וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרולוגים טוענים שחזו את החתונה של ג'ניפר לופז ובן אפלק: "הם למעשה מעולם לא נפרדו"

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 1:11

ג'ניפר לופז ובן אפלק הם בני מזל אריה ובתור שני מזלות שתלטניים נראה היה שהקשר ביניהם לא יחזיק. אסטרולוגים טוענים שההפך הוא הנכון ומסבירים מדוע תמיד ידעו שהם יחזרו

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

כולנו זוכרים איפה היינו ברגע שנודע לנו שהזוג ההוליוודי המיתולוגי בן אפלק וג'ניפר לופז חזרו. גם אם לא עקבתם אחר כל אחד מהם בנפרד, השמועות על הקאמבק והאישור הרשמי שהגיע שבועות ספורים לאחר מכן הצליחו לרגש את כולנו. 17 שנה חלפו מאז הפרידה המתוקשרת של הזוג ולא היה נראה שיש איזשהו סיכוי לקאמבק. כעת אסטרולוגים טוענים שהם דווקא ראו את זה קורה - וכי מפות הלידה של שניהם רק מדגישות עד כמה השניים נמצאים במסלול גורלות זהה שהוביל לחתונה.

"התאימות בין מפות הלידה שלהם מוכיחה שהניצוץ מעולם לא כבה באמת", אמרה האסטרולוגית רויה בקלונד ל-StyleCaster, "למען האמת הם תמיד נועדו לחזור להיות ביחד ואף אסטרולוג לא הופתע לשמוע שהם נישאו בווגאס ב-16 ביולי".

אחד הדברים שאולי יפתיעו אתכם בהתאמה שלהם היא ששניהם בני מזל אריה - שחודשו נפתח מחר (שבת). כלומר שניהם עומדים לחגוג יום הולדת ממש בקרוב. בן אפלק נולד ב-15 באוגוסט 1972 בברקלי, קליפורניה בשעה 2:53 לפנות בוקר וג'יי-לו נולדה ב-24 ביולי 1969 בניו יורק בשעה 5:49 בבוקר. "נועז, יצירתי ואמיץ הם שמות תואר שמתארים את האריה בצורה הטובה ביותר, שכן מזל האש הקבוע הזה ידוע בכך שהוא עולה על הבמה וגונב את ההצגה", הסבירה בקלונד, "ועל אף שאתם עשויים לחשוב ששני מזל אריה במערכת יחסים אחת זה דיווה אחת יותר מדי, יש כמה סיבות שמערכת היחסים של ג'ניפר לופז ובן אפלק היא למעשה עמוקה ומורכבת להפליא".

לא צריך אסטרולוגיה כדי לראות את הכימיה בין בן לג'ן, אבל הכוכבים לא משקרים. "אחרי הכל, הירח של ג'ניפר במזל עקרב הנלהב, הנאמן והמיסתורי נופל אל הבית החמישי של העונג והתאווה של בן, מה שמדבר על קשר רומנטי עמוק להפליא", אמרה בקלונד, "למעשה, כשהם ביחד, הם כנראה מרגישים כמו שני האנשים היחידים שנותרו בעולם. יש ביניהם קשר רוחני אינטנסיבי שאף אחד אחר לא יכול להבין. עם זאת, למערכת היחסים שלהם יש גם את הצד המצחיק, המתוק והקליל שלה, שכן יופיטר של בן במזל קשת השוחר הרפתקאות ורוח חופשית נופל אל הבית החמישי היצירתי והכיף של ג'ניפר, מה שלא רק מדבר על האהבה הגדולה שלו אליה, אלא גם על כמה הוא מאושר בנוכחותה".

מעבר לרגשות הרומנטיים שלהם זה לזו, השניים האלה מרגישים ממש בבית כשהם ביחד. האסטרולוגית הוסיפה: "לא רק ששניהם שמשות מזל אריה, שניהם גם ירחי מזל עקרב, מה שאומר שהם נוצרו מאותו בד רגשי! בנוסף, הירח של בן יושב בביתה הרביעי של הבית והמשפחה, מה שמאיר אור על רצונו לנטוע שורשים עם ג'ני מהבלוק. אל תטעו - ג'יי לו נותנת לבן הרגשה של ביטחון ושייכות, כאילו הוא בדיוק איפה שהוא אמור להיות".

עוד בוואלה!

עכשיו תורכם, אריות: מי המזלות שהכי מתאימים לכם?

לכתבה המלאה

"הם מעולם לא נפרדו"

על פי האסטרולוגיה, מערכת היחסים של בן וג'ן מעולם לא באמת הסתיימה. רויה בקלונד מסבירה מדוע: "אחרי הכל, הוונוס של ג'ניפר נמצאת במזל תאומים ויוצרת חיבור מדויק עם שבתאי של בן - כוכב אריכות ימים - מה שאומר שכאשר הם ביטלו את האירוסין שלהם בשנת 2003, מערכת היחסים שלהם לא באמת הסתיימה. לאחר הפרידה שלהם, הם נותרו במסלול זה של זה ונשארו בקשר. מכיוון ששבתאי הוא גם כוכב הקארמה וההגבלות, המערך הפלנטרי הזה מדבר על מכשול גדול שבני הזוג נאלצו להתגבר עליו. עם זאת, שבתאי גם אוהב לטפל בעניינים לא גמורים, וזו הסיבה שהם תמיד נועדו לחזור אחד לשניה ולעבוד יחד על הקארמה שלהם".

"כשמסתכלים על האסטרולוגיה הנוגעת לפרידה שלהם בשנת 2003, זה הגיוני מדוע הם הרגישו צורך להיפרד כעשו זאת", הוסיפה בקלונד, "הם התארסו אז במהלך נובמבר 2002, בעוד ונוס - כוכב האהבה - התדרדר דרך מזל עקרב, המזל שבו נמצאים שני מזלות הירח שלהם! זה מעיד על התחלה עגומה באירוסים שלהם, מה שמחזק את טענתו של בן שביקורת ציבורית אינטנסיבית תרמה להחלטתם לפרק את הקשר. באסטרולוגיה, מזל עקרב הוא כנראה המזל הסודי מכולם, מה שמראה עד כמה האובססיה של התקשורת לזוג הזה השפיעה עליהם לרעה באותה תקופה".

"חשוב לציין שבן וג'ניפר נפרדו בזמן שהצומת הצפוני של הגורל נע דרך מזל שור המקורקע, האמין והמסור - ובחן את יכולתם להתחייב זה לזה. כעת, כמעט 18 שנים מאוחר יותר, הצומת הצפוני חזר שוב לאותו מקום במזל שור, מה שאומר שבן וג'ן תמיד נועדו לקבל הזדמנות שנייה באהבה! למעשה, מערכת היחסים שלהם מלמדת את כולנו על סבלנות. מזל שור הוא סימן אדמה קבוע שיודע שדברים טובים מגיעים למי שמחכה, וזה בדיוק מה שבן וג'ן היו צריכים לעשות לפני שהם היו מוכנים למצוא את דרכם חזרה זה לזו. הפעם יש סיכוי גדול שהם יהיו יותר משמחים להישאר יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully