וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בקלפים: זה מה שכדאי לכם לעשות ביום שני הקרוב

עודכן לאחרונה: 7.12.2022 / 10:56

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום שני הוא יום נהדר ללימודים ולעשייה של צעדים קונקרטיים. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

יום שני. ShutterStock
שיהיה יום שני שמח לכולם!/ShutterStock

איזו אנרגיה יש לימי השבוע? איך לנצל את הפוטנציאל המלא של היום? אילו משמעויות נסתרות יש לכל יום? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום, ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נדע!

היום נעסוק ביום שני. יום שני מקושר למספר 2 ומתקשר לקלפי ה-2 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

שני מטות הוא קלף הלימודים שלנו. זהו הקלף שמחבר אותנו ללמידה אקדמית, אבל הוא בעצם מתחבר לכל אספקט של למידה: למידה בקורס, אוטודידקטיות, למידה אישית, חניכה, אימון, לימוד ספורטיבי וכל מסגרת של שיפור ורכישת ידע שאפשר להעלות על הדעת. אם כך יום שני הוא יום מצוין לקורסים, לימודים, חוגים וגם לגיחה אל היוטיוב כדי ללמוד דברים חדשים או לרכוש מיומנות. המסר של הקלף הוא שעלינו לוודא שאנחנו יודעים מספיק לפני שאנחנו פועלים, ולכן זה גם יום שמתאים להתייעצות, קבלת מנטורינג ולבדיקה עצמית. לפעמים אנחנו צריכים להבין שאנחנו לא מבינים, לדעת שאנחנו לא יודעים וגם זו נקודת התחלה מרגשת מאוד שממנה אפשר להתפתח. לכן להכיר בכך שיש אספקטים שבהם אנחנו צריכים עזרה, שיפור ושדרוג - זה דווקא כוח אדיר - והיום כדאי להפעיל אותו ולבקש מהעולם סביבנו את הכלים הנחוצים לנו.

טארוט: קלף שני מטות. ShutterStock
קלף שני מטות/ShutterStock

שני מטבעות הוא קלף של התלבטויות. אבל לא סתם, אלא של התלבטויות מדומות. הוא הקלף שצץ בפריסה כשאנחנו מספרים לעצמנו שאנחנו לא יודעים מה הדרך הנכונה, לאן ללכת והיכן לפנות, אבל בפועל, בתוכנו, אנחנו יודעים היטב. שני מטבעות מזכיר לנו שגם אם יש בתוכנו היסוסים, קושי, ניסיונות לסגת מהדרך הנכונה ופחדים - הדרך הנכונה היא לחצות דרך החששות ופשוט "לעשות את זה" ולכן יום שני הוא יום אופטימלי להחליט, לעשות צעדים קונקרטיים, לבלוע את הרוק ולעשות את הקפיצה המיוחלת קדימה. זה הזמן להזמין לדייט את האדם שעליו אנחנו חושבים כל הזמן, להגיד "כן" להזמנות, לקחת את הצעת העבודה שעליה חלמנו - ובאותה הנשימה, גם להגיד "לא" לכל מה שלא מתאים ולהפסיק לדחיין החלטות חשובות. ההחלטות האלה יהיו כאן גם מחר, אז עדיף לעשות זאת היום - ולהתקדם!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טארוט: קלף שני מטבעות. ShutterStock
קלף שני מטבעות/ShutterStock

שני גביעים הוא קלף של חיזור. המילה "חיזור" ללא ספק מעוררת אסוציאציות של זוגיות, אבל למעשה ביכולתנו לחזר אחרי כל דבר החל ממכונית חדשה וכלה במורה הנכון לסטטיסטיקה. החיזור הוא הכוח לברר מה נכון לנו, מה אנחנו רוצים ובאילו תנאים. ולכן יום שני הוא יום מצוין להפעיל את טקטיקות החיזור שלנו ולחפש את הדבר הנכון לנו. להציב קריטריונים מתאימים, לבדוק, לנבור, לחפש ובעיקר לצאת לדרך ולהאמין שמה שאנחנו זקוקים לו נמצא שם בחוץ. זה יום מעולה להפעיל תושייה, לגגל, לשאול חברים ולהעלות פוסטים בפייסבוק אם יש משהו שכבר הרבה זמן חסר לנו.

טארוט: קלף שני גביעים. ShutterStock
קלף שני הגביעים/ShutterStock

שתי חרבות הוא קלף של התנתקות מהמציאות בגלל חוסר יכולת להתמודד. זה הקלף ה"מבאס" יותר מבין קלפי המספר שתיים. אבל עלינו לזכור שכל באסה - תפקידה לעורר אותנו אל רמת מודעות גבוהה יותר, ולגרום לנו לשנות את הנתיב. אם כך המסר של שתי חרבות הוא לא רק לחזר אחרי מה שאנו רוצים, כמו שאמר הקלף הקודם, אלא לחפש דברים שיכולים להשתבש - ולפעול כדי למנוע אותם. אם יש חשבונות שלא שילמנו, תכנית שלא בדקנו לעומק, קורס שהתעניינו בו אבל לא טרחנו לקרוא את הסילבוס.. זה הזמן לוודא את כל הפרטים ולהיערך. זה יום שבו עלינו להתמקד בפעולות מנע כדי שלא נוכל להגיד לעצמנו ש"לא ידענו". זה היום להסיר את כיסוי העיניים (בקלף המקורי לדמות יש מעין כיסוי המסתיר את עיניה), ולהתבונן ישירות בכל הפגמים והקשיים.

אם כך יום שני מצוין לבדיקות מעמיקות, חיפושים, הפעלת כוח חיובי כדי "לדוג" לנו את מה שאנחנו מחפשים. זה יום להגיע להכרעות ולהימנע מדחיינות וללמוד, ללמוד, ללמוד.

טארוט: קלף שתי חרבות. ShutterStock
קלף שתי חרבות/ShutterStock

לסיכום, גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.

פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שלישי

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully