וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים בקלפים: חמישי הוא יום לקבלת החלטות - ולא רק

15.12.2022 / 0:09

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום חמישי הוא יום נהדר להילחם על משרת חלומותינו, לעשות שיחות של "יחסינו לאן" ולקבל החלטות. הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

יום חמישי. ShutterStock
שיהיה לכולם יום חמישי שמח!/ShutterStock

איזו אנרגיה יש לימי השבוע? איך לנצל את הפוטנציאל המלא של היום? אילו משמעויות נסתרות יש לכל יום? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש לכל יום - ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ? כבר נגלה!

יום חמישי מקושר למספר 5 ומתקשר לקלפי ה-5 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים?

קלף חמישה מטות הוא קלף המאבקים (המוצלחים) שלנו. זהו קלף שצץ בפריסה שלנו כשאנחנו רוצים להילחם על שלנו, לקבל את המגיע לנו, לצאת להרפתקה חדשה או להתנסות. אנחנו פוגשים בו גם כשאנחנו זקוקים לסיוע מאחרים במאבק ולא רק סיוע רגיל, אלא פתרונות שונים ומגוונים. לכן זה יום מצוין להילחם על משרת חלומותינו, לעשות שיחות של "יחסינו לאן" עם חברים, משפחה ובני זוג (ואפילו עם החתול אם הוא עושה לנו חיים קשים). זה יום מעולה לצאת מההרגלים וליזום דייט כיפי או ללכת למקום מרגש, יום מעולה לבקש העלאה בשכר או להתייעץ עם מכרים קרובים ורחוקים בכל נושא שמטריד את מנוחתנו. אפשר בהחלט להעלות שאלות היום בקבוצות פייסבוק, ליזום מאבקים חברתיים ולנסח עצומות. לחפש סיוע מעמותות, מקופת חולים או לשאול מי מחברי הפייס שלנו יכול לעזור? זה יום לאומץ, נחישות ותכנון ארוך טווח של המטרות שלנו.

קלף חמישה מטות. ShutterStock
קלף חמישה מטות/ShutterStock

קלף חמישה מטבעות הוא קלף של הרס וכישלון, אבל יש חדשות טובות. החדשות הטובות הן שהדברים הם בידיים שלנו. שיש לנו שליטה בגורל הזה ואנחנו יכולים למנוע את ההרסנות הטמונה בתוצאה שנובעת מהרגלים גרועים או דפוסים בעייתיים. הקלף לרוב מופיע כשאנחנו קופצים למסקנות ונכנעים להתנהלות אוטומטית. כך שהיום כדאי ומומלץ ראשית להפגין מודעות עצמית, לשים לב לתגובות שלנו, לנשום עמוק ולבדוק את הדברים לפני שמגיבים, לספור עד עשר ולנסות את כל הטריקים כדי להפעיל מחשבה ושיקול דעת לפני שאנו פועלים.

זה יום מעולה להמתין עם החלטות שאינן בהולות, אבל גם למנוע דחיינות מיותרת אם עיכבנו כבר הרבה זמן עניינים חשובים כמו תשלום על חשבונות או בירור בנושאים כספיים. זה יום לנהל את הדברים ולא לתת לדברים לנהל אותנו. זה יום מעולה לסידור כל העניינים הכספיים ולהצבה של גבולות חשובים, הן בעניין כלכלי והן ביחסים בין אישיים או בעבודה. הדגש הוא על שימת הלב והמודעות שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קלף חמישה מטבעות. ShutterStock
קלף חמישה מטבעות/ShutterStock

לקלף חמישה גביעים יש מסר דומה מאוד לזה של הקלף הקודם, והוא מדבר על ייאוש בלתי מוצדק. לכן יום חמישי הוא יום מעולה ומומלץ לכל סוג של תקשורת. אם לא דיברנו הרבה זמן עם חבר, אם היה ויכוח בלתי פתור עם הבוס, אם יש לנו הרבה זמן משהו שיושב לנו על הלב, הנה ההזדמנות לדבר, לפתוח ואולי גם לפתור. זה היום להרהר קצת בסגנונות תקשורת, לחשוב על מי שעומד מולנו ועל הדרך הכי נכונה להגיע אליו. האם זה בשיחה? בצחוקים? בפשוט "לשכוח ולעבור הלאה"? זה היום להחליט. זה גם יום לבאר אי הבנות ולוודא שהבנו הכול נכון, שהדברים ברורים ומבוארים. ואם משהו לא ברור - זה היום לבקש הסבר, לדחות את הסקת המסקנות עד שכל המידע בידינו ולבוא אל כל בירור או תקשורת עם תחושה של בירור נקי ושל דף חלק.

קלף חמישה גביעים. ShutterStock
קלף חמישה גביעים/ShutterStock

קלף חמש חרבות הוא קלף הצ'אנסים וההעזה שלנו. זה יום לעשות החלטות גם אם אין החלטה מושלמת כי זוהי הזיקה של הקלף. קלף זה לרוב צץ בפריסה כשהתמהמנו זמן מה עם החלטה, מכיוון שלא הגענו להכרעה המושלמת, להזדמנות הכי נכונה. עם זאת, כבר אין ברירה אלא לקחת כיוון ולהכריע. זהו מצב מאוד נפוץ מכיוון שאין לנו תמיד תנאים מושלמים בהישג יד כשמדובר בהחלטות, ולא פעם אין ברירה אלא לנוע קדימה. אם כך, זה יום מעולה פשוט "לעשות את זה" לעשות את הצעד שהתלבטנו עליו, ובעיקר להגיד "כן" להצעות או רעיונות שהם לא הרי גורל. אם מישהו חמוד הציע לנו דייט, לא יקרה כלום אם נגיד "כן" ומקסימום נתחרט אחר כך. עלינו להסתכל על הדברים בקלילות גדולה יותר, לזכור שרוב הסיכונים בחיינו הם מחושבים ואם מדובר בסיכון מחושב לא גדול, שאנחנו לא בטוחים לגביו, זה היום לקחת החלטה - גם אם זאת לא ההחלטה האופטימלית. התנועה קדימה תעניק לנו הרבה חופש ושלווה ותפנה לנו את המרחב לסיטואציות חדשות.

קלף חמש חרבות. ShutterStock
קלף חמש חרבות/ShutterStock

אם כך יום חמישי הוא יום מאוד מעניין. יום מצוין ליציאה מהקופסא, חידוש התנועה בחיינו, הגעה להחלטות והכרעות ופעילות ענפה. זה יום למאבקים מדודים, ונסיונות תקשורת מכל סוג. זה יום מעולה לנסות לגשר ולפתור משברים - ולהתבונן פנימה על מנת לצאת מכוילים ומגובשים יותר להתמודדות עם גורמים חיצוניים. זה יום להתמודד עם דחיינות ולהוציא לפועל תכניות שהיו בתהליך של התגבשות.

אם כך גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.


פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שני
פותחים בקלפים: זה מה שמומלץ לכם לעשות בימי שלישי

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully