולשדרג את הקשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >

עקרב
עצירתה של ונוס במזל אריה מסמלת בעיקר את הצורך שלכם לפעול באופן חכם ומדויק יותר, אבל אולי גם לקחת פסק זמן כדי לבנות סדרי עדיפויות חדשים. השקיעו בקיים ולא בפנטזיות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >

קשת
זווית פעולה בין מרקורי ליופיטר, שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה שבוע פטפטני במיוחד שעוזר לכם ליצור קשרים חדשים, אולם עלול גם לגרום לכם לדבר שטויות... גלו דיסקרטיות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >

גדי
השמש ממשיכה לנוע במזל גדי מול המזל שלכם ולהביא איתה יכולת להמשיך ולשפר את הדיאלוג הזוגי, לדבר על מה שחשוב באמת - ולא לפחד להיחשף רגשית. מעניין.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >

דלי
עצירתה של ונוס בבית הזוגיות והיחסים שלכם מסמלת אולי צורך לקחת פסק זמן קטן ביחסים קרובים או להתבונן בהם לעומק כדי לשפר ולהשתפר. זמן טוב לתקשורת זוגית מעמיקה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >

דגים
מרס, כוכב האקשן, שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ועלול לגרום למאבקי כוח ואגו ולריבים קטנים ומעצבנים. זהו זמן ללמוד לוותר, להתפשר ולחפש את המכנה המשותף ולא המפריד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל שור והרוחות שסוערות רוב השבוע נרגעות בסופו. הגיע הזמן לנחות על קרקע מעשית, מאזנאים, להימנע מדרמות מיותרות - ולהתמקד בעובדות.

עקרב
מקבץ הכוכבים במזל דגים הופך אתכם יצירתיים במיוחד השבוע. זמן לחשוב מחוץ לקופסה, לאלתר פתרונות לבעיות - ולא להתייאש. שבוע מצוין גם לאהבה, עקרבים.

קשת
נושאי בית ומשפחה על הפרק - וזהו זמן טוב לשדרג את התקשורת המשפחתית שלכם, לשתף בתכניות, להשקיע בבית ובסביבתו ולדבר על הכל. זמן טוב לשיפוצים.

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, עושה צעדים ראשונים במזל דגים - ונראה שהגיע הזמן להוריד קצת את השריון המוכר ולהתחבר לרגש. זמן טוב להקשיב יותר ללב, גדיים.

דלי
ונוס הרגשית עוברת מבית התקשורת שלכם, שם עזרה לכם להכיר אנשים חדשים, לבית המשפחה. זמן להשקיע בבית ובבני הבית, דליים. זמן לחשוב על מעבר דירה או בניית בית.

דגים
מקבץ כוכבים גדול במיוחד שוהה עכשיו במזל שלכם - ובראשם סטורן שמביא איתו אנרגיה חדשה, אחראית, יסודית וקפדנית. הקשיבו לו. זהו זמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully