וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש מזל מאזניים: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי

אנחנו נכנסים לחודש מזל מאזניים וזה הזמן להכיר את המזל הזה לעומק: מיהו באמת המאזניים? עם מי הוא ימצא חיבור אמיתי? ומה עוד צפוי לו בהמשך השנה? וואלה מסכמים

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים: זה הזמן להכיר אתכם מקרוב/ShutterStock

מזל מאזניים (23.10 - 23.09)

נהוג לומר שילידי מזל מאזניים הם אנשים חמים במיוחד, מחזרים מוצלחים שקצת מתקררים כשהקשר כבר מתחיל להתהוות, שהם אלופים בלדעת מה נכון לאחרים אבל מתקשים מאוד לדעת מה טוב להם עצמם, שהם סוג של "זיקיות" כי הם מתאימים את עצמם בצורה הטובה ביותר למי שהם נמצאים איתו - גם אם זה בא על חשבון האופי והאישיות שלהם, שהם היצורים ההססנים ביותר הקיימים על פני אדמות ולא יכולים לקבל החלטה באופן ספונטני אלא אחרי שעות רבות - וגם זה אחרי ששיגעו לחלוטין את כולם. גם אחרי שיקבלו החלטה - הם תמיד יתחרטו בהמשך וירגישו שפספסו את ההחלטה הטובה באמת. מזלי מאזניים שקוראים את זה, אתם מזדהים נכון?

מזל מאזניים שייך לקבוצת המזלות הקרדינליים וליסוד האוויר, אליו שייכים השכלתניים והאינטליגנטיים. למאזניים יש גומות חן וחיוך כובש - כי הכוכב ששולט על המאזניים היא ונוס, אלת היופי, שבמזל שור אחראית על צרכים בסיסיים. במזל מאזניים היא אחראית על יופי ואסתטיקה - ומשום כך החיוך המאזנאי הוא אחד מכלי הנשק הקטלניים של בני המאזניים ובגללו סולחים להם על הכל. בני מזל מאזניים אוהבים יופי והרמוניה - ואוהבים שכולם אוהבים אותם. כן, בני המזל הזה זקוקים להרבה מאוד אישורים שאוהבים אותם ומתקשים לכעוס, אחרת - לא יאהבו אותם. אולי בגלל זה הם מנסים לרצות אחרים לעיתים קרובות ולא מבטאים רגשות שליליים.

ילידי המאזניים זקוקים - כמו שאר מזלות האוויר - להיות לעיתים קרובות עם עצמם, כדי להתחדש, להתבונן מבפנים במה שעובר עליהם ולהגיע להחלטות. כשהם לא מצליחים בכך או כשהסביבה משדרת שהם חייבים להימצא כאן ועכשיו - הם מסתגרים בתוך עצמם והופכים להיות מופנמים ועצובים. כלפי חוץ הם תמיד יחייכו - אבל בפנים לפעמים מתחוללת לה סופה. כשמעודדים אותם ומאפשרים להם פה ושם להיכנס לבועה המאזנאית כמו שהם רוצים, הם יצאו משם אחרי כמה שעות - ולפעמים שבוע - עם חיוך ענק ומאיר והחלטות נבונות ומפוכחות.

על אף ההרמוניה הכללית, אפשר לומר שלפעמים מצבי רוח לא קלים עוטפים את בני מזל מאזניים. יש משהו מאוד עדין ושביר אצל בני המזל הזה, מעבר לשאיפה שלהם לצדק אישי וחברתי. הם אנשי שיחה מצוינים, שומרי שלום, מבקרי תרבות וסופרים.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

אישה בסוודר צהוב וכובע צמר על רקע תכול. ShutterStock
חיוך המאזנאי הוא אחד מכלי הנשק הקטלניים של בני המאזניים/ShutterStock

זוגיות: מי מתאים למאזניים?

המאזניים יכולים לבנות קשר זוגי מוצלח דווקא עם עצמם - ילידי מזל מאזניים. שני הצדדים אוהבים להרהר על החיים וזקוקים לחופש אישי. הבעיה היחידה היא שאף אחד מהם לא החלטי ואסרטיבי מספיק - ובקשר טוב חייב שיהיה צד כזה. הם יצטרכו ללמוד לקבל החלטות יחד בדרך הקשה.

קשר מוצלח עשוי להתפתח עם ילידי מזל גדי. יש ביניהם כימיה חזקה ולא תמיד מוסברת. שניהם עובדים עם הראש ולא עם הרגש - ומוצאים אחד אצל השני את עצמם.

גם עם ילידי מזל אריה יכול להיבנות כאן קשר חזק מאוד. האריה זקוק לבן זוג אינטליגנט שיכול להפרות אותו בשיחה טובה. למאזניים מאוד נוח בחברת האריה, הן מבחינת המעמד והן מבחינת הכתף שאפשר תמיד לסמוך עליה.

מזל טלה הוא ההפך הגמור ממזל מאזניים, אבל דווקא במקרה הזה הפכים משלימים. הטלה ייאלץ לגלות קצת סבלנות כלפי ההססנות וההתלבטות המאזנאית - אבל אם הוא יעשה את זה, יכול להתפתח כאן קשר מוצלח.

למי עוד מתאימים ילידי המזל ולמי פחות? הנה לוח ההתאמות המלא >>

איך המאזניים במיטה?
המאזניים המתוחכמים הם אינטלקטואלים ופרפקציוניסטים - פרטנרים מעולים לסקס, אם כי קצת מנותקים לפעמים. בני המזל הזה מסוקרנים מארוטיקה וגישות מושגיות חדשות להנאה. הם בעלי ראש פתוח אך מעודן, אז כנראה שהם יזרמו עם כל דבר שהוא לא מסורבל מדי. יצירתיים במיטה וישתדלו לרצות את הפרטנר שלהם - כל עוד זה לא הולך לכיוון הפטיש. הם לא אוהבים "סקס מלוכלך במלון אקראי" וגם ממש לא יזרמו איתכם על סקס בקמפינג מתחת לכוכבי השמיים - אלא אם כן מדובר בצימר יוקרתי. מזלות תואמים מינית: תאומים, דלי, טלה, אריה וקשת.

בדקו את ההתאמה המינית עם שאר המזלות בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הורוסקופ שבועי. ShutterStock
ילידי מזל מאזניים ימצאו זוגיות טובה עם ילידי מזל אריה/ShutterStock

מה מצפה למאזניים בהמשך השנה?

כוכב פלוטו היצרי נמצא בבית החמישי שלכם, בית הרומנטיקה והיצירתיות ובמקביל גם בית ההנאות והילדים וכל מה שקשור לביטוי הישיר של האגו. אם תקשיבו ללב ולתחושות הבטן שלכם ולשיעור שפלוטו הטוטאלי מנסה להעביר לכם - ללכת עד הסוף ובאופן טוטאלי עם מה ועם מי שאוהבים - המשך השנה הזו הולך להיות מרגש במיוחד.

גם היצירתיות שלכם תגבר ותתחזק בעזרת פלוטו, ואיתה גם היכולת לקדם אותה ואתכם אם באמת תהיו נאמנים לה ולעצמכם. יש אפשרות שעם פלוטו הדגש במה שאתם יוצרים יעמיק את הצד העוסק במניעים שמתחת לפני השטח - ספרות בלשית למשל, או צד שעוסק במהות החיים האמיתיים והאותנטיים.

כוכב יופיטר במזל תאומים יעורר את החיפוש שלכם אחר רעיונות חדשים, אנשים מעניינים, וכל מה שמביא איתו את הצורך להרחיב אופקים ולהיכנס לשנה שלמה של צמיחה והתפתחות אישית נמרצת. יופיטר במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר מאפשר לכם שנה של תקשורת קלילה וזורמת, תוך היכרות עם לא מעט אנשים שחושבים כמוכם, כשהדגש הוא על הערכים שלהם שדומים לשלכם. זו בהחלט עשויה להיות תקופה של שיחות נלהבות על מהות החיים, וגם הרבה נסיעות לחו"ל או לימודים גבוהים - שני אלמנטים שעוזרים לנו לצמוח ולהתפתח, האחד דרך הרגליים והשני דרך הראש.

זהו תקופה להשיג ידע גבוה יותר שיהפוך אתכם לסקרנים, הרפתקנים ופתוחים יותר בלמידה, בנסיעות ובחקירות שלכם. אתם יכולים גם לחוות יותר הצלחה, מזל או שמחה בשיתוף הערכים והאמונות, הפילוסופיה והשקפת העולם שלכם עם אנשים במעגלים חברתיים חדשים. מעבר זה יעזור לכם לבטא את החוכמה, ההתרחבות והכרת התודה שלכם, כמו גם לפתח יותר מודעות, חוכמה וסקרנות בכלל.

לתחזית המלאה של כל המזלות להמשך שנת 2024 לחצו כאן >>

אילו ילידי מזל מאזניים אנחנו מכירים?

קים קרדשיאן במט גאלה 2024. GettyImages
קים קרדשיאן היא ילידת מזל מאזניים/GettyImages

מיה לנדסמן (25 בספטמבר 1992), ויל סמית' (25 בספטמבר 1968), משה שגב (29 בספטמבר 1973), צביקה פיק ז"ל (3 באוקטובר 1949) אופירה אסייג (6 באוקטובר 1973), ליהיא גרינר (10 באוקטובר 1984), אבנר נתניהו (10 באוקטובר 1994), מיכל אנסקי (11 באוקטובר 1980), קים קרדשיאן (21 באוקטובר 1980), נינט טייב (21 באוקטובר 1983), בנימין נתניהו (21 באוקטבור 1949), עומר נודלמן (22 באוקטובר 1997) ועומר אדם (22 באוקטובר 1993).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully