וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שלישי

עודכן לאחרונה: 29.11.2022 / 0:08

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום שלישי הוא יום נהדר להתקדם במישור החברתי והמקצועי, להתחיל פרויקטים חדשים ולעשות חשבון נפש. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

יום שלישי. ShutterStock
אלה הדברים שמומלץ לכם לעשות היום/ShutterStock

איזו אנרגיה יש לימי השבוע? כיצד לנצל את הפוטנציאל המלא של היום? ואילו משמעויות נסתרות יש לכל יום? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נגלה לכם!

נתחיל דווקא מיום שלישי. יום שלישי מקושר למספר 3 ומתקשר לקלפי ה-3 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

3 מטות הוא קלף שיתוף הפעולה שלנו וההכרה שלנו. הוא מראה שאנו זוכים להערכת הסביבה, שמכבדים את דעתנו ואת היכולות שלנו ומפרגנים לנו. לכן השלב הראשון הוא כמובן להיות פתוחים להכרה הזו או לבקש אותה. לכן זה יום מעולה לבקש קידום, להביע את עצמנו מול משפחה וחברים, לבקש עזרה, תמיכה או את מה שאנחנו מרגישים שמגיע לנו - ולהתקדם במישור החברתי. אם בא לנו להציע חברות או להצהיר בפני המחזר שלנו "אני אוהבת אותך", זה בדיוק היום לעשות את זה (אם אנחנו בשלים לכך כמובן). בהתאמה, עלינו להיות פתוחים לקבל את כל המחמאות והתמיכה שאנו מבקשים.

טארוט קלף שלושה מטות three wands. ShutterStock
קלף שלושה מטות/ShutterStock

3 מטבעות הוא במובן מסוים ההמשך של האנרגיה של 3 מטות. רק שכאן הדברים הופכים להיות מוחשיים או מעשיים. אנחנו מקבלים לא רק הכרה אלא גם גמול. לכן זה יום מעולה לשיתופי פעולה, לפרויקטים חדשים משותפים בעבודה, יום מצוין לקבלת ייעוץ או טיפול, לבקשת העלאה או הלוואה ולעבודה משותפת. בתחום הלימודים זה יום מצוין להגשת עבודות ולשיח בונה עם המנחה או עם המחלקה.

אם יש לנו פרויקט שבא לנו להוציא לפועל או שאנחנו זקוקים לאיש מקצוע, זה יום מעולה לגשת לעניין ולחפש את שאנחנו צריכים: אולי אנחנו מחפשים עורכת לספר שלנו או לפרויקט וידאו? אולי אנחנו שואפים להוציא סינגל מושקע ואנחנו צריכים נגנים? זה היום להפשיל שרוולים ולממש. עלינו לזכור שלפני שאנחנו מבקשים גמול מהסביבה, עלינו לבדוק למה אנחנו בעצם זקוקים? מה יספק אותנו? זה היום לניהול משא ומתן מוצלח ולהשגה של מטרותינו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טארוט קלף שלושה מטבעות three pentacles. ShutterStock
קלף שלושה מטבעות/ShutterStock

3 גביעים הוא קלף השמחה והחגיגה שלנו. הוא קלף של אושר, בילויים וקלילות, ולכן יום שלישי מצוין למסיבות, חגיגות ובילויים. אם בא לנו לצאת לבלות באמצע השבוע, יום שלישי הוא יום "הפעמיים כי טוב" הנהדר שלנו - ואולי המשמעות היא שכדאי אפילו לעשות מאמץ ולצאת: לצאת לדייט, לצאת לבר, להתלבש ולהתיפייף - גם אם לא הכי מתחשק לנו לעשות את המאמץ. התחושה היא שביום שלישי יש מעין שער אנרגטי קטן, יכולת להתחבר אל מקום גבוה יותר בגלל האספקט המבורך שבו, ולכן כדאי גם להקדיש אותו למעשים ופעולות שדורשות יותר כוח רוחני, אמונה וידיעה שדברים יסתדרו. זה יום להרהיב עוז, להתמודד עם דברים ולהעז לצאת מחוץ לקופסה כדי לגדול רוחנית. קרוב לוודאי גם שנגיד לעצמנו תודה על כך בהמשך, לאחר שנצלח את המשימה ונרגיש את התעלות הנפש והרוח בעקבות כך.

טארוט קלף שלושה גביעים three cups. ShutterStock
קלף שלושה גביעים/ShutterStock

3 חרבות הוא קלף קצת מדכדך אבל הוא ממש לא חייב להיות כזה. תכלס, הוא יכול לשמש לחשבון נפש חצי שבועי. אם "נקפל" את השבוע לחצי, יום שלישי הוא בדיוק מרכז שבוע העבודה שלנו ולכן הוא יום מצוין לחשבונות נפש, תכנונים ובדיקה איך השבוע שלנו הולך עד כה. זה זמן לעשות רשימות שינויים ולהחליט החלטות חשובות לצורך התקדמות משמעותית הלאה. אולי יש פרויקט בעבודה שצריך בדיקה מחודשת, אולי ישנם סידורים שלא טיפלנו בהם בתחילת השבוע. זה הזמן להיזכר בכל התורים, התשלומים והתכניות שחשוב לנו עוד לממש השבוע - ולתכנן נכון הלאה!

טארוט קלף שלוש חרבות three swords. ShutterStock
קלף שלוש חרבות/ShutterStock

אם כך גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully