וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: אלו ההמלצות שלנו לשבת הזאת

עודכן לאחרונה: 6.1.2023 / 2:31

לכל יום בשבוע יש קלפי טארוט המשוייכים לו ועשויים להמליץ על הדרך הנכונה ביותר לנצלו לטובתכם. על פי קלפי הטארוט, יום שבת הוא יום מעולה לחשבון נפש אמיתי, להתפייסות ולשיחות "יחסינו לאן". הנה ההמלצות שלנו ליום הזה

שבעה מטבעות: הגוף לפעמים טועה/Youtube/Sagie Mendelboim

איזו אנרגיה יש ליום שבת ואיך נוכל לנצל את הפוטנציאל המלא של היום הזה? כולנו שמענו על נומרולוגיה, אבל גם לקלפי הטארוט יש תורת מספרים שיכולה לכוון את צעדינו. אז איך נדע איזה "וייב" יש ליום שבת - ואלו פעילויות ואירועים הכי כדאי לנו לשבץ ביום הזה? כבר נגלה!

יום שבת מקושר למספר 7 ומתקשר לקלפי ה-7 מסדרת המטות, המטבעות, הגביעים והחרבות - אז איזו אנרגיה הקלפים האלה מציעים ליום הזה?

קלף שבעה מטות הוא קלף שעוסק בעיקר ותפל. הוא מזכיר לנו שכל כמה זמן אנחנו צריכים לשבת ולהחליט מה באמת חשוב לנו בחיים, בסיטואציות ובבני האדם שסביבנו. יום שבת הוא יום מצוין להערכה מחודשת של הקשרים בחיינו ושל הגורמים שבהם אנחנו רוצים להשקיע אנרגיה. אם ארוחות משפחתיות "הורגות" אותנו, אולי כדאי שנוותר עליהן מפעם לפעם, ולהיפך, אם הארוחה המשפחתית היא הדבר שבעינינו "מחזיק את הבית" אולי כדאי להקפיד דווקא עליה, ולוותר על בילויים אחרים. בקשרים האישיים שלנו, עלינו לבדוק מה באמת חשוב לנו ואיפה אפשר קצת לוותר ולהעלים עין. אם הדוד האהוב עלינו לפעמים מדבר קצת לא לעניין בזמן אותה ארוחת שישי, אולי אפשר לוותר לו קצת, לא על כל דבר צריך להעיר ולא כל מילה חייבים לתקן. אנחנו תמיד נאלצים לעשות בחירות וויתורים, ויום שבת הוא יום טוב להכריע מה עושה לנו הכי טוב, איפה להשקיע את מירב הכוחות והמחשבה ומה - פשוט לא שווה את הזמן והמאמץ שלנו. יש הרבה עוצמה בהחלטה הזו, כי הדברים שבהם אנחנו משקיעים אנרגיה - הם הדברים שצומחים ונשארים בחיינו.

טארוט: קלף שבעה מטות. ShutterStock
קלף שבעה מטות/ShutterStock

קלף שבעה מטבעות הוא קלף ההתעמתות עם המציאות. זה הקלף שדורש מאיתנו להתעמת עם העובדות (ואולי אפילו "להתאמת" - לראות את האמת בלי כיסוי עיניים). הקלף מבקש מאיתנו להפסיק לברוח מקושי, מאי ודאות או מפחד ופשוט להתבונן לבעיה בעיניים. אם כך יום שבת הוא יום מעולה לחשבון נפש אמיתי, בלי התייפיפות, שבו אנחנו שוקלים את המעשים והמילים שלנו ובוחרים לא לברוח. זה אקט שיכול להביא להמון הקלה ושלווה כי אנחנו בעצם מוכנים לראות את התמונה השלמה ולקבל את כל חלקיה. זה יום מתאים להתפייסות, לשיחות "יחסינו לאן" (גם עם עצמנו), לביקורים משפחתיים שניסינו לדחות, להתמודדות עם משימות ששמנו בצד ועוד. לקלף גם יש זיקה להתמודדות עם בלבול. לפעמים כשאנחנו מתחמקים מהתמודדות, אנחנו משליכים את הקשיים שלנו על גורם אחר - אדם, עבודה, סיבה חיצונית כלשהי. יום שבת מתאים לסדר פנימי מקיף - עלינו לא רק לטפל בבעיה, אלא למנוע באופן יזום השלכה של הקושי שלנו על משהו או מישהו חיצוניים וזה דורש מודעות!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טארוט: קלף שבעה מטבעות. ShutterStock
קלף שבעה מטבעות/ShutterStock

קלף שבעה גביעים הוא קלף המשאלות שיש (ואפשר) להגשים. הוא קלף שמזכיר לנו שאמנם החלומות שלנו הכי בוהקים כשהם בראשנו, אבל הם קמים לתחייה רק במציאות. יום שבת הוא יום מצוין ואופטימלי להתחיל לטפח את החלומות שלנו באופן פעיל ולא רק להרהר בהם. אם אנחנו ציירים בנשמה, שבת הוא היום לקחת את הקנבס והמכחול ולהתמודד עם הדף הריק - להתחיל! אנחנו לא יכולים להגשים חלומות בלי מאמץ, נכונות לשגות, להתחיל מחדש, לשנות, לתקן ולפשל. אם אנחנו צריכים עזרה אנחנו יכולים להיכנס לאתגרי יצירה בקבוצות פייסבוק, להצטרף לקורס אונליין או לסדנה, להיפגש עם חברים וליצור יחד, או כל פתרון אחר שיצוץ במוחנו. יום שבת הוא יום להגשים חלומות, לאט ובאופן פרקטי - וזה לא חייב להיות רק בעניינים יצירתיים. כל דבר שאנחנו חולמים ללמוד, לשנות, להשיג או להצליח בו - יכול לקרות בשבת. זה עניין של החלטה ונחישות - ויאללה! להגשים!

טארוט: קלף שבעה גביעים. ShutterStock
קלף שבעה גביעים/ShutterStock

קלף שבע חרבות הוא קלף התכניות המוצלחות. הרבה חושבים שזה קלף של תחמנות או ערמומיות, אבל אסטרטגיה הופכת ל'תחמנות' רק אם יש כוונות לא טובות מאחוריה. באופן טבעי התכנון והאסטרטגיה כוללים מהלכים רבים שאנחנו יכולים ליישם כדי לייפות, לשפר ולשדרג את חיינו. אם יש יום מתאים לשיפור ולשדרוג החיים זה יום שבת. המטרה אם כן היא לאו דווקא להוציא לפועל אלא לחשוב לעומק על תכניות. אלה יכולות להיות תכניות חיים: כמו איך אנחנו רוצים שהחיים שלנו ייראו עוד חמש שנים? אפשר לחלק את התכנית לנושאים ולתתי נושאים, להכין את היומן השבועי, החודשי והשנתי המשוער שלנו, להציב לעצמנו מטרות ולהכין רשימות ואפילו מפות חשיבה. זה יום מעולה לבדוק אילו שינויים אנחנו רוצים לערוך, מה חשוב לנו לקדם ואיך לסדר את החלומות שלנו בלו"ז ברור וענייני.

וזה מה שהקלפים ממליצים לכם לעשות בשישי >>

טארוט: קלף שבע חרבות. ShutterStock
קלף שבע חרבות/ShutterStock

לסיכום, גילינו שליום שבת יש משמעויות של חשבון נפש, מחשבה עמוקה, מודעות והגעה לצלילות לגבי העבר ההוווה והעתיד. זה רק הגיוני שכך יהיה מכיוון שזהו יום המנוחה שלנו, יום של התעלות על המרוץ היומיומי הרגיל. ועדיין גם "חשבון נפש" יכול להיות ענייני ומכוון מטרה, ולא רק רוחני וחופשי ממסגרת. אנחנו יכולים להגיע לפעמים לנקודות מפנה משמעותיות ולהחלטות משנות חיים כשאנחנו לוקחים את כוח המחשבה, המודעות והתכנון בידינו.

שבעה מטבעות: הגוף לפעמים טועה

עוד גילינו שליום הזה יש המון קסם, משאבים וחוזקות ושבאמצעות הקלפים אנחנו יכולים להתכוונן גם על האיכות האנרגטית של ימי השבוע ולהעניק ממד רוחני עמוק יותר לכל דבר שאנחנו עושים! זאת בסופו של יום גם מטרת הקלפים, להעניק עוד צבע, משמעות ומחשבה לכל הדברים הקטנים שעד כה לקחנו כמובנים מאליהם. בכל דבר יש טיפה של קסם והרבה יותר מטיפה של חכמה.

הכותב הוא מנדלבוים שגיא. מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully