וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס חושף מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב - אבל יש כאן קאץ'

30.9.2024 / 0:01

חוזה העתידות המכונה "נוסטרדמוס ההודי", קושאל קומאר, טוען שבעזרת הגרסה ההינדית לאסטרולוגיה הוא הצליח לפענח מי ייבחר לנשיאות ארה"ב בנובמבר הקרוב: דונלד טראמפ או קמלה האריס?אבל יש כמה סיבות להאמין שדווקא המתמודד השני הוא זה שיינצח

בווידאו:עימות נשיאותי- דונלד טראמפ, קמלה האריס פילדלפיה, 11 בספטמבר 2024/רויטרס

האדם המכונה "נוסטרדמוס ההודי", קושאל קומאר, פנה לגרסה ההינדית של האסטרולוגיה הנקראת "ודות" כדי לקבוע מי יינצח בבחירות לנשיאות ארה"ב שיערכו בנובמבר הקרוב. לדבריו, המפה חשפה את סוג האישיות של המועמד שייבחר ומכאן הגיע למסקנה מי הוא יהיה: דונלד טראמפ או קמלה האריס?

באמצעות שימוש במפת הקארמה שלנו שמתבססת על יישור פלנטרי וכוכבי, נוסטרדמוס פרסם בבלוג שלו שמופיע ב-Medium את הדברים הבאים: "באשר לאדם שנראה שיש לו סיכוי גדול יותר להיות נשיא ארה"ב בבחירות לנשיאות 2024, ביצעתי ניתוח מפורט של מפות הלידה של המועמדים שמתמודדים. מההצעה הפלנטרית ניתן לומר שלאדם יש חשיבה כמו של עורך דין מנוסה או ראש של כלכלן, יוצר ויכוחים מחונן שמתאים לו להיאבק חזיתית".

הוא הוסיף: "נדמה שהדעות שהביעו צופים אמריקאים בנוגע לעימות הנשיאותי, המשתקפות בדיווחים בחדשות לאחר העימות, מצביעות על כך שניתן לקשור, במידה רבה יותר, את תכונותיה של סגנית הנשיא קמלה האריס לתחזית הנוגעת לאדם שסביר להניח שיוביל את המדינה כנשיא ארה"ב. כלומר יש לה תכונות או כישרונות של 'מחשבה של עורכת דין ברמה גבוהה, כושר ויכוח ואחת שמנצחת במאבק חזיתי'".

אז אם נסתמך על התחזית שלו, קמלה האריס תהיה נשיאת ארה"ב הבאה. אבל חכו, יש לנו כמה הסתייגויות.

קמלה האריס 10.9.2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
הבחירה של נוסטרדמוס ההודי: קמלה האריס/עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

אז מדוע הסיכויים הם בכל זאת לטובת טראמפ?

על אף שנוסטרדמוס ההודי דבק במסקנתו, מצאנו כמה סיבות לפקפק בה.

נתחיל בזה שהתיאור שסיפק נוסטרדמוס יכול לתאר יופי גם את המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ. בעימות הנשיאותי שלו מול קמלה האריס הוא אמנם פחות צלח לפי דעת המבקרים, אך מול ביידן מדובר היה בניצחון ענק. הוא גם ידוע כאדם שלא מפחד למצוא את עצמו בעימות חזיתי נגד אף מועמד או כלי תקשורת.

שנית, לא נעים לנו ממך אדון נוסטרדמוס, אבל אם נהיה כנים: אתה לא מפסיק לפשל. קושאל קומאר טעה בארבע הזדמנויות נפרדות: הוא ניבא כי מלחמת עולם תפרוץ ב-10, ב-18 וב-29 ביוני וכמובן טעה בכל אחד מהתאריכים - וביולי האחרון הודיע שמלחמת עולם שלישית תפרוץ ב-4 או ב-5 באוגוסט, מה שגם לא קרה.

נקודה שלישית ואחרונה: האסטרולוגית אמי טריפ, שלכאורה צדקה כשנקבה בתאריך המדויק בו ג'ו ביידן יפרוש מהמירוץ וסוג של הוכיחה את אמינותה, טענה שלפי התחזיות שלה זה דונלד טראמפ שהולך לקחת את הבחירות האלה בהליכה.

מספיק סיבות לפקפק, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully