וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בקלפים: ההמלצות שלנו לשישי הקרוב

22.12.2022 / 0:02

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום שישי הוא יום נהדר להתחדשות, לנסיעות וטיולים ולמפגשים לא רגילים. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

יום שישי. ShutterStock
יום שישי שמח לכולם!/ShutterStock

איזו אנרגיה יש לימי השבוע? איך לנצל את הפוטנציאל המלא של היום? אילו משמעויות נסתרות יש לכל יום? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נגלה!

יום שישי מקושר למספר 6 ומתקשר לקלפי ה-6 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

קלף שישה מטות הוא קלף ההצלחות וההישגים שלנו. זה קלף שצץ בפריסה שלנו כשאנחנו חווים הצלחה, מקבלים פרסים ומתנות, חווים סיומים מבורכים בכל תחום, מקבלים דיווח על תוצאות, ניצחונות במאבקים בכל תחום, וכאשר אנחנו חוגגים השלמה של מעגל מסוים או תקופה. השאלה הגדולה היא איך מייצרים ניצחון באופן מכוון? הרי ניצחונות והצלחות לרוב קורים מעצמם ולכן קשה מאוד "לשבץ" אותם דווקא ביום שישי. אולם, אולי יש דרך חלופית להתבונן בזה: לרוב לאורך השבוע יש לנו לא מעט נצחונות, אנחנו צולחים לא מעט אתגרים ומסמנים וי על דברים שלפעמים אפילו לא חשבנו שנספיק או נצליח. המציאות היא שאנחנו כמעט לא מוחאים לעצמנו כפיים או מברכים על ההישג. אנחנו לא תמיד מכירים בכך שעשינו משהו חשוב, דילגנו על מהמורה משמעותית או ניצחנו אתגר משמעותי בחיינו. אם כך, יום שישי זה יום מצוין להתחיל לעשות את זה - להכיר בכל דברים שעבדו, שהצליחו, שעברו בשלום, שהושגו במאמצים, שהגיעו אלינו בגלל הכישרון, המאמץ או היכולת שלנו. אם רבי יצחק אמר: "יגעת ומצאת - תאמין". אולי כדאי שנתחיל לא רק להאמין, אלא גם להקדיש את הזמן לברך על כך. תחושת ההצלחה נחוצה לנו כדי להאמין בכוח שלנו, כדי לגדול ולחוות יותר סיפוק, שמחה ואהבה עצמית. אם כך יום שישי מצוין להכרה בהישגים שלנו, למתנות קטנות ולפינוקים, לקבלה של תשבוחות וברכות מהסביבה - ולהכרה בכל אשר הישגנו השבוע.

קלף שישה מטות. ShutterStock
קלף שישה מטות/ShutterStock

קלף שישה מטבעות מדבר על קבלת הזדמנויות - אבל גם על קבלה בכל מובן. אם יש קלף שמזכיר לנו שמגיע לנו לקבל - זה קלף שישה מטבעות. זהו קלף שעוסק ביכולת לקבל גם אהבה ללא תנאי, הזדמנויות אמיתיות להוכיח את עצמנו, צ'אנסים, מתנות ואפשרויות לצאת מחוץ למוכר הידוע. אם כך יום שישי הוא יום מצוין להגיד "כן" לדברים שאולי אנחנו לא בטוחים אם אנחנו מוכנים אליהם במאה אחוזים: הצעות עבודה חדשות, פרויקטים מעניינים, סדנות שנותנות לנו הזדמנות להתמקצע או להתנסות בתחום חדש, ובאותה נשימה - גם הצעות לדייטים מעניינים, היכרויות חדשות ומקומות חדשים. ישנן לא מעט דרכים שבהן אנחנו חוסמים את עצמנו מלקבל דברים חדשים. אולי אנחנו סבורים שלא מגיע לנו, שלא הרווחנו עדיין ביושר את מה שמנסים לתת לנו - ובכן זו גם הזדמנות להוכיח שאנחנו ראויים לצ'אנס - זה יום מעולה להחזיר טובה, להשקיע בחזרה במי שהשקיע בנו, לתת מתנה והכרת טובה בחזרה ולהראות אהבה ללא תנאי גם לאחרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קלף שישה מטבעות. ShutterStock
קלף שישה מטבעות/ShutterStock

קלף שישה גביעים הוא קלף הנוסטלגיה. הוא צץ בפריסה כשאנחנו נזכרים בעבר, בעיקר בחום ובגעגוע, מקווים להחזיר עטרה ליושנה, חושבים על האקס או מנסים לחדש קשרים שעלו בתוהו. אם כך יום שישי הוא יום מצוין להיזכר בדברים הטובים שקרו לנו במהלך החודש, השבוע האחרון - ובכלל! יום נהדר להוציא את אלבום התמונות ולהיזכר בזמנים טובים, יום מעולה ליזום פגישות מחזור ולחדש קשרים שקצת התרופפו. לקלף זה יש הקשר נוסף - והוא למידה מן העבר. כך שיום שישי הוא יום מצוין לתקן את דפוסי העבר שלנו - לקיים הבטחות, גם כאלה שעשינו מול עצמנו, להימנע מהתנהלות שלא מיטיבה עימנו, למנוע טעויות ולשלם חשבונות, לעשות חשבון נפש ולסגור עניינים לא פתורים.

קלף שישה גביעים. ShutterStock
קלף שישה גביעים/ShutterStock

קלף שש חרבות הוא קלף החופשה והסטוצים שלנו. סטוצים היא אולי מילת "קליקבייט" שכזו, אבל סטוצים יכולים להיות כל דבר זמני ומרגש, כל חוויה חולפת שמעניקה לנו קצת חופשה ושינוי מהיום יום - ולא רק במובן הרומנטי. אם כך יום שישי הוא יום מעולה להתחדשות, להתנערות מהשגרה, לנסיעות וטיולים, למפגשים לא רגילים ולשינוי הרגלים קטנים כגדולים. המסר של הקלף גם משלים באופן טבעי את המהות של יום שישי שמוקדשת למנוחה מיום העבודה שלנו, ולכן אם יש לנו איזה ריטריט שהרבה זמן רצינו לעשות, או אפילו ספר שרצינו לקרוא - יום שישי, יום החופשה וההתרעננות הוא יום מעולה, והוא מהווה תזכורת לכך שלא צריך אירוע גדול או דרמטי כדי להתרענן. גם מסאז' בספא, ביקור בבית קפה חדש או קפיצה לתערוכה מעניינת - יכולים להיות שינוי ולהוות הפוגה מהיום-יום.

קלף שש חרבות. ShutterStock
קלף שש חרבות/ShutterStock

אם כך למדנו שיום שישי הוא יום מבורך במיוחד, יש בו אלמנטים של חשבון נפש, הבנה פנימית, בדיקה עצמית, זיכרון והתחדשות לצד יציאה מהמוכר, העצמה ובנייה של מוטיבציה פנימית, הכרה בערך עצמנו ונכונות לגדול אלא מעבר לגבולות הידועים. זהו יום שטומן בחובו משמעויות של שפע ושל שלמות ולכן הפוטנציאל שלו כל כך שופע ומסקרן.

ליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.


פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שני
פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שלישי
פותחים בקלפים: חמישי הוא יום לקבלת החלטות - ולא רק

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully