וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כומר שחקר למעלה מ-1,000 חוויות סף מוות קבע: "הגיהנום קיים"

26.6.2024 / 0:01

כומר לשעבר טוען שדעותיו השתנו מאז נחשף לסיפורים מטרידים של אנשים שעברו חוויית סף מוות ומספרים לכאורה שזכו להצצה למה שיקרה לנו בעולם הבא: "הגיהנום גרוע יותר ממה שאתם יכולים לדמיין"

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

האם יש חיים אחרי המוות? סביר להניח שכולנו תהינו בשלב זה או אחר בחיינו האם יש מקום שנקרא "העולם הבא" וכיצד הוא נראה. דתות שונות לאורך הדורות ביקשו לספק תשובות להרהור קיומי זה. רבים מאמינים שקיימים חיים שלאחר המוות, בעוד שאחרים מעדיפים להאמין באפשרות של גלגול נשמות. חלקם בוחרים לא להאמין בדבר.

כומר לשעבר וסופר רבי-מכר משוכנע כעת שהגיהנום הוא דבר אמיתי. ג'ון ברק חקר למעלה מ-1,000 דיווחים על חוויות סף מוות (אנשים שמתו וחזרו לחיים) והגיע למסקנה שהחיים שלאחר המוות הם אמיתיים לגמרי - אבל זה בהחלט לא הולך להיות תענוג גדול לכולנו.

בשיחה עם הפודקאסטר שון ריאן, אמר ברק: "לימודיי למעשה שינוי את התיאולוגיה שלי - אפילו כנוצרי ששימש בעבר ככומר. בעבר חשבתי שהרבה מזה הוא פשוט פנטזיה או מטאפורה, אולם כששמעתי מספיק סיפורים מהאנשים האלה שאומרים את הדברים שהם אומרים, הגעתי למסקנה שבמקרה הטוב כל הפנטזיות הפרועות והבדיוניות שלנו והדברים שאנחנו רק חולמים עליהם, עשויים להיות אפשריים וטובים יותר מזה בעולם הבא. לעומת זאת, הזוועות שאנחנו מסוגלים לדמיין, לראות ולהמציא - הגיהנום יותר גרוע מזה. שניהם קיימים באמת במציאות שמעבר לחיים האלה".

ג'ון מספר לריאן על החיים שאחרי המוות:

רבים מהאנשים שברק דיבר איתם טוענים שראו חזיונות של גן עדן וגיהנום. עם זאת, הם לא נשלחים למקומות האלה מיד לאחר המוות. הוא סיפר גם שהם פגשו שדים או ישויות רוחניות רעות. ברק הסביר: "הם זוכים גם לחוויה שמימית של גן עדן וגם לחוויה של גיהנום, ואני מוצא שמי שזועק לאלוהים לבקש סליחה ברגע האחרון - זה כמעט כאילו הוא נותן להם לראות לאן פניהם מועדות לפני שהוא מציל אותם".

מקרה אחד שהוא הדגיש היה זה של ג'ים וודפורד, שקיבל מנת יתר של משככי כאבים בטעות. ברק נזכר: "הוא אמר לי 'אתה יודע כשאתה גוסס. הרגשתי שזה עולה כמו אש שעולה דרכי', והוא הבין את זה, 'מעולם לא הודיתי לאלוהים על החיים שחשבתי שהם יצירה עצמית שלי', הוא אמר לי. שמעתי מספיק סיפורים כאלה כדי להבין שאתה יודע שאתה לא רוצה לחכות לרגע האחרון שלך".

עוד בנושא:
"מצאתי את מותי מפגיעת ברק. כשחזרתי לחיים ראיתי את העתיד"
מומחים טוענים: "אנחנו רגע מלגלות מה באמת קורה אחרי המוות"

סיפורו של ג'ים וודפורד:

וודפורד טען בפני ברק שהוא חווה חוויה בה עבר במנהרה של אור וראה מצד אחד שלה הרבה יופי ופאר עילאי ומהצד השני 'קו תיחום' המוביל לאזור אפור ושחור. בתוך בור חשוך, וודפורד טען שהוא ראה יצור זוחל מעלה מתוך להבות. "תאר לעצמך שאתה מסתכל למטה והכל הכי שחור וחשוך שאתה יכול לדמיין אבל יותר אפל מזה", תיאר וודפורד בפני ברק.

ברק סיפר שהיה דוחה את הטענות של וודפורד - אם לא היה שומע דיווחים דומים ממאות אנשים אחרים. מה ששכנע במיוחד את ברג הוא שרבים מהמרואיינים סיפרו שנחשפו גם לגיהנום וגם לגן עדן - וכאילו נאלצו לבחור מבין השניים. "נפגוש שם צורות חיים שהן מעבר למה שאנו יכולים כרגע לראות או לדמיין", הוא סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully