וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקן, מרובע וחזק: הכירו את מזל שור

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 17:12

בני מזל שור הם טיפוסים מרובעים, חזקים ומכורים להרגלים, אולם מאחורי החזות הקשוחה תמצאו אנשים רומנטיקנים להפליא. הכירו את בני מזל שור

מזל שור
21/4-20/5


מה לא אמרו על השוורים? שהם מרובעים ואולי משום כך גם צפויים ומשעממים, שהם אוהבים לדבר על שלושה נושאי שיחה מוגדרים - ששניים מהם קשורים לכסף, שהם רואים רק את חלקת האלוהים הצרה שלהם ולשם הם מכוונים, שהם הולכים עד הסוף גם כשהסוף הזה ברור מראש, שהם שונאים הפתעות ושינויים גם אם הם לטובתם ושהם חומרניים פחד ומשתעבדים לעבודה בקלות.

מה האמת מכל אלה? ובכן, השור שייך למזלות האדמה הפרקטיים ולקבוצת המזלות הקבועים. הקבוצה הזו מקבלת אנרגיה, אבל קשה לה להשתנות ולכן ההרגלים הקבועים שלה לעיתים קצת נוקשים: כן, לשור קשה לוותר על נעלי הבית הישנות שלו, על ההרגל לישון אחר הצהריים או על האהבה הישנה שלו מהתיכון. מה לעשות, הוא פשוט התרגל.

מזל שור. ShutterStock
מזל שור - רומנטיקן אמיתי/ShutterStock

השור הוא השני בגלגל המזלות. אם התינוק נולד במזל טלה - במזל שור מאכילים אותו ויוצרים את בסיס ההזנה שלו.

ונוס היא שליטת מזל שור. במזל הזה היא מייצגת את הצרכים הפיזיים שלנו, הקשורים לאוכל טוב, שינה טובה, וגם העניין ההוא שהשור כל כך אוהב להתמיד בו, אם כי לעתים קרובות בצורה קצת מונוטונית וחוזרת על עצמה, ההרגלים. האמת? יש משהו שמעניק ביטחון בעקביות הזו, ביכולת לחזור בכל יום ולראות שהשור ממשיך לעשות את אותו הדבר עצמו באופן יציב ובטוח, ולהרגיש שאפשר לסמוך עליו, גם רגשית וגם פיזית. לא סתם ונוס שייכת למזל שור: היא גם קשורה מאוד לדברים שאפשר לראות ולמשש, מה שכמובן כולל גם ולפעמים בעיקר את הגוף שלו, שזקוק למגע מרגיע יותר אולי ממזלות אחרים.

מהסיבות האלה ועוד כמה, כל נושא הגוף הפיזי מאוד חשוב לבן השור. בדרך כלל הוא חזק מאוד פיזית (גם השוורים הרזים) ויכול להגן על עצמו בקלות. בדרך כלל כשיש סכסוך קוראים לו והנוכחות שלו יכולה להרגיע אחרים רק מעצם העובדה שהוא שם. אולם, עמוק בפנים השור הוא רומנטיקן שקט ושוחר שלום אמיתי. השור רק רוצה שיעזבו אותו בשקט ויתנו לו לעמוד בשקט במרעה הפסטורלי שלו, ללעוס בשקט עשב ולחשוב על אהבה.

עוד בוואלה!

אתם בני מזל שור? מצאנו לכם את ההתאמה המושלמת

לכתבה המלאה
גבר מחבק אישה על ספה בסלון. ShutterStock
עמוק בפנים השור הוא רומנטיקן שקט ושוחר שלום אמיתי/ShutterStock

השור הוא מזל בסיסי מאוד, שבנוי על כמה הרגלי חיים מוגדרים ובסיסיים מאוד. על ההרגלים האלה קשה לו לוותר ובאמת כשהשור רעב - אסור לומר לו "לא", כמו שנאמר: לא תחסום שור בדישו. אולי בגלל זה יש לו לפעמים צורך בדיאטה, כי האוכל נותן לו גם תחושת בטחון. אולם, מתחת לכל זה, השור מאוד מאוד רומנטי - והרומנטיקה הזו היא אחד הדברים החשובים בחייו.

ביחסים השור הוא נאמן, מסור, הולך בתלם, ואולי בגלל זה נחשב לקצת מרובע ושמרן, אבל גם חלום של כל מי שמחפש יציבות ביחסים. בנוסף, השור הוא רומנטיקן אמיתי: הוא אלוף בלחזר, מאוהב באהבה, וכשהוא מאוהב - הוא משתנה לגמרי. כל הצד המעשי שלו נעלם, הוא הולך ברחוב עם מבט זגוגי ולא רואה ממטר, ומעל ראשו שלושה מיקי-מאוסים ורודים. רק אז רואים שמתחת לחזות המעשית שלו יש לב שהוא בעצם שלולית חמאה, שמת רק לאהוב.

אולי משום כך ומעצם היות המזל הזה שייך לקבוצת המזלות הקבועים, השור מתקשה להתנתק מקשרים, ותמיד חוזר ומקיש בדלת או שולח מייל גם שנים אחרי כדי לומר שנה טובה. השור נקשר, לא יודע לעזוב, ותמיד רוצה לחזור עם הגיטרה מתחת לחלון ולחזר שוב, כמו הרומנטיקנים של פעם.

להורוסקופ היומי של מזל שור לחצו כאן >>

אילוסטרציה. ShutterStock
בדרך כלל הוא חזק מאוד פיזית ויכול להגן על עצמו בקלות/ShutterStock

למי השוורים מתאימים?

בני מזל שור מאוד יתאימו לבני מזל שור אחרים, אם כי הם ימצאו זוגיות חמה ואוהבת גם עם בני מזל תאומים הקלילים, הסרטן הרגשי והדגיג הביישן. עם האריות, השוורים ימצאו כימיה מיוחדת ממש. עם זאת, סיכויי ההצלחה של השוורים עם הדלי והקשת שואף לאפס - אבל עם הרבה עבודה גם זה אפשרי.

בדקו את ההתאמה הזוגית של מזל שור עם שאר המזלות בלחיצה כאן.

גל גדות מתוך הסרט "מוות על הנילוס". Giphy
גל גדות - בת מזל שור/Giphy

אילו שוורים אנחנו מכירים?

המלכה אליזבת השנייה (21 באפריל 1926), עידן רול (27 באפריל 1984), גל גדות (30 באפריל 1985), אורי לייזרוביץ' (30 באפריל 1987), מירי מסיקה (3 במאי 1978), איילת שקד (7 במאי 1975), משה פרץ (10 במאי 1983), אביבית בר זוהר (11 במאי 1982), לינוי אשרם (13 במאי 1999), שירי מימון (17 במאי 1981).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully