וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר מת וקם לתחייה - ומספר מה הוא זוכר מ"העולם הבא"

13.3.2024 / 0:04

ראש עיריית טרורו לשעבר, ברט ביסקו, חטף התקף בביתו ונכנס לקומה של עשרה ימים. במהלכם הוא לכאורה ביקר בעולם הבא "והחליט שזה לא מתאים לו". הנה מה שהיה לו לספר

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

"ראיתי מה קורה לאחר המוות ויש רק דבר אחד שאני זוכר בבירור", סיפר חבר המועצה וראש העיר לשעבר, ברט ביסקו, לאחר שעבר התקף סוכרתי בביתו ומצא את עצמו מורדם ומונשם בבית החולים למשך עשרה ימים.

ראש עיריית טרורו, בירת מחוז קורנוול שבדרום-מערב בריטניה, הובהל לבית החולים לאחר שהתמוטט לפתע בביתו עקב מצב סוכרתי לא מאובחן. ברט ביסקו בן ה-70 היה על סף מוות בדרכו לבית החולים וסיפר ש"לא אהב את מה שהיה שם וחזר מהמתים".

לאחר שהתעורר מהתרדמת ברט סיפר שהוא זוכר היבטים מסוימים מהקומה שלו. הוא זוכר שראה את עצמו עם צינורות היוצאים ממנו, בזמן שרופאיו, אשתו ובנותיו נמצאים בחדר. הוא אמר שהוא בילה זמן מה ב"צד השני" לפני שחזר לחיים. הוא סיפר ל-Cornwall Live: "הייתי מת. ביליתי זמן מה בצד השני, בחשיכה מוחלטת. לא אהבתי את הסדרי הלינה, כמו שאומרים, אז חזרתי". הוא הוסיף: "הייתי בתרדמת מבוקרת אך לא היה לי מושג על חלוף הזמן או מה באמת קורה".

על אף שברט לא מאמין בניסים, הוא סיפר שכשיצא מבית החולים פנתה אליו אישה שסיפרה לו שהיא הייתה בין אלפי האנשים שהתפללו לשלומו. הוא סיפר לה שהוא חש בכל התפילות והאיחולים כשהיה בצד השני והודה לכל מי שהתפלל לשלומו, כמו גם לצוות הרפואי בבית החולים בו טופל. הוא סיפר שזה היה שילוב של תפילות, טכנולוגיה, מיומנות ושמחת חיים שהביאה אותו לנקודה הזאת.

ברט סיפר שהוא נשאל לא מעט על חוויית סף המוות שעבר. הוא השיב: "שאלו אותי אם היו לי הזיות או חזיונות, אבל התשובה לשאלות האלו היא לא. פשוט היה חשוך שם. שאלו אותי את זה גם כמה אנשי מחקר בטיפול הנמרץ. לצערי, לא קרה הרבה מעבר לזה".


עוד בנושא:
27 דקות מאז שהוכרז מותה, היא התעוררה ושרבטה הודעה מצמררת למשפחתה

אתאיסט שמת וחזר לחיים מספר: "פגשתי את אבא. האנשים היקרים לכם מחכים לכם שם"

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מוקדם יותר החודש סיפרנו לכם על חווית סף המוות של תותחן מסוק שהובילה לפגישה שלו עם "מלאך המוות" לבוש בברדס בג'ונגלים של וייטנאם. הוא סיפר שכשהיה מת, ראה בבירור את הדרך למקום מבטחים מלמעלה וכשחזר לחיים ידע כיצד להנחות את עמיתו להוביל אותם למקום מבטחים בזמן שה'וייטקונג' רודפים אחריהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully