וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 29 בספטמבר עד ה-5 באוקטובר 2024

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 10:02

בימים הקרובים נפרסם הורוסקופ לשנה העברית החדשה תשפ"ה - אך עד אז קבלו טיפ אסטרולוגי לכל מזל שיסייע לכם לעבור את השבוע הקרוב בשלום

הגיגים של אסטרולוג: למה הירח הוא סוכן המכירות של השמש - ומה הוא בעצם מוכר?/יאיר טריבלסקי

טלה
פעילות קוסמית באזור שיתופי הפעולה שלכם תביא לכם מפגש עם מגוון רחב של אנשים השבוע, שחלקם יהפכו לחברים טובים מאוד שלכם. יחד תדונו במשמעות החיים - וגם תהנו על הדרך. השקיעו את הימים הקרובים בשגרת עבודה שתסייע לכם עם החרדה שמדי פעם צפה אצלכם.

שור
ליקוי החמה הקרוב יעודד אתכם לנקוט גישה רצינית יותר לשגרת העבודה שלכם. הרגלים ישנים עשויים להיעלם, אבל בקרוב יתברר שאתם יכולים וחייבים לשנות את השיטות שלכם אם אתה רוצים להתקדם בחיים. את הערבים הקרובים אתם צפויים לרצות להעביר בבית - וזה לגמרי בסדר. אם מצב הרוח שלכם מעט מדוכדך לאחרונה - הוא ישתפר לקראת החג.

תאומים
זה הזמן האידיאלי להיות רציני לגבי משהו שחשבתם עליו לסירוגין במשך שבועות, חודשים, אולי אפילו שנים. התמונה הקוסמית היא כזו שאם תתחילו לעבוד עליה עכשיו היא תהיה כמעט מלאה עד סוף השנה. אתם הולכים להכיר אנשים חדשים השבוע שעשויים לפתוח עבורכם דלתות. רק נסו לשמור על אופטימיות וסבלנות.

סרטן
האירועים האחרונים היו מאתגרים וללא ספק אתם זקוקים למנוחה. בני זוג וחברים יחושו את הצורך שלכם להירגע קצת ויתנו לכם את המרחב שאתם מחפשים להירגע ולהטעין את הסוללות הפיזיות והרגשיות שלכם. מפגש משפחתי יסייע להרים את מצב הרוח.
10 דברים שלא ידעתם על מזל סרטן >>

אריה
אתם נהנים מהחום של מגע אנושי אבל לא תמצאו כזה אלא אם כן תפתחו לעולם הרחב. פעילות קוסמית באזור חברותי במפה שלכם תקל על יצירת חברים חדשים - וחברים ותיקים יעריכו אתכם יותר מתמיד. מבחינת הוצאות - זמן להיות מחושבים יותר כלכלית.

בתולה
אתם צריכים להחליט מה הכי חשוב לכם עכשיו: השאיפות שלכם או החופש שלכם לבוא וללכת כרצונך. אם אתם רוצים להתקדם בעולם, אתם חייב להשקיע ולהישאר במקום שאתם נמצאים בו היום. בהמשך זה יפתח לכם דלתות. זה גם זמן להקשיב יותר לגוף שלכם ולהשקיע בפעילות גופנית ותזונה בריאה.
13 דברים מפתיעים שלא ידעתם על מזל בתולה >>

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים/ShutterStock

מאזניים
אולי אין גבולות למה שאתם יכולים לעשות אבל זו לא הזמנה לעשות כל מה שעל רוחכם. ככל שתתקרבו לליקוי החמה של יום רביעי, כך תבינו יותר למה אתם צריכים לשאוף. הקשיבו ופעלו לפי מה שהקול הפנימי שלכם אומר לכם. זהו זמן טוב לחשבון נפש.
10 דברים מפתיעים שלא ידעתם על מזל מאזניים >>

עקרב
זה אולי נראה כאילו יש אנשים שמתייחסים אליכם בפחות כבוד ממה שמגיע לכם אבל סביר להניח שאתם רגישים בלי קשר. תתנגדו לדחף לתקוף בחזרה השבוע, אחרת תגרמו להם לפעול נגדכם ללא סיבה כלל. עניינים הקשורים לבית מטרידים אתכם. נסו לא להתחשבן יותר מדי עם הקרובים אליכם. בחג זה צפוי להשתפר.

קשת
אתם נהנים להציף את עצמכם במחשבות, גם אם המחשבות שלכם פונות לפעמים לכיוונים מוזרים ונפלאים. אם חלק מהרעיונות שעולים לראש שלכם במהלך הימים הקרובים נראים שערורייתיים, היו חכמים וקבלו חוות דעת נוספת לפני שאתם פועלים. אל תעמיסו על עצמכם.

גדי
דחפתם קדימה מהר מדי וחזק מדי ואתם צריכים להיות פחות קשים עם עצמכם. צעד ראשון טוב יהיה להפסיק לדאוג מכל דבר. מה שיהיה יהיה - ואין שום סיבה הגיונית לחרדות שלכם. יש דברים שהם לא בשליטתכם. פעלו ממקום מעשי וחשיבה מפוכחת. כשזה מגיע לזוגיות, אתם מרגישים פחות מסופקים השבוע. שוב, אין צורך לדאוג. זו תחושה שתעבור. זכרו תמיד להסתכל על חצי הכוס המלאה.

דלי
אתם מסתכלים על הדברים מקרוב וזה מאוד מסייע לכם בביצוע משימות ממוקדות. אולם כעת זה דווקא הזמן להסתכל על התמונה הגדולה. אתם מאוד שיפוטיים לגבי עצמכם - וזה הזמן אולי להוריד מהלך. לקראת החג השקיעו יותר בבני המשפחה ונסו לפתור דרמות שנמצאות שם על הפרק.

דגים
אתם תרצו לנתק קשרים עם קבוצה שפעם הייתה חשובה לכם מאוד, אבל עכשיו נראה שהיא מעכבת אתכם. על אף שההחלטה נראית נכונה, אל תקבלו החלטה סופית עד לאחר ליקוי החמה ב-2 באוקטובר. אולי עדיין שווה להשאיר אותם על אש נמוכה. זמן טוב לחשבון נפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully