וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסטרולוגית שחזתה את התאריך בו ביידן יפרוש חושפת מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב

29.7.2024 / 0:03

האסטרולוגית שניבאה את התאריך המדויק בו ג'ו ביידן יפרוש מהמירוץ לנשיאות ארה"ב חושפת מי יהיה הנשיא הבא: דונלד טראמפ או קמלה האריס? ומה יעלה בגורל ביידן?

קויק: קמלה האריס נכנסת בטראמפ/רויטרס

זה היה רק עניין של זמן עד שאסטרולוגים ומגלי עתידות למיניהם יעברו לעסוק בשאלה הרת הגורל "מי ייבחר לנשיאות ארה"ב עם פרישתו של ג'ו ביידן מהמירוץ לנשיאות: קמלה האריס או דונלד טראמפ?". כעת יש תשובה מאחת שיודעת - האסטרולוגית שלכאורה חזתה את התאריך המדויק בו ביידן יפרוש מהמירוץ טוענת שהיא גם יודעת מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב. מוכנים להיראות מופתעים?

לדברי האסטרולוגית אמי טריפ, נשיא ארה"ב הבא הולך להיות... דונלד טראמפ. לדבריה, פרישתו של ביידן וגיוסה של האריס למשימה לא יעזרו למפלגה הדמוקרטית בהתמודדות מול טראמפ.

היא אמרה ל-Post שהשמש של טראמפ נמצאת בבית הקריירה שלו וכי דברים גדולים ו"מטורפים" צפויים לו השנה. "אורנוס נמצא באמצע גן העדן שלו, מה שמצביע על מצבים בלתי צפויים בקריירה ובמטרות שלו", היא אמרה.

טריפ, בת ה-40, הפכה לוויראלית אחרי שניבאה במדויק מתי ביידן בן ה-81 יפרוש מהמירוץ לנשיאות. "אם ביידן ייאלץ לפרוש, זה יהיה בירח המלא של מזל גדי ב-29° גדי. מזל גדי שולט בממשלה ובזקנה. 29° זה סוף", פרסמה טריפ ב-11 ביולי. כשעוקב ביקש ממנה לנקוב תאריך מדויק, היא אמרה אז: "ה-21 ביולי".

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בעצרת בחירות בצפון קרוליינה, 24 ביולי 2024. רויטרס
"השמש של טראמפ נמצאת בבית הקריירה שלו"/רויטרס

אם נחזור לפוסט ישן של טריפ מה-11 באוגוסט 2020, נראה כי היא ידעה כבר אש שסגנית הנשיא, קמלה האריס, היא זו שתתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2024 וכתבה בנוסף ש"ביידן מבוגר מדי".

"חיבור בין ירח לפלוטו מצביע על אישה חזקה", אמרה טריפ ל"פוסט" על האריס. האסטרולוגית, לה יש תואר שני בעבודה סוציאלית, אומרת שהייתה לה תחושה מוקדמת שהאריס תזכה במועמדות כי סגנית הנשיא חוותה את שובה השני של סטורן. "זו תקופה שבה אם אתה משקיע בעבודה מאז חזרת סטורן הראשונה - אתה מתוגמל. בדרך כלל יש התקדמות מקצועית או שאתה צובר סמכות", הסבירה האסטרולוגית.

על אף שבידן פרש מהמירוץ לנשיאות, ייתכן שצרותיו עדיין לא הסתיימו, לדבריה. "פלוטו על השמש שלו", היא אמרה, "יכול להיות שהוא חווה משבר בריאותי כלשהו או שבריאותו עשויה להתדרדר".

עוד בנושא:
אלה המזלות הכי גולד דיגרים בגלגל המזלות - ומלניה טראמפ ברשימה

נבואת האסטרואיד של נוסטרדמוס התגשמה - וזה מה שעוד צפוי לנו

ג'ו ביידן. רויטרס
על ג'ו ביידן היא כתבה: "בריאותו עשויה להתדרדר"/רויטרס

הוועידה הלאומית הדמוקרטית אמורה להתחיל ב-19 באוגוסט בשיקג ו טריפ גם צופה שארה"ב צפויה לחוות חודש אוגוסט סוער במיוחד - עם פוטנציאל לאלימות פוליטית באופק. "ארה"ב עדיין בחזרת פלוטו שלה, שעוסקת בלהוציא דברים לאור ובחשיפת דברים. הפעם האחרונה שלארה"ב הייתה 'חזרה של פלוטו' הייתה בתקופת מלחמת העצמאות", היא הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully