וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטליגנט, דברן ואלוף בשכנוע: הכירו את מזל תאומים

בני מזל תאומים הם טיפוסים שאוהבים לדבר, חסרי מנוחה וכאלה שיודעים הכל על כל דבר. הם עלולים לאבד עניין בכם - אם לא תצליחו לאתגר אותם מספיק. הכירו את מזל תאומים

מזל תאומים
21/5-21/6


מה לא אומרים על התאומים? אומרים שהם לא יציבים, שהם משתנים ממש מול עיניכם תוך דקה וחצי, שהם מסוגלים לפלרטט עם כל דבר שזז, שהם פרפרים אמיתיים שעפים מפרח לפרח רק כי הפרח השני נראה יפה יותר, שהם מכורים לנייד - ושהם מסוגלים למכור קרח לאסקימוסים וגם להגיש להם אחר כך חשבון על ההובלה.

האם יש אמת בכל אלה? כדאי להבין שהתאומים שייך גם ליסוד האוויר השכלתני וגם לקבוצת המזלות המשתנים. הצירוף הזה הופך אותם לחסרי מנוחה, כי בקבוצה הזו המזלות מעבירים אנרגיה ממקום למקום - וחברי הקבוצה משתנים ומשנים הרגלים. התאומים, שבאמת לא מפסיק להשתנות מרגע לרגע, הוא דוגמא מצויינת לקבוצה הזו.

מזל התאומים הוא השלישי בגלגל המזלות. אחרי הלידה בטלה והאוכל בשור - בתאומים התינוק לומד לדבר. הבעיה רק שלעיתים הוא לא סותם את הפה.

מרקורי שליט מזל תאומים. הוא האל השליח מהמיתולוגיה היוונית, שתמיד נושא שליחות מסויימת, ויש לו כנפיים בסנדלים. ואכן, נושא התקשורת הוא אולי החשוב ביותר לתאומים. בעיקרון, זהו מזל שכל הזמן חייב להזיז אנרגיה, בין אם פיזית ובין אם מילולית. הראש עובד והרבה, ללא הפסקה, אבל המחשבות של התאומים לא תמיד ממוקדות. הוא עסוק מאוד בלאסוף מידע ולהעביר אותו הלאה כדי לפנות מקום למידע חדש.

אולי בגלל זה, התאומים נחשב למזל אינטליגנטי ביותר, שיכול לשנות במהירות שפה, גישה ויכולות - כדי להבין היכן הוא נמצא ולהתאים את עצמו. הוא קולט במהירות הבזק כל דבר חדש ומהר מאוד גם לומד ליישם אותו - או להעביר אותו הלאה, ואפילו יכול ללמד אחרים איך להשתמש בו.

מזל תאומים. ShutterStock
נושא התקשורת הוא אולי החשוב ביותר למזל תאומים/ShutterStock

בגלל המרקורי הזה, התאומים הוא גם אלוף בלימוד שפות ודרכי ביטוי באופן המהיר יותר, קולט איטלקית תוך יומיים ומדבר כאילו נולד ברומא, ויודע להפעיל את המחשב הכי מתוחכם רק בלהסתכל על הכפתורים. עם זאת, הוא גם פריק של אינפורמציה, לפעמים אפילו חסרת תכלית, והוא אוגר אותה באופן לא מודע, רק כי היא פשוט נמצאת שם, רק כי פעם הוא אולי ישתמש בה מתישהו, ורק כי זה מה שהוא אוהב לעשות. אחרי הכל, מי עוד יודע מה עיר הבירה של קזחסטן חוץ מבוראט (בן מזל תאומים, אגב)? אין פלא שהמצרך החביב על התאום המצוי הוא מילים - וכמה שיותר. הזרימה שלהם, סגנון הדיבור המהיר וההומור המפותח רק משדרגים את הקסם והיכולת התקשורתית שלהם.

אם ניחנתם גם אתם בתקשורת הדינמית הזו - התאום האופייני לא יעזוב אתכם לרגע. אם אתם לא אנשים של מילים, הוא יתנדב להסביר לכם וללמד אתכם איך להשתמש בהן ובכל מה שקשור אליהן, או שילך לחפש ילד אחר עם אוצר מילים של מילון בינוני כדי לעניין את עצמו באינפורמציה שהוא לא מכיר, ונא לא להיעלב.

התאומים אלופים בלשכנע ולא פלא שהם אנשי המכירות הטובים ביותר - גם של עצמם. הבעיה העיקרית של התאומים - הם משתעממים מהר, ואם קשה לכם לעניין אותם למשך חמש דקות רצופות, ואין לכם אינפורמציה מעניינת במיוחד שהם לא מכירים לשתף אותם בה - אולי כדאי שלא ליצור איתם קשר מלכתחילה.

להורוסקופ היומי של מזל תאומים לחצו כאן >>

עוד בוואלה!

בני מזל תאומים: אלה המזלות שלא כדאי לכם להיכנס איתם לקשר זוגי

לכתבה המלאה
גבר עם פומו. ShutterStock
לא פלא שהם אנשי המכירות הטובים ביותר - גם של עצמם/ShutterStock

למי התאומים מתאימים?

מאחר שהתאומים הם טיפוסים מאוד תיקשורתיים, מערכת יחסים איתם תהיה תמיד מאוד קופצנית, אינטנסיבית וכמובן תקשורתית. הם יתאימו מאוד לבני מזל קשת. שניהם ספונטניים, שניהם אימפולסיביים ושניהם אוהבים תנועה, אם בראש - ואם ברגליים. גם עם האריה הם יכולים לפתח מערכת יחסים מוצלחת. שני המזלות אקטיביים מאוד ושניהם זקוקים להרבה אקשן כדי להיות במיטבם.

התאומים יתאימו גם לבני מזל טלה. הילד הכי סקרן נפגש עם הילד עם האגו הגדול ביותר שיש לו מה להגיד על כל דבר. פגישה כזו יכולה להיות נפלאה, עם הרבה חום, סקרנות וצורך לעשות חיים. גם עם הדגים התאומים עשויים להצליח בגדול. הכימיה ביניהם עובדת - ואם הדגים מאוזן יותר והתאומים יצירתי יותר - ייצמח כאן קשר מצויין.

בדקו את ההתאמה הזוגית של מזל תאומים עם שאר המזלות בלחיצה כאן.

מוניקה גלר חברים. Giphy
קורטני קוקס היא בת מזל תאומים. ידעתם?/Giphy

אילו תאומים אנחנו מכירים?

בוב דילן (24 במאי 1941), מירי רגב (25 במאי 1965), מרילין מונרו (1 ביוני 1926), אלה לי להב (2 ביוני 2003), בר רפאלי (4 ביוני 1985), אנג'לינה ג'ולי (4 ביוני 1975), עדן בן זקן (8 ביוני 1994), בני גנץ (9 ביוני 1959), ג'וני דפ (9 ביוני 1963), אסי עזר (10 ביוני 1979), ניקול ראידמן (11 ביוני 1986), קורטני קוקס (15 ביוני 1964), אלי פיניש (17 ביוני 1975), ניקול קידמן (20 ביוני 1967).

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully