וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית של באבה ונגה לשנת 2025 היא המצמררת ביותר שהייתה עד כה

15.10.2024 / 0:06

אם עד עכשיו המצב לא היה מספיק גרוע, שנת 2025 תהיה אפילו הרסנית יותר ותסמן את "תחילת הסוף" - לפחות לפי נבואתה של המכשפה העיוורת המתה

הנבואות של באבה ונגה שהתגשמו/Ancient Aliens: Baba Vanga | History

המכשפה העיוורת באבה ונגה טוענת ששנת 2025 תהיה שנה אכזרית לכולנו - ואחרי ש-2024 לא בישרה לנו טובות, אנחנו לא יכולים אפילו לדמיין לאיזו תחתית עוד נוכל להגיע. אנחנו כבר שנה בלחימה עם אבדות קשות, המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה להתרחב, רעידות אדמה וסופות הרסניות הם רק חלק מהאסונות שעולמנו חווה בשנה האחרונה, שלא לדבר על 2023.

ועדיין, כפי שאמרנו, על פי באבה ונגה 2025 תהיה שנה קשה מתמיד ולמעשה מסמלת את "תחילתו של הסוף". הדקו חגורות חזק יותר. המיסטיקנית האגדית, שחזתה לכאורה רבים מהאירועים הגדולים בהיסטוריה - כולל אסון צ'רנוביל, אסון ה-11 בספטמבר, מגיפת הקורונה ומותה של הנסיכה דיאנה. על אף שמגדת העתידות הבולגריה העיוורת - ששמה המלא וונג'ליה פנדבה גושטרובה - אינה בחיים מזה 30 שנה, אנשים עדיין עוקבים אחר נבואותיה במסירות רבה. אוהדיה הנאמנים טוענים שרבות מהתחזיות שלה התגשמו זמן רב לאחר מותה - ועדיין יש לה עוד לא מעט תחזיות לשנים הבאות. כלומר, אם כדור הארץ ישרוד מספיק זמן כדי שנראה אותן מתגשמות. למעשה אחת התחזיות שלה נוגעת גם לקיצו של כדור הארץ שלנו - אבל חכו עם זה רגע.

התכנסנו כאן כדי לספר לכם על תחילת ההרס העצמי שלנו, כפי שתיארה זאת ונגה, שתחל בשנה הבאה, 2025. כן, 2025 היא לא רק שמה של תכנית ריאליטי כושלת - אלא שנה שתסמן את ההתחלה של סדרת אירועים שבסופם כולנו נכחד. הסוף מתחיל עכשיו, והאמת? זה נשמע לנו הגיוני.

בתקשורת העולמית פרסמו ציר זמן שנקבע לכאורה על ידי המיסטיקנית האייקונית שהולך כדלקמן:

באבה ונגה ופיצוץ גרעיני. Ancient Aliens: Baba Vanga  | History, צילום מסך
יאללה סיימנו פה: ונגה "צופה" ששנת 2025 תהיה "תחילת הסוף"/צילום מסך, Ancient Aliens: Baba Vanga | History

2025 - מלחמה באירופה
האירוע שיעורר את קיצה של האנושות יהיה סכסוך לא מוגדר באירופה אשר יהרוס את אוכלוסיית היבשת. זה לא הסוף שלנו עדיין, אך זה בהחלט הוגדר אצל המיסטיקנית כ"תחילת הסוף".

2028 - חקר נוגה
במהלך ארבע השנים הבאות נמצא את עצמו נואשים לאנרגיה נוספת. כדי למצוא משאבים חדשים, נשלח כוח משימה לכוכב הלכת נוגה, כך טענה ונגה. ראוי לציין שכוכב הלכת השני מהשמש הוא גיהנום בלתי מסביר פנים, שבו שום דבר לא יכול לצמוח או לשרוד - כך שהתחזית הזו נראית די לא סבירה. בסדר, מותר לה לפעמים לא לדייק (תכף נרחיב על חוסר הדיוקים שלה).

2033 - המסת כיפות הקרח
על פי הדיווחים, באבא ונגה חוזה שההשפעות ההרסניות של שינויי האקלים יביאו להמסת כיפות הקרח בקוטב בשנה זו. זה יוביל לעלייה דרסטית במפלס הים העולמי.

2076 - שובו המוחץ של הקומוניזם
השנה תציין את שובו של הקומוניזם - ולא רק למדינות סובייטיות לשעבר. לדברי ונגה, הקומוניזם ישתלט על כל העולם.

2130 - תקשורת עם חוצנים
בני אדם כביכול ייצרו קשר עם חוצנים בעוד קצת יותר ממאה שנים. אנחנו מופתעים שזה ייקח כל כך הרבה זמן.


עוד בנושא:
תחזיותיה של המכשפה העיוורת לשנת 2024 מתגשמות - וזה מה שעוד מצפה לנו

נוסטרדמוס חושף מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב - אבל יש כאן קאץ'

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
עב"מ מרחף מעל כדור הארץ. tsuneomp, ShutterStock
רק ב-2130 ניצור קשר עם חיים תבוניים מכוכב לכת אחר/ShutterStock, tsuneomp

2170 - בצורת עולמית
שינויי האקלים ימשיכו להביא להרס בכדור הארץ. בשלב זה, בצורת תסחוף לכאורה את העולם כולו. פאן במקסימום.

3005 - מלחמה עם מאדים
לא ברור אם החוצנים או בני אדם שהתיישבו בכוכב הלכת האדום הם שיביאו לכך, אך על פי ונגה, תפרוץ מלחמה בין כדור הארץ לציוויליזציה על מאדים. כאילו אין לנו מספיק מלחמות בין מדינות בכוכב הלכת שלנו...

3797 - הסוף לחיים על פני כדור הארץ
עד השנה הזאת - ובאופן מפתיע שזה יקרה רק אז בהתחשב בכל מה שקורה כאן עכשיו - כדור הארץ כנראה כבר לא יוכל לתמוך יותר בחיים. המשמעות היא שבני האדם יעזבו את כוכב הלכת האהוב ויעברו לכוכב לכת אחר, פחות נעים למגורים.

5079 - הסוף המוחלט
זו כנראה השנה שהאנושות תכחד בה, אם כי לא ידוע מה בדיוק אומר "הסוף המוחלט". הרי כדור הארץ כבר יהיה לא ראוי למגורים מזה יותר מ-1,000 שנים לפי התחזית של ונגה, אז אנחנו מניחים שמדובר בסוף היקום כולו או אולי רק בסופו של המין האנושי ששרד בכוכבי לכת אחרים? בכל מקרה, זה שיר פרידה.

צפירת הרגעה

תראו זה לא שאנחנו מאמינים ש-2025 תהיה שנת שלום ואחווה, אך אולי "תחילת הסוף" היא תחזית מוגזמת קצת? ונגה רחוקה מלהיות אמינה, אז יש לקחת את כל התחזיות המעורפלות שלה עם קורט של מלח. לדוגמה, בשנה שעברה לדברי ונגה היינו אמורים להיות עדים לפיצוץ עז של תחנת כוח גרעינית גדולה שיביא ליצירת עננים רעילים מעל אסיה והופעתה של דת חדשה המבוססת על בינה מלאכותית. אלה לא קרו בסוף.

עם זאת, היא הייתה קרובה באופן מדאיג לאמת עם מספר נבואות אחרות שלה הנוגעות לשנת 2023. אחרי הכל, יש סיבה לכך שאישה ענייה ועיוורת מהאזור הכפרי של בולגריה זכתה לכינוי "הנוסטרדמוס של הבלקן" והפכה לאייקון עולמי. המיסטיקנית טענה שכדור הארץ ייפגע מסופת שמש הרסנית ומשינוי אפוקליפטי במסלולו סביב השמש. על אף שהצלחנו להתחמק מאפוקליפסה עד כה, באוגוסט 2023 נאס"א זיהתה כתם שמש עצום שעלול לאיים על כדור הארץ בהתלקחויות והתפרצויות של פלזמה סולארית ולהביא להרס ברשתות החשמל ובתשתיות אחרות. זמן קצר לאחר מכן התברר גם שציר כדור הארץ משתנה.

נרגיע אתכם שוב: ונגה לא ידעה בכלל לכתוב והתחזיות שלה תועדו כולן ע"י הסובבים אותה, כלומר שהן בהחלט ניתנות לפרשנות. האגדה מספרת שהיא התעוורה בסופת חול בגיל 12 וקיבלה אז את יכולות הנבואה והריפוי שלה. המוניטין שלה הגיע עד לצאר בולגריה לשעבר, בוריס השלישי, והמזכיר הכללי של המפלגה הקומוניסטית של ברית המועצות לשעבר, ליאוניד ברז'נייב, שהגיעו עד לביתה כדי להתייעץ איתה בנוגע לעתידם.

אינספור מדענים בולגרים וסובייטים חקרו ובחנו את ונגה לאורך חייה ובסופו של דבר הגיעו למסקנה שיש לה שיעור הצלחה של 85 אחוזים בתחזיות שלה, לפי Sky History. היא לכאורה גם חזתה את מותה ב-11 באוגוסט 1996, כשהייתה בגיל 85. בואו נחזיק אצבעות שלפחות לגבי שנת 2025 היא טועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully