וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסטרדמוס חושף מתי תסתיים מלחמת רוסיה-אוקראינה - וזה לא רחוק

5.9.2024 / 0:02

חוזה העתידות שמכונה "נוסטרדמוס ההודי", קושאל קומאר, טוען שהוא יכול כעת לבשר לנו (בעזרת גרסה ההינדית של האסטרולוגיה) מתי תסתיים הפלישה של רוסיה לאוקראינה - ואם הוא צודק, אלו כנראה חדשות מנחמות

נשיא אוקראינה זלנסקי מציג מטוסי F-16 ראשונים שקיבלו ארצו/טלגרם

האיש שמכונה "נוסטרדמוס ההודי", קושאל קומאר, פנה לגרסה ההינדית של האסטרולוגיה הנקראת "ודות" - וקבע דרכה את התאריך בו תסתיים מלחמת רוסיה-אוקראינה. לדבריו, זה בהחלט משהו שרואים באופק - אך עוד לפני הרגיעה, העניינים שם צפויים בהחלט להתלהט.

באמצעות מפת הקארמה שלנו שמתבססת על יישור פלנטרי וכוכבי, הנוסטרדמוס ההודי חשף שהמלחמה צפויה להסתיים מתישהו בין מאי לאוקטובר 2025. הוא אמר: "יש סבירות לתרחיש מלחמה מורחב חסר תקדים כבר כעת, בחודש ספטמבר 2024. יש לכך נטייה להימשך עד סוף השנה הנוכחית ואפילו להגיע עד מאי 2025, כאשר אז הסדר לסיומה עשוי להימצא באופק".

האסטרולוג הוסיף: "עם זאת, עשויה להיות החמרה נוספת מאמצע אוקטובר 2024 ואילך. זה יכול להיות כיתור כוחות כאשר קווי האספקה ​​יוגבלו או אפילו יחסמו. זה עלול לגרום למצב מצער מאוד. יש גם צפי למלחמה בים המערבת את אחד ממוקדי המלחמה ברחבי העולם. אנו עשויים להיות עדים להתרחשות עזה של מעורבות ופתיחת חזית חדשה. כאמור, הסדר ורגיעה עשויים לרדת על פני החזיתות הלוחמות הגדולות במאי 2025 ובסביבותיו, איפשהו בכל עת בין אמצע מאי לאמצע אוקטובר ב-2025".

כוחות מצבא אוקראינה במחוז סומי, הגובל במחוז קורסק שברוסיה, 11 באוגוסט 2024. רויטרס
מלחמת רוסיה-אוקראינה תסתיים במחצית השנייה של השנה הבאה?/רויטרס

עוד בנושא:

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
קושאל קומאר בתחזית הרסנית על מלחמת עולם שלישית. LinkedIn/Canva, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לא היינו סומכים עליו יותר מדי. "נוסטרדמוס ההודי", קושאל קומאר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, LinkedIn/Canva

כמו נציג שירות שנותן טווח שעות להגעת טכנאי בין 10:00 ל-20:00, קומאר מפחד לנקוב בתאריך ספציפי ומעניק טווח של כמעט חצי שנה לתרחיש שהוא "מנבא/חוזה". הוא כנראה לומד מטעויות, מאחר שהוא כבר דיווח בעבר על התאריך בו צפויה לפרוץ מלחמת עולם שלישית וטעה לא פעם, לא פעמיים - אלא ב-4 הזדמנויות נפרדות.

הוא ניבא כי מלחמת עולם תפרוץ ב-10, ב-18 וב-29 ביוני וכמובן טעה בכל אחד מהתאריכים - וביולי האחרון הודיע שמלחמת עולם שלישית תפרוץ ב-4 או ב-5 באוגוסט, מה שגם לא קרה. הוא גם האשים אותנו בפרוץ מלחמת עולם וחזה דברים צפויים כמו הגברת המתיחות בין ישראל לחמאס, כך שלא היינו לגמרי מסתמכים על התחזיות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully