וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררה מקומה וסיפרה: "ביליתי עם אלוהים. הייתי מאושרת אבל הוא רצה שאחזור"

10.7.2024 / 0:03

אישה שחטפה התקף אסטמה קשה והוכנסה לתרדמת שנמשכה שלושה ימים, סיפרה שבזמן הזה היא לכאורה בילתה עם אלוהים, הייתה מאושרת ולא רצתה לחזור לחיים - על אף שהוא התעקש שמלאכתה על כדור הארץ לא הסתיימה

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

רובנו מפחדים מהמוות, אך אלו שלכאורה חוו אותו מספרים שלא רצו לחזור לחיים. זה גם היה המקרה של מריאנדרי קרדנס בת ה-24, שעברה חוויית סף מוות וסיפרה שפגשה את אלוהים, בילתה איתו - וכשנאמר לה שהיא צריכה לחזור לחיים, היא העדיפה לסרב לתענוג.

המעצבת הגרפית משוכנעת שהיא יודעת בדיוק מה קורה אחרי המוות - ושהיא הוחזרה לחיים כדי להפיץ את הבשורה. קרדנס עברה חוויית סף מוות כשגרונה החל להיחסם בזמן שעבדה מהבית. בעודה נחנקת ורגע לפני שאיבדה את הכרתה, היא הצליחה לשלוח הודעת טקסט לאמה ולאחיה ולקרוא להם לעזרה. הם הגיעו לביתה כשהייתה מחוסרת הכרה ומיהרו להזעיק אמבולנס. היא הובהלה מביתה שבגואטמלה לבית החולים הקרוב, שם נודע לרופאים שהיא סובלת מאסתמה קשה והם החליטו להכניס אותה לתרדמת.

היא סיפרה בסרטון ששיתפה ברשת: "כבר לא יכולתי לשמוע כמעט כלום והגוף שלי כבר לא הגיב. הייתי משותקת. הדבר האחרון ששמעתי היה אחות או רופאה אומרים את המשפט 'היא עזבה אותנו' ובהרף עין הפסקתי להיות על כדור הארץ והופעתי במקום אחר".

מריאנדרי קרדנס, בת ה-24, עברה חווית סף מוות. https://www.tiktok.com/@gmariancar, צילום מסך
מריאנדרי קרדנס, בת ה-24, עברה חווית סף מוות/צילום מסך, https://www.tiktok.com/@gmariancar

קרדנס הוסיפה: "הופעתי במקום מלא באור אבל בלי שמש, בלי ירח, בלי כוכבים, מצאתי את עצמי יושבת ליד שולחן ארוך מלא באוכל שמעולם לא ראיתי, מלא באנשים שכבר אין להם גוף אנושי אלא הם היו יצורים של אור. אף אחד לא דיבר אחד עם השני דרך הקול, אלא רק דרך המוח. זו גם הייתה הדרך שאני תקשרתי - אבל עבורי זה היה נורמלי כי הרגשתי שתמיד הייתי שייכת לשם. לא זכרתי את החיים הקודמים שלי, לא את המשפחה שלי ולא את כדור הארץ, בשבילי שום דבר מזה לא היה קיים מעולם".

בזמן שהייתה במיטה בבית החולים על ערש דווי, היא מאמינה שבילתה בחיקו של אלוהים. "חוויתי אהבה גדולה ביותר לכל אותן ישויות אור, הרגשתי שכולם חלק ממני ואני חלק מהם. מולי ישב אלוהים. אני יודעת שזה היה אלוהים כי הוא היה האור הגדול ביותר, הוא היה זה שהאיר את המקום כולו. לא יכולתי לראות את פניו אבל ידעתי שהוא צוחק. הוא היה מאוד שמח וחייך. התרשמתי מכמה שהוא צחק עם כולם. הוא שם לב רק אליי וצחק איתי אבל במקביל הוא הקדיש את אותה תשומת לב לכל שאר הישויות שהיו במקום. חגגנו את בואי למרות שלא ידעתי שזה עתה הגעתי מכיוון שלא זכרתי את חיי הקודמים".

עוד בנושא:
כומר שחקר למעלה מ-1,000 חוויות סף מוות קבע: "הגיהנום קיים"

מומחים טוענים: "אנחנו רגע מלגלות מה באמת קורה אחרי המוות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בת ה-24 מגואטמלה הובהלה לבית החולים שם הרופאים הכניסו אותה לתרדמת. https://www.tiktok.com/@gmariancar, צילום מסך
בת ה-24 מגואטמלה הובהלה לבית החולים שם הרופאים הכניסו אותה לתרדמת. במהלכו, היא מספרת, פגשה את אלוהים/צילום מסך, https://www.tiktok.com/@gmariancar

היא המשיכה וסיפרה: "ראיתי את הצבעים סביבי אחרת ומעולם לא הרגשתי יותר מסופקת, עם כל כך הרבה שלווה ושמחה. אלוהים פתאום קם ולקח אותי, הוא הפריד אותי משאר הישויות ואמר לי שאני צריכה לחזור. לא הבנתי ושאלתי אותו לאן ולמה? כי אולי אני לא רוצה לעזוב. הוא הסביר לי שאני הולכת לחזור אליו, אבל באותו רגע הייתי צריכה לחזור לחיים כי זה לא הזמן שלי ושאני צריכה לחזור 'בשביל האהבה'".

כמה רגעים לאחר מכן, קרדנס התעוררה מהתרדמת שלה. היא אמרה: "בשבילי זה היה שלוש שעות בגן עדן אבל על פני כדור הארץ זה נמשך שלושה ימים. יום לאחר מכן יכולתי לחזור הביתה עם הוראות רפואויות למנוחה וטיפול להם הייתי זקוקה".

קרדנס התאוששה כעת מהאירוע ועד היום היא מאמינה שפגשה את אלוהים. היא הוסיפה: "אני לא חושבת שזה היה דליריום (הזיה), אני חושבת שזה משהו שהייתי צריכה לחוות כי אלוהים רצה את זה ככה. הוא בחר בי כדי להראות לי מה קורה אחרי המוות, כדי לפתור את התעלומה הגדולה הזו. אני מרגישה שהוא רצה לחלוק איתי קצת זמן ואז הוא החזיר אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully