וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים מפתיעים שלא ידעתם על מזל מאזניים

עודכן לאחרונה: 26.9.2024 / 16:40

כולנו יודעים שהמאזניים הוא מזל קשה החלטה שזקוק להרבה מאוד אישורים שאוהבים אותו, אך האם ידעתם שהוא גם בעל יכולת הסתגלות חברתית גבוהה ומבקרי תרבות? הנה 10 דברים שלא ידעתם על מזל מאזניים

הורוסקופ שבועי - 22.9.2024/יאיר טריבלסקי

ילידי מזל מאזניים נולדו בין ה-23 בספטמבר ל-23 באוקטובר וידוע כי הם קשי החלטה וטיפוסים שכובשים אחרים בזכות החיוך המושלם שלהם. אולם, יש כמה דברים שאולי לא ידעתם על המזל הזה. הנה עשרה דברים מפתיעים עליהם:

1. לעתים קרובות הם נוטשים או מדחיקים את הרצונות שלהם במרדף אחר הציפיות של הסובבים אותם. הם בעלי יכולת הסתגלות גבוהה, עם הבנה מולדת של הצרכים והדחפים של אחרים ולכן קל לאהוב אותם אך גם קשה להכיר אותם באמת. לעתים קרובות הם יכולים לחזות או לחוש את הצרכים של אחרים ולחוש מתי הדינמיקה החברתית משתנה.

2. ילידי מזל מאזניים אוהבים יוקרה, לא יתפשרו על מלונות זולים ומסעדות זולות. הם תמיד ילכו על הטוב ביותר ויחפשו הנאה תמידית. עבורם מה שטוב חייב להיות יפה ומה שיפה חייב להיות טוב.

3. יש להם קסם יוצא דופן. הם מצטיינים בשילוב קבוצות שונות, בהקלת מצב הרוח, בהמתקת משא ומתן ובלגרום לכולם להרגיע בנוח. אם המאזניים היה רהיט, הוא היה שזלונג מרופד עשיר.

4. ילידי מזל מאזניים הם אנשי שיחה מצוינים, שומרי שלום, חברתיים ומבקרי תרבות וסופרים.

מזל מאזניים. ShutterStock
ילידי מזל מאזניים הם אנשי שיחה מצוינים/ShutterStock

5. ילידי מזל מאזניים זוכים לעתים קרובות לשבחים על הסטייל האישי שלהם. מאחר שתפיסה חברתית ופופולריות חשובות להם, הם יודעים להתלבש בהתאם לחיים שהם רוצים ולרושם שהם מקווים להשאיר.

6. ילידי מזל מאזניים חוששים שיבינו אותם לא נכון. עליהם ללמוד שהם יכולים לשלוט רק במה שהם יוצרים, לא בדרך שבה אנשים אחרים מפרשים את דבריהם. הם חייבים לשאול את עצמם האם מעשיהם מונעים על ידי רצון אמיתי וטוב לב אמיתי או מחוסר ביטחון ורצון לרצות או לקבל אהבה. בניסיונותיהם לרצות את כולם, לעתים קרובות הם לא מצליחים לספק אף אחד.

7. מאחר שהם נמנעים בכל דרך מעימותים ומתקשים לנקוט עמדה, ניתן להאשים אותם בכך שהם משחקים בשני הצדדים ומפרגנים למי שנמצא איתם באותו רגע. הם לא עושים את זה מרוע אלא מתמימות.


בני מזל מאזניים: מצאנו עבורכם את הדייט המושלם >>
חודש מזל מאזניים: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי >>

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
כלב במוקד ריב של בני זוג. ShutterStock
נמנעים בכל דרך מעימותים/ShutterStock

8. הם נוהגים לרחם על עצמם ולא מצליחים לראות את הפגמים שלהם. הם בדרך כלל נצאים במערכת יחסים ובדרך כלל מתלוננים על כך. הם פחות יוזמים, לא אוהבים להיות לבד ועשויים להיות תלותיים. המאזניים יגיעו לשיאם כאשר הם ילמדו לאהוב את עצמם מספיק כדי להיות לבד ולראות באחרים בני לוויה ולא מרפאים.

9. בטארוט הקלף המייצג את המאזניים הוא קלף הצדק. בקלף הצדק השופט הלבוש בגלימה שוקל את ההיגיון והאינטואיציה שלו, מאזן את שניהם לפני שהוא מגיע למסקנה.

10. ביחס לגוף הפיזי, המאזניים שולט בכליות, בגב התחתון ובישבן. כמזל האיזון, הכליות מסירות רעלים מהגוף, מווסתות נוזלים ושולטות בייצור תאי דם אדומים - כלומר מביאות לאיזון המערכת הגופנית. וכן, תופתעו לשמוע שלמרבית ילידי המזל יש ישבן מהונדס היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully