וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 דברים שלא ידעתם על מזל סרטן

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 7:05

כולנו יודעים שהסרטן הוא מזל רגשי מאוד שזקוק להרבה חום ואהבה סביבו, אך האם ידעתם שנאמנותו גובלת במזוכיזם ושהוא רומנטיקן חסר תקנה? הנה 10 דברים שלא ידעתם על מזל סרטן

הורוסקופ שבועי 21.7.2024/יאיר טריבלסקי

בני ובנות מזל סרטן נולדו בין ה-22 ביוני ל-22 ביולי וידוע כי הם טיפוסים רגישים מאוד הנתונים למצבי רוח. יש עוד כמה דברים שכנראה לא ידעתם על המזל הזה, אז בואו נעבור עליהם:

1. בעלי שריון עבה - כשהסרטן חווה פגיעה, הוא מפתח אסטרטגיות הגנה מפני מצב של פגיעה נוספת בעתיד. כלומר, הוא לעולם לא יתן שיחדרו דרך המעטפת שהוא בנה לעצמו ולפחות מבחוץ הוא נוטה לשמור על קור רוח. הסרטן הוא מזל קרדינלי ומכאן הוא תמיד מוכן לפעולה. ההגנות שלו כרוכות לרוב בהתפרצויות על כל דבר או כל אדם שהוא תופס כאיום. הסרטן צריך לזכור כי אם יוריד קצת את חומת ההגנה שלו ויקשיב, הוא רק ילמד מזה.

2. אינטליגנציה רגשית חריפה - לסרטן אינטליגנציה רגשית חריפה ויכולת כמעט על טבעית לטפל במחלות ובצרכים של אחרים. ילידי המזל מגנים בחירוף נפש על אהובם ולא מפחדים להילחם בשמם. הירח, השולט במזל הזה, קשור לאינסטינקטים אימהיים - וביניהם הדחף להגן. סרטן מונע על ידי הרצון להגן על עצמו ועל מי שהוא אוהב מפני כאב או אי נוחות, לפעמים במידה שמזיקה לו עצמו.

3. מזוכיזם - כשהסרטן אוהב, זה במסירות קיצונית ונאמנות בלתי מעורערת שלפעמים גובלת במזוכיזם. ילידי המזל הזה רומנטיקנים כמו באגדות ולפעמים מאבדים קשר למציאות.

4. טיפוסים סנטימנטליים - ילידי מזל סרטן הם סנטימנטליים ורואים במערכות היחסים שלהם עמדות עגינה ששומרות עליהן בתוך האי שקט הרגשי שהם בדרך כלל נמצאים בו.

5. הקשר לבית - על אף שהסרטן שולט בבית הרביעי של הבית והשורשים, ילידי המזל הזה לא בהכרח יצורים נייחים. אכן אחד היתרונות העיקריים של אנרגיית הסרטן הוא שהיא נושאת - ובכך מטפחת - תחושה של בית בכל מקום אליו הוא מגיע.

מזל סרטן. ShutterStock
לסרטן אינטליגנציה רגשית חריפה ויכולת כמעט על טבעית לטפל במחלות ובצרכים של אחרים/ShutterStock

6. רגישות יתר - אז כן, זה ידוע שהסרטן רגיש אבל ספק אם הבנתם עד כמה. הסרטן כמעט תמיד פועל ממקום של אינסטינקט רגשי ולא מסיבה אינטלקטואלית. הרגישות שמאפשרת לסרטן לפרוח כיוצר ומטפל יכולה להוליד אי שביעות רצון, עוינות ואת האמונה הבלתי ניתנת לערעור שרגשותיו הן עובדות קיימות. עוצמת התגובות הרגשיות שלהם יכולה להרגיש לסרטן כמו סחף שאי אפשר לעצור אותו.

7. נמנעים מלקחת אחריות - לילידי המזל יש נטייה להאשים אחרים ולהימנע מלקיחת אחריות אישית, כשהם מונחים על ידי האמונה המוטעית שדברים קורים להם לא בגללם, אלא רק בגלל אחרים.

8. לזכות בהערכה - לסרטן חשוב שיעריכו את העבודה הקשה שהוא עושה בשביל אחרים. חשוב לו שיחזרו אחריו. כשזה לא קורה הוא יפגע, יקח צעד אחורה, יתפרץ או יגלגל עיניים בפסיביות-אגרסיביות.

הורוסקופ יומי ושנתי למזל סרטן >>
חודש מזל סרטן: פרופיל המזל, התאמה זוגית והורוסקופ שנתי >>

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
מזל סרטן. ShutterStock
נטייה להאשים אחרים ולהימנע מלקיחת אחריות אישית/ShutterStock

9. קיבה רגישה - לילידי המזל יש חוסר סידן וקיבה רגישה. תסמיני אי הנוחות שלהם הם לרוב פסיכוסומטיים - וקשורים לכל מהומה רגשית שהם עוברים כעת. כמו כל מזלות המים, הם אוהבים שמוסיפים רטבים לכל מנה שהם אוכלים - ומסתדרים טוב יותר פיזית ורגשית ללא אלכוהול.

10. התאמה זוגית - הסרטן מתאים מבחינה זוגית למזלות דגים, עקרב ובתולה. עם השלושה נוצר חיבור מיידי, מחויבות רצינית ורומנטיקה חזקה. לבדיקת התאמה עם שאר המזלות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully