וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: אלו ההמלצות שלנו ליום ראשון

13.1.2023 / 15:30

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום ראשון הוא יום מעולה להתחלות חדשות, לשינויים שרצינו לעשות ולשיחות חשובות. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

קלף שישה גביעים/Youtube/Sagie Mendelboim

איזו אנרגיה יש ליום ראשון? איך לנצל את הפוטנציאל המלא של היום הזה ואילו משמעויות נסתרות יש לו? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נדע!

הפעם נתמקד ביום ראשון, אחד הימים הכי מיוחדים לפי קלפי הטארוט. יום ראשון מקושר למספר 1 ומתקשר לקלפי ה-1 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

אס המטות הוא קלף התשוקה. זה הקלף שמייצג את האנרגיה המזוקקת של התשוקה, המרץ והיצירתיות בחיינו. זהו קלף של השראה, חיבור לאלמנט האש, שמחה, קופצניות וסקרנות גולמית. יום ראשון אם כך הוא יום מצוין להתחלות יצירתיות חדשות, לפרויקטים מוזיקליים ואומנותיים, לרקימה של חברויות חדשות ולמפגשים מרגשים, לקורסים מרתקים - בעיקר כאלו שדורשים דמיון והשראה ולטיולים. זה יום מקסים לפעילויות ספונטניות, להפתעות ולכל מה שגורם לנו לצחוק ולהשתחרר: בין אם זה מופע קומי או מדיטציה. אז ממה להיזהר? מהצד הפחות "נחמד" של אס המטות. זה יום שכדאי להימנע בו מאיפולסיביות, מריבות ונטייה להגיב מהר מדי. לא פעם אנחנו מתחילים את השבוע עם הרבה מאוד אנרגיה, וזהו יום שכדאי להתאמן בו על מיתון התגובות שלנו. אם מישהו עיצבן אותנו בבית או בעבודה, עדיף לצעוק קצת באוטו עם עצמנו או בחוץ אם אנחנו חייבים לשחרר קיטור, או לצאת לריצה, אבל רצוי להימנע מעימותים נפיצים מדי. גם תשוקה צריכה להגיע עם מינון מתאים, כך שיום ראשון הוא יום טוב לאזן בו את האש שבנו ולבדוק היכן היא קונסטרוקטיבית ואיפה - קצת פחות.

אס המטות. ShutterStock
אס המטות, קלף התשוקה/ShutterStock

אס המטבעות הוא קלף מימוש הצרכים שלנו. הוא צץ בפריסה כשאנחנו צריכים להתחיל לעשות החלטות שקולות, לחשוב על הצרכים האמיתיים שלנו, לבנות דבר מה מוחשי בחיינו, ולהפסיק להתקשקש עם חשקים פתאומיים וגחמות. בקיצור - לפעול.

אם כך יום ראשון הוא יום מעולה לרשימת ה-to do שלנו: קניות, בנק, שיחות חשובות, תשלומים ועוד ועוד. כן זה יום מעולה להשלים משימות "לא כיפיות" ולהוריד אותן מסדר היום. זה גם יום מעולה להפסיק להתמהמה עם החלטות חשובות ולעשות. פשוט לעשות את הדברים ברשימה שלנו, ואולי אפילו קצת על אוטומט, כדי לתקתק עניינים.

אס המטבעות אומר לנו שאם כבר שקלנו והחלטנו איך להתקדם בנושא מסוים, אנחנו צריכים עכשיו להראות מחויבות למטרה, שקדנות וגם להראות לסביבה שמה שאנחנו מבטיחים - אנחנו מקיימים. זה יום מצוין להימנעות מבזבוזים ולחשוב קדימה, להיות ענייניים ולהשקיע במה שחשוב. את רשימת המשאלות שלנו באיביי או אמאזון כדאי לדחות ליום אחר - שבו נראה נכון את כל התמונה הכלכלית של השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אס המטבעות. ShutterStock
אס המטבעות/ShutterStock

אס הגביעים הוא קלף השפע וההתחדשות. הרבה חושבים שזהו קלף ההתאהבות והרגש משום שהגביע מזכיר שפע של רגשות. במובן מסוים זה נכון - אלא שכדאי לחשוב על הגביע הזה כעל גביע האהבה של היקום אלינו - ולאו דווקא על האהבה של אדם ספציפי. ועדיין יום ראשון זה יום מצוין להתחיל מחדש - במובן הרגשי: אם היה ריב לא נעים שהיה ונגמר, יום א' מאפשר לנו להתחיל מחדש, לשים ויכוחים ואי הסכמות מאחור, ולעשות ריסטארט.

זהו גם קלף שמזכיר לנו שלא משנה מה "נכשל" בשבוע שעבר או בשלב הקודם, תמיד אפשר להתחיל מחדש, לפרוש דף חלק ולגשת אליו בכוונה לממש את המשאלות שלנו. יום א' הוא יום מעולה להתחיל מחדש פרויקט בעבודה, מערכת יחסים או החלטה להפסיק לעשן. כל דבר - אפשר להתחיל שוב. זה גם יום מצוין להסכים לקבל - הצעות, מתנות, בקשות חברות, הצעות לדייט או בילוי בחוץ - זה יום להסכים (אם ההצעה כשרה וטובה כמובן), בעיקר אם לא ממש יודעים "מה יצא מזה". בגלל שהיקום רוצה להעניק לנו שפע - עלינו ללמוד לומר לשפע כן.

אס הגביעים. ShutterStock
אס הגביעים/ShutterStock

אס החרבות הוא קלף התכנון והאסטרטגיה. זהו הקלף שמזכיר לנו שהחלטה היא אחד הכלים העוצמתיים בעולם - ומה שאנחנו מחליטים - קובע. זה קלף שמספר לנו שהכול בראש, וכשאנחנו אומרים "הכול" הכוונה היא לגישה שלנו, לתכניות ולאופן שבו אנחנו מאמנים את עצמנו לחשוב. לכן יום א' הוא יום מעולה לתכנון נכון, להחלטות משמעותיות ולהוצאתן לפועל. ובעיקר זה לא יום להתמהמה. אם החלטנו משהו - עלינו לעשות אותו גם אם הוא לא מושלם כפי שהוא יכול להיות. זה יום מעולה לדד-ליין בלימודים וללחיצה (מושכלת במובן) על כפתור ה"שלח" של כל הודעה, מייל או אסאמאס שתכננו לשלוח.

זה יום להחליט במקומות שבהם אנחנו מתמהמהים ולזכור שהעולם תמיד דחוף אותנו קדימה, ולכן עדיף שנזרום עם תנועת המציאות עצמה כדי שהמציאות לא תיתן לנו "פוש" לא מתוכנן קדימה. לצד זה, זה גם יום להיות זהירים באופן שבו אנחנו מנהלים את ההחלטות. "להחליט" זה לא אומר להיות גסי רוח, עצבניים או חסרי שליטה. אפשר בהחלט להחליט דברים בנועם וענייניות בלי "לחתוך" אנשים חשובים מהחיים שלנו או להסתכסך. ובל נשכח - שהחרב היא גם דיפלומטית. כלומר, אנחנו יכולים לבצע שינויים באופן אינטיליגנטי ומעודן.

אס החרבות. ShutterStock
אס החרבות/ShutterStock

אם כך יום ראשון מצוין להתחלות חדשות, לשינויים שרצינו לעשות וליישום שלהם, לעיסוק בעיקר - בדברים החשובים ובגיוס המוטיבציה הפנימית שלנו כדי להתחיל את השבוע נכון.

אז גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully