וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 דברים מפתיעים שלא ידעתם על מזל בתולה

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 13:17

כולנו יודעים שהבתולה הוא מזל פרפקציוניסט וביקורתי שיודע ואוהב לעבוד קשה, אך האם ידעתם שהוא יצירתי, חד הבחנה ונוטה לסבול ממחשבות טורדניות? הנה 13 דברים שלא ידעתם על מזל בתולה

הורוסקופ שבועי, ה-15 בספטמבר 2024/יאיר טריבלסקי

ילידי מזל בתולה נולדו בין ה-23 באוגוסט ל-22 בספטמבר וידוע כי הם פרפקציוניסטים שאוהבים לתת מעצמם ואלופים בכל מה שקשור לפרטים הקטנים. אולם, יש דברים שאולי לא ידעתם על המזל הזה, אז הנה 13 דברים מפתיעים שאפשר לומר על מזל בתולה:

1. מזל בתולה פועל תמיד מתוך כוונה ולא מדחף. מילותיו נמדדות, מעשיו נשקלים היטב.

2. בעוד ילידי מזל סרטן אוהבים לטפל באחרים, ילידי מזל בתולה ילמדו אחרים לטפל ולהסתדר בעצמם. העדות לגאונות נמדדת אצלם בהד מתמשך של השפעה. הם מציעים סטנדרט של ענווה, שלמות ואנושיות שאליו יש לשאוף. ילידי מזל בתולה מסוגלים לספוג המון והם לוקחים על עצמם הרבה יותר מהנדרש.

3. מזל בתולה נשלט על ידי מרקורי, כוכב התקשורת. עבור מזל בתולה, מרקורי עוסקת בהחלפה וצריכה מהירה של מידע וחיפוש אחר פתרונות מעשיים. מרקורי מציית לתבונה יותר מאשר לרגש, מה שמקנה לבתולה עדשה קריטית וגישה אובייקטיבית לפתרון בעיות.

4. לבתולה יש מוניטין מופרז של להיות לחוצים, כאשר למעשה השפעתו של מרקורי בשילוב עם האופי המשתנה שלהם הופכת אותם לאנשים מאוד חביבים ובעלי יכולת הסתגלות בלתי פוסקת. הבתולה מוכנה לשנות את דעתה ושיטותיה אם זה הגיוני או מאפשר לה להיות לעזר רב יותר לאחרים.

5. אחת מנקודות החוזק הגבוהות של בן מזל בתולה: כושר הבחנה. בתולות מיומנות באופן טבעי בגילוי ערך, זיהוי פגמים וזיהוי פוטנציאל בכל הדברים ובכל האנשים. זה מתורגם לנטייה להיות עסוקים בעידון ושלמות, נטייה שיכולה להיראות כשיפוטית או ביקורתית אבל היא יותר נוגעת להתבוננות והערכה מאשר לגינוי. הם לא שופטים אותך - הם רואים אותך. יתרה מכך, מה שהם רואים גורם להם לרצות לעזור.

6. מזל בתולה לא מחפש שתריעו לו ולעיתים רחוקות עוצר כדי להעריך את מה שהוא השיג. הוא מתעסק יותר במה הוא עוד יכול לעשות. כשמזלזלים בו, הוא משגשג.


חודש מזל בתולה: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי
בני מזל בתולה: אלה המזלות שהכי יתאימו לכם - ואלה שממש לא

צפו בתחזית האסטרולוגית ל-18.9.2024:

מזל בתולה. ShutterStock
אחת מנקודות החוזק הגבוהות של בן מזל בתולה: כושר הבחנה/ShutterStock

7. בני מזל בתולה נרתעים מדרמה ולעתים רחוקות מוצאים את עצמם בבלאגן. הם מיומנים בהישרדות ולא יראו חלשים. הם רוצים שלסבל שלהם תהיה משמעות, שתועיל לאחרים ותהווה דוגמה למשהו שניתן להתגבר עליו.

8. תהליך היצירה וההתפתחות חשוב למזל בתולה יותר מהתוצר של התהליך הזה. הם אוהבים ליצור וחיים בזכות יכולת היצירה שלהם. יש להם דמיון בלתי פוסק.

9. הם חכמים וזריזים, אך גם נוטים לסבול מחרדות וחשיבת יתר. הם מתחרטים על הודעות טקסט ששלחו ומתוחים מהמחשבה שטעו. העיסוק שלהם בניקיון ובסדר הוא דרך להסיט ולשחרר את האנרגיה המנטלית הזו.

10. הם זוכרים הכל ויכולים להיות טיפוסים מצחיקים מאוד. הם יותר משמחים להרהר בבעיות אישיות של אחרים ושל עצמם, הם מצוינים במתן עצות, הפגנת חוצפה וסיפוק פתרונות מעשיים לבעיות דחופות.

11. עצם הרצון לשיפור שמניע את מזל בתולה יכול גם לשתק את ההתקדמות שלהם. הצורך לעשות כל דבר באופן מושלם נוטה להפריע להם בדרך.

12. עם כל הכישורים המופלאים שלהם, הם לא מצליחים לראות את ערכם. זה הופך אותם לצנועים להפליא והם מקשים על עצמם בצורה מרגיזה. רבים חוששים בסתר שהם לא מהנים ואיכשהו אי אפשר לאהוב אותם. אפשר ועוד איך!

13. כשזה מגיע לגוף הפיזי, מזל בתולה שולט בבטן, בטחול ובמערכת העיכול. הם מסתמכים על האינסטינקטים החזקים שמגיעים להם מהבטן ונוטים להרגיש תחילה עצבנות, מתח וחרדה בבטן. הם רגישים למה שאחרים אומרים ולאוכל שהם אוכלים - ומחויבים לשמור על תזונה בריאה ככל האפשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully