וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: אלו ההמלצות שלנו ליום רביעי

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 10:09

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום רביעי הוא יום מעולה לקחת דברים בקלות ולהגיד "כן" לכל מיני הצעות ספונטניות ומרגשות. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

שפע צריך לדעת להכיל/שגיא מנדלבוים

איזו אנרגיה יש ליום רביעי? איך לנצל את הפוטנציאל המלא של היום הזה? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום, ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נגלה!

יום רביעי מקושר למספר 4 ומתקשר לקלפי ה-4 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

ארבעה מטות הוא קלף היציאה למסע של מימוש פוטנציאל. הוא מדבר על הסקרנות, השקיקה, הפאן וההתלהבות שמלווים אותנו כשאנחנו פותחים את הבוקר ורוצים לבדוק מה מסע החיים המופלא יביא איתו היום (חוץ מהחדשות והמיילים ממס הכנסה כמובן).

האנרגיה הזו זורמת במיטבה כשיש לנו את המוטיבציה, היציבות והכוח הנפשי - להיות מופתעים וספונטניים. אולי זה נשמע כמו ניגוד להיות יציבים וגם ספונטניים אבל ההיפך הוא הנכון. כשיש לנו יציבות פנימית, אנחנו נעים הרבה יותר בחופשיות עם הפתעות היום ומהלכיו. לכן, זה יום מעולה לזרום בו, לראות באתגרים הזדמנות לשינוי, לבוא ברוח קלילה לכל דבר, להתחבר לחדוות הלמידה במקום לפחד, לנסות דרכים ושיטות חדשות, לקחת דברים בקלות ולהגיד כן לכל מיני הצעות ספונטניות ומרגשות.

זה יום שבו כדאי להתרכז בדרך ולא בתוצאה, מה שאומר שכדאי לפעול בהתאם לשאלה: "מה הדבר הנכון לעשות בסיטואציה" מבלי לצפות בהכרח לתשובה מסוימת או לתוצאה ידועה מראש. זה יום להציע לאנשים הצעות מעניינות מבלי להתחשב בתשובתם, עצם ההצעה היא העיקר. זה יום לבילויים שבהם אין מטרה מאוד מובחנת - כמו סיורים בחוץ, ריצה, ווינדוו שופינג, נסיעה כיפית מחוץ לעיר וכל דבר שיש בו יכולת לאוורר את המחשבה והרוטינה.

טארוט: קלף ארבעה מטות. JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com, ShutterStock
קלף ארבעה מטות/ShutterStock, JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com

ארבעה מטבעות הוא קלף האיום הבלתי מוצדק שלנו. הוא מדבר על מצבים שבהם אנחנו אפופים בתחושה של איום ונכנסים למגננה עצומה - לרוב שלא לצורך ומבלי שבדקנו את הדברים באופן יסודי. אם כך יום רביעי הוא יום לבדוק דברים היטב ולעומק בעיקר בכל הקשור לתקשורת. זה יום למשנה זהירות לפני תגובה - ולא רק מול אחרים, אלא גם לבדיקה של תגובותנו האישית. זה יום לווסת נכון את הרגשות והתגובות שלנו, לשוחח עם עצמנו ולהשהות החלטות והכרעות אם הן לא מגיעות ממקום שקול.

אם קשה לנו לקבל פרספקטיבה נכונה, כדאי להמתין ולשוחח עם מי שיכול להעניק לנו הקשבה, תמיכה, ופרופורציות. בנוסף זהו יום מצוין לבדוק ולטפח את האלמנטים הכלכליים בחיינו: לראות שהכול בסדר בחשבון הבנק, שאין תקלות בהעברות של תשלומים, וכן זה יום מצוין להיצמד לרשימת המשימות שלנו, בעיקר אם אנחנו זקוקים ליציבות ובהירות בחיינו. זה יום נפלא לייצוב הבסיס החומרי בין אם מדובר ברשימת הקניות מהסופר לשבת, המשימות שלנו בעבודה או ניהול תיק ההשקעות. הכול חלק מבניין חיינו - ויום רביעי הוא יום מייצב ונפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טארוט: קלף ארבעה מטבעות. JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com, ShutterStock
קלף ארבעה מטבעות/ShutterStock, JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com

ארבעה גביעים הוא קלף הספקות. במידה מסוימות הוא דומה לקלף הקודם, אלא שכאן לא ניכרת תחושת איום אלא תחושה של דכדוך וחוסר יכולת לראות את התמונה הגדולה. גם כאן ניכר המסר שיום ד' הוא יום מצוין לחידוש הפרספקטיבה, לניתוח מחודש של סיטואציות, לפקיחת עיניים תוך התבוננות בהזדמנויות ופנים חיוביים שפוספסו. כדאי מאוד לשקף, להיפתח ולנהל שיחות נכונות יותר, ולהימנע מסירוב עיקש להזדמנויות שיכולות להיות מקפצה של קידום או שינוי. המספר 4 כידוע הוא מספר של בסיס יציב אך הפן השלילי של יציבות - כשהיא מוגזמת, עשוי להיות קיבעון. ביום רביעי כדאי להימנע מקיבעון - להיפתח לפעולות חדשות ולעשייה מחוץ לאיזור הנוחות. דברים נפלאים בהחלט עשויים לקרות.

טארוט: קלף ארבעה גביעים. JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com, ShutterStock
קלף ארבעה גביעים/ShutterStock, JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com

ארבע חרבות הוא קלף ההמתנה והמנוחה. זהו הקלף שמופיע דווקא כשאנחנו רוצים לפעול כבר, לעשות צעד ולצאת לדרך, אבל הקלף דווקא אומר לנו - לעצור, כי למרות הרצון והמוטיבציה, זה עוד לא ממש הזמן הנכון לפעול. אם כך יום רביעי הוא יום מעולה להרהור, חשיבה והמתנה לתוצאות טובות. מעט בדומה ל-4 מטות, המסר כאן הוא לא לחתור לתוצאה מסוימת בהכרח, לא להכריח דברים לקרות אם הם לא מתרחשים באופן טבעי או פשוט יחסית. יום רביעי אם כן, הוא יום לדבוק בעיקר, בהרגלים ובשגרה שלנו, ולהמתין עם מהלכים יוצאי דופן, בעיקר אם הקרקע עוד לא כשירה ליציאה לדרך. עלינו לשים לב שאנחנו לא מכריחים דברים לקרות. אם דייט נדחה שוב ושוב, זה היום להניח לו, חברים שלא מתקשרים חזרה? שינוחו ויחזרו ביום אחר. האנרגיה השקטה של יום רביעי תמלא אותנו במצברים, ולכן זה יום מצוין למנוחה, שיחות נעימות, מדיטציות, המתנה סבלנית למשלוח שצריך להגיע או לתהליכים שתקועים במקצת. יום טוב ללמידה נעימה ועוד.

טארוט: קלף ארבע חרבות. JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com, ShutterStock
קלף ארבע חרבות/ShutterStock, JOSEMANUEL246 / Shutterstock.com

אם כך יום רביעי הוא יום נהדר להרפתקות מעניינות קטנות וגדולות שאין בהן "הינעלות" על מטרה מסוימת, זה גם יום מקסים למנוחה, הירגעות, קריאה או פאזל - ופעילויות שמטרתן להרגיע. זה יום לעסוק בענייני שגרה ודאגה למצבנו הפיזי והכלכלי וכן יום מעולה לפרוק מתחים ולהוריד מהלב כדי לפעול בעתיד מנקודת מבט טובה יותר.

זה לא יום לצעדים דרסטיים אלא לשימור הקיים ולעיבוד מצבים על מנת להיטיב את יכולת התגובה בעתיד.

אם כך גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.

אלו ההמלצות שלנו ליום ראשון
אלו ההמלצות שלנו ליום שני
אלו ההמלצות שלנו ליום שלישי
אלו ההמלצות שלנו ליום חמישי
אלו ההמלצות שלנו ליום שישי
אלו ההמלצות שלנו ליום שבת

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully