וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתאיסט שמת וחזר לחיים מספר: "פגשתי את אבא. האנשים היקרים לכם מחכים לכם שם"

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 23:10

אדם שמכריז על עצמו כאתאיסט גמור מספר שהוא ביקר בגן עדן אחרי שעבר חוויית סף מוות - ושאין לנו באמת סיבה לפחד מהמוות. התיאור שלו דומה לתיאורים של אחרים שעברו חווייה דומה

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

יש הרבה שאלות שאנו לא יודעים את התשובות להן, כמו מהי מהות החיים, האם אנחנו לבד ביקום, מה מצפה לנו בעולם הבא - והאם יש בכלל חיים אחרי המוות? מוחות מבריקים ברחבי העולם ניסו לענות על השאלות האלה ללא הצלחה. ישנן אסכולות שונות לגבי השאלה מה קורה לאחר המוות: חלקן מאוד מאמינות בחיים שלאחר המוות, בין אם זה "גן עדן וגיהנום" או גלגול נשמות. אחרים לחלוטין לא מאמינים וסבורים שאנחנו פשוט מפסיקים להתקיים.

אדם אחד היה בקבוצת הלא מאמינים עד שעבר חוויית סף מוות. חוסה הרננדז תיאר את עצמו כ"אתאיסט אמיתי", אבל ביקור אחד בבית החולים שינה את חייו. לדברי הרננדז, הכל התחיל בעבודתו השגרתית כמהנדס כשנשלח לתקן בעיה בחוטי חשמל. בשיחה עם ערוץ היוטיוב Shaman Oaks, הוא אמר: "כשעברתי את החוויה שלי, הייתי אתאיסט אמיתי. אני מהנדס. הייתי על משאית דלי שהפעילה כמה קווי חשמל. איחרנו. הבחור שהיה איתי, הפרטנר שלי, דאג יותר שאתחשמל למעלה, אז הוא דאג יותר להביט למעלה והוא פשוט נתקל בעץ. פגעתי בדלי ושברתי את כל הצלעות בצד ימין ונשלחתי לחדר מיון".

צפו בסיפור המלא שלו:

ברגע שהגיע לבית החולים, הוא הפסיק לנשום והאחיות ניסו נואשות להציל את חייו. הוא נזכר: "התחלתי לחשוב על אלוהים ואמרתי: 'אם תעביר אותי דרך האירוע הזה, אני אשתנה'. אז שמתי לב לצל הזה, ליד הדלת, והוא פשוט עמד שם. התחלתי לחשוב: 'אתה יודע מה, היו לי חיים כל כך קשים, אולי זה בסדר לשחרר'. אמרתי לעצמי שזה בסדר למות וברגע שאמרתי את זה, או חשבתי את זה, הצל פשוט זז. במוחי יכולתי לראות את היד שלו מושטת אליי - והיא פשוט נגעה בבוהן שלי".

הוא הוסיף: "וברגע שזה נגע בבוהן שלי פשוט הרגשתי את תחושת ההקלה האדירה הזו. רוגע, שלווה ואהבה. הייתי באופוריה". בזמן שצפה ברופאים מבצעים בו החייאה, הרננדז טען שה'צל' דיבר אליו. הוא סיפר: "אז מצאתי את עצמי מורם לפינת החדר וצפיתי במאמץ של צוות ההחייאה שניסה להציל את חיי. שמעתי את הקול שלצדי אומר, 'תחשוב על הגוף שלך כמכונית, ולמכונית הזו יש חיים של 8 מיליון קילומטרים, ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לתקן את זה יותר, אז אתה צריך עכשיו להיפרד מהגוף שלך'. אז הקול אמר לי: 'אוקיי, הגיע הזמן שנמשיך הלאה'".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לאחר מכן הרננדז מספר שהוא "נפל" במורד חור שחור ומתאר שהוא עף וראה ערים, "יער מדהים" ו"עדרי פרא של חיות רצות". הובטח לו גם שיוכל לראות את ילדיו מגן העדן - וגולת הכותרת: הוא התאחד עם אבא שלו. הרננדז הוסיף: "כשפגשתי את אבא שלי בצד השני, הבנתי שלפעמים אולי לא נוכל להספר לומר משהו כאן, אבל נוכל לומר את זה במקום אחר".

עוד בנושא
"מתתי ל-7 דקות לפני שחזרתי לחיים. הנה מה שראיתי שם"

מתה ל-3 דקות, חזרה לחיים ומספרת כיצד חייה השתנו מאז: "אני כבר לא מפחדת מהמוות"

חוויות סף מוות הן מקרים נפוצים מאוד עבור אנשים שעוברים החייאה. רבים מהתיאורים דומים עד זהים. הדימויים שרבים מתארים - אור בקצה המנהרה" - מצוטט לעתים קרובות כראייה לכך שהתודעה קיימת מעבר לתחום הפיזי, אם כי לאנשי מקצוע רפואיים יש הסבר אחר. ב-Irish Times, פרופסור אמריטוס לביוכימיה, וויליאם רוויל, טען שחוויית סף מוות מראה את הפעילות של המוח הגוסס כאשר רמות החמצן יורדות ורמות הפחמן הדו-חמצני עולות. רוויל אמר: "דיווחים על אור בקצה מנהרה חשוכה יכולים פשוט לשקף את רמות החמצן היורדות ברשתית, מתחילות מהבחוץ ונעות פנימה לכיוון המרכז, ומייצרות ראיית מנהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully