וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה המזלות הכי גולד דיגרים בגלגל המזלות - ומלניה טראמפ ברשימה

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 23:50

זה עולה כמעט אצל כל זוג עם פער גילאים: המחשבה שאחד מהם נמצא עם השני בגלל הכסף שלו. האם גם אתם הייתם מוכנים להיכנס למערכת יחסים עם מינימום אהבה ומשיכה - רק כי זה ישתלם לכם כלכלית? אלה המזלות עם הנטייה המובהקת לכך

7 המזלות המסוכנים ביותר/tiktok.com/@zodiacc.signzz00

"גולד דיגר" הוא כינוי גנאי המשמש לתאר אדם שנכנס למערכת יחסים במטרה מפורשת של רווח כלכלי. כלומר, גולד דיגרים הם אנשים שמחפשים בן או בת זוג עם הרבה כסף.

אז נכון, כסף הוא דבר אטרקטיבי עבור רבים וזה בהחלט פלוס אם בן הזוג מבוסס - אך כשמדובר בסיבה היחידה להיכנס למערכת יחסים, שם מתחילה הבעיה. יש זוגות שאצלם התנאים ברורים והיתרונות הדדיים - אז מי אנחנו שנשפוט?

על אף שגולד דיגרים הוא עלבון השמור מבחינה היסטורית לנשים, גברים "אשמים" באותה מידה כשזה מגיע לנשים וכסף. על פי מחקר לייף סטייל של DDB, שפורסם על ידי מגזין פורבס, "2 מתוך 10 רווקים מבוגרים עשויים להיות מסווגים כגולד-דיגרים, באומרם שיתחתנו עם אדם בשביל הכסף שלו. 54% מהגולד-דיגרים האלה הם גברים צעירים. בעוד שנשים גולד-דיגריות נוטות יותר לבלוט בדור ה'בייבי בום', מ-1946 עד 1964 (40% נשים לעומת 27% גברים), גברים גולד דיגרים בולטים יותר בדור המילניום (40% גברים לעומת 25% נשים)".

בעוד גברים מדור ה-Y עשו דמוקרטיזציה לגולד דיגריות, אסטרולוגים טוענים שיש מזלות שיותר מאחרים מעדיפים ביטחון כלכלי על פני משיכה רומנטית. הירח שלכם מעיד על האינסטינקטים שלכם והונוס שלכם הוא מה שמעיד על היחס שלכם לכסף - כמו גם המזלות ששולטים בבית השני שלכם הנוגע לרכוש או לבית השביעי הנוגע לשותפויות במפת הלידה שלכם.

אלה המזלות שהכי מאפיינים גולד דיגרים:

גולד דיגר. ShutterStock
המזלות הכי גולד דיגרים/ShutterStock

מזל מאזניים (23 בספטמבר - 22 באוקטובר)

בני ובנות מזל מאזניים רוצים לחיות טוב ולעבוד כמה שפחות והגילטי פלז'ר/פנטזיה שלהם זה להשיג שוגר דדי. כמו מזל שור, מאזניים נשלטת על ידי ונוס - השולטת הן באהבה והן בנכסים נזילים. אנשי מזל מאזניים הם בני זוג מעולים. הם גולד דיגרים נוצצים שכן הם תותחים בלהפיק מסיבות, בבחירת תרומות אמנות וצדקה, בלבוש טוב לאירועים ובשמחה הכללית שהם מפיצים.

בני מזל מאזניים גורמים להכל לנוע קצת יותר חלק. כמזל אוויר, השולט בבית השביעי של השותפויות, מאזניים רואים במערכת יחסים סוג של עסקה ובנישואים טובים - עסקים טובים. אנשי מזל מאזניים הם גם מאוד מקסימים מטבעם, כך שלהיות בני זוג שלהם הוא סוג של תענוג ששווה לשלם עבורו.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מזל שור (20 באפריל - 20 במאי)

מזל שור נשלט על ידי ונוס, כוכב הלכת הנוגע לנכסים וחיבה - והמזל שולט על הבית השני של ערכים וחפצי ערך. ככזה, בני ובנות מזל שור נוטים לחרוג מהתקציבים שלהם והמטרות הרומנטיות שלהם מתמקדות יותר במציאת ספק כלכלי מאשר בן זוג. הם אנשים מעשיים שיודעים שאהבה חולפת אבל המזומן פחות.

בתור מזל אדמה קבוע, שוורים בנויים להחזיק מעמד ויכולים להיתלות במודעות עצמית עזה ונאמנות הרסנית כאשר האהבה נעדרת אך החיים מסודרים היטב. האסטרולוגית רדה וויגל מה"ניו יורק פוסט" ציינה שתי דוגמאות: דייוויד גסט שנישא ללייזה מינלי ומלאניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

מלניה טראמפ. רויטרס
מלניה טראמפ היא בת מזל שור וכן, לפי האסטרולוגים היא גולד-דיגרית/רויטרס

מזל קשת (22 בנובמבר - 21 בדצמבר)

בני מזל קשת אוהבים להתנהג כאילו הם נאורים ואין להם עניין בכסף. הם מתעקשים שהם מעדיפים לצבור "חוויות". אבל אל תטעו חברים שלי, "החוויות" שלהם לא זולות והקשתים מוכנים לעשות כל מה שצריך כדי להגשים אותם.

כטיפוסים אופטימיים וחסרי בושה, בני מזל קשת יקסימו/יכבשו/יתחתנו עם כל אדם שהם יכולים שיצליח לכסות מבחינה כלכלית את עלות החיים המאוד יקרים שלהם. הם סוג של מסיבה בלתי נגמרת. זהו גם המזל שסביר ביותר ליפול לקטגוריית המהמרים, מה שהופך בן זוג עשיר או הורים עשירים לדבר הכרחי עבורו.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל דלי (20 בינואר - 18 בפברואר)

מזל דלי רוכב על הגבול בין מסורת לחדשנות ולכן הם חולקים מערכת יחסים מעניינת עם כסף. בדומה לגדי, מזל דלי רואה בהון אמצעי להשגת מטרה. עם זאת, בהתחשב בהשפעה של אורנוס על המזל שלהם, הם פתוחים לקבל תשלום כדי לממן את היוזמות שלהם בכל דרך שאפשר.

האובייקטיביות הרגשית של בן מזל דלי ממוצע מאפשרת לו לראות את היתרונות של נישואים תמורת כסף או דייטים תמורת תשלום. כאנשים מרוחקים באופן כרוני, הם לא נקשרים מהר ובקלות מדי לאחרים, מה שהופך את הקשר שלהם עם אדם רק בגלל הכסף שלו ללא פחות מחייב מקשר מורכב עם אמן שמתקשה לסגור את החודש.

כשליטים של בית הקהילה האחד עשר, יש היבט אידיאלי והומניטרי לטמפרמנט הדלי, דבר המצביע על כך שהם מוכנים להעניק את הקצבה או המזונות שלהם למטרות צדקה.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully