וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכשרים, הפכפכים ו...שקרנים? הכירו את מזל דגים

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 9:41

הגענו לחודש מזל דגים והגיע הזמן שנבין אחת ולתמיד מי אתם האנשים שנולדו למזל הזה? האם החזות השמחה שלכם משקפת את מה שעובר לכם עמוק פנימה? הכירו את מזל דגים

דגים
19/2-20/3


מה לא אמרו על הדגים? אמרו עליהם שהם מבולבלים, מתקשים להגיע להחלטות ולפעמים קשה להיות לידם כי מצבי הרוח שלהם משתנים במהירות האור. אמרו עליהם שהם לא עקביים, שהם שמחים ויצירתיים אך דכאוניים ומתעתעים. אומרים שהם שחקנים בנשמה ולכן אי אפשר לדעת מה הם באמת חושבים ושמאוד קשה להבין אותם, כשאפילו הם את עצמם מתקשים להבין. מה מכל זה נכון?

מזל דגים שייך ליסוד המים הרגשי ולקבוצת המזלות המשתנים. אכן, נדמה שבני מזל דגים משתנים כל הזמן, שכן הצירוף של המים הזורמים והצורך לנוע מבפנים ממקום למקום חזק מהם, וכל אחד מהרגשות האלה גם מטלטל אותם בעוצמה. כוכב נפטון הוא זה ששולט על מזל דגים והופך את השהות איתם לתחושה של שהות ליד חופו של ים. פעם המים צלולים, בהירים ושקטים, פעם סוערים בעלי גלים גבוהים, ופעם עכורים וסוחפים. מצבי הרוח הדגיים שונים ומשתנים, אבל כמעט תמיד אפשר למצוא אצל בני ובנות מזל דגים איזה עצב נסתר, מן עגמימות מסוימת שנמצאת מתחת לפני השטח ומחפשת לה מוצא.

אולי בגלל העובדה הזו, רבים מהדגים אוהבים לכתוב, בעיקר שירה. לפעמים נדמה שיש משהו לירי וטרגי בדרך בה הם מסתכלים על המציאות - ובעצם לא רק בשירה: הדגים נחשבים כמזל מאוד יצירתי ואמנותי, ובעלי יכולת הבעה מדהימה בכתב בעל פה. הם בעיקר יככבו בתחום המשחק בזכות נפטון, שליט הדגים, מאפשר להם להשתנות, לחקות בני אדם ודמויות - ולהפוך ממש להיות הם עצמם.

דג קרב סיאמי. ShutterStock
מזל דגים: מבחוץ מקרינים שמחה - אך מבפנים דברים נראים אחרת/ShutterStock

יכולת החיקוי וההפנמה הדגית ממש מדהימה ולפעמים נדמה שבן או בת הדגים מקבלים את אישיות האיש שלידם וממש מרגישים אותו. היכולת הזו מאפשרת להם להיות ממש "חיות במה" ולהצליח בתחום התיאטרון, כמו גם להיות טיפוליים מאוד ולעבוד עם אנשים אחרים בצורה קרובה ואמפתית, תוך הזדהות מקסימלית עם סבלו של הזולת. אולי משום כך הרבה מאוד מבני הדגים הם עובדים סוציאליים או מטפלים בצורות אחרות: היכולת שלהם להרגיש את האחר ולתת לו את שהוא צריך הופכת אותם למטפלים אמיתיים - ובכל התחומים.

את ההורוסקופ היומי של מזל דגים אתם קוראים? לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

בני מזל דגים: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם

לכתבה המלאה
שחקן. ShutterStock
בני מזל דגים הם שחקנים - לטוב ולרע/ShutterStock

בתוך כל הפעילויות וההזדהויות האלה, עלול בן הדגים לעיתים לשכוח דבר אחד: את עצמו ואת גבולותיו. יש לדגים יכולת לבטל את עצמם בחברה או להתעלם מהצרכים שלהם, ולהרגיש קרבן של החיים. דגים כאלה עלולים ליפול קרבן לסמים, לאלכוהול ולהרס עצמי. קשה להם גם לקבוע גבולות וגם לעמוד בהן, ומשום כך גם הנתינה שלהם היא לפעמים בלי גבול, גם על חשבונם הם. מצד שני, בגלל יכולת החיקוי והמשחק שלהם, נוכל גם למצוא לא מעט נוכלים בני המזל הזה, לצערנו. בלי להכליל כמובן.

את בני ובנות הדגים אנחנו מוצאים כמעט בכל מקום: כדמויות טיפוליות, כאמנים ויוצרים, שחקנים ואנשי במה, סוכני מכירות, אנשי רפואה אלטרנטיבית, אנשים רוחניים ומיסטיקנים וכאמור גם כנוכלים שמשניים את דמותם בצורה מדהימה ומצליחים לרמות אפילו את הספקנים הגדולים ביותר.

כשאתה נמצא מול בן מזל דגים, אתה צריך לזכור שני דברים: האחד - בסמל של המזל הזה יש שני דגים, וכל אחד מהם פונה לכוון הנגדי. השני - לדעת לזהות עם מי משני הדגים האלה אתה מדבר ברגע זה: ברגע שתצליח לזהותו אותו, הכל יהיה יותר קל. נותר לך רק לדאוג שזה יהיה הדגיג הנכון.

למי אתם מתאימים?

בני מזל דגים יתאימו בעיקר לבני מזל טלה, שור, גדי, תאומים, עקרב, דגים ובתולה. הדגים רומנטיקנים, רגישים ומוכנים לעשות הכל למען האהבה. כשזה מגיע למיטה - הם אוהבים לתת לפרטנר שלכם להוביל ומוכנים ללכת איתו הכי רחוק שאפשר.

בדקו את ההתאמה הזוגית ביניכם בלחיצה כאן.

איזה דגים אנחנו מכירים?

ברוס וויליס (19 במרץ 1955), אלברט איינשטיין (14 במרץ 1879), ריהאנה (20 בפברואר 1988), ג'סטין ביבר (1 במרץ 1994), ציפי רפאלי (7 במרץ 1955), שרון סטון (10 במרץ 1958), קרן פלס (11 במרץ 1979), אנה זק (12 במרץ 2001), דניאל גרינברג (14 במרץ 1994) ורוב קרדשיאן (17 במרץ 1987).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully