וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה ל-3 דקות, חזרה לחיים ומספרת כיצד חייה השתנו מאז: "אני כבר לא מפחדת מהמוות"

28.6.2023 / 0:05

תושבת ויסקונסין, ארה"ב, סיפרה כיצד מתה וחזרה לחיים 3 דקות לאחר שלבה הפסיק לפעום. היא טוענת שמאז המוות מלווה אותה - אבל היא כבר לא פוחדת ממנו

קורטני סנטיאגו מתה וחזרה לחיים: "זה הרגיש כמו חיים שלמים"/Tiktok/c_aileen26

משפיענית הרשת ג'ייד, הקוראת לעצמה "ג'ייד מסבירה את המוות", עברה חוויית סף מוות ששינתה את כל תפיסת עולמה: "בעבר פחדתי מהמוות. היום אני כבר לא מפחדת ממנו".

תושבת ויסקונסין, ארה"ב, חשפה בסרטון טיקטוק שצבר מעל 200 אלף צפיות וירד מאז מהאוויר, שהרופאים קבעו שהיא מתה למשך 3 דקות עקב מכת חום חמורה. על אף שבניגוד לאחרים שעברו חווייה דומה וטענו שהם יודעים מה מצפה לכולנו בעולם הבא - היא טוענת שמלבד מסך שחור ורגיעה אינוספית, לא היה שם כלום. לעומת זאת, את ההצצה לעולם הבא - כך היא טוענת - היא קיבלה לאחר שקמה לתחייה.

יוצרת התוכן שלא חושפת את שם משפחתה, משתפת בטיקטוק, יוטיוב ושאר פלטפורמות רשת, סרטונים העוסקים במוות - לא רק שלה. באחד הסרטונים סיפרה שבמהלך קיץ חם במיוחד ב-2011, כשגרה בעיר הולדתה גרין ביי, היא חטפה מכת שמש חמורה וחוותה בחילה, סחרחורות, יובש בפה ותשישות שגרמו לה להתמוטט על הספה בסלון של חברתה.

"הכל קרה תוך כמה רגעים, אבל זה הרגיש הרבה יותר זמן מזה. התחושה העמוקה הזו של בחילה מוחלטת פגעה בי כמו טון של לבנים", אמרה בת ה-36 ל-Jam Press, "היה לדעתי 32 מעלות בחוץ, לח מאוד, הרגשתי שהראש שלי מתנפח אבל כל הגוף שלי מתכווץ. אז פתאום הכל נהיה שחור. זה הרגע שהבנתי שאני עומדת למות".

חברתה הזעיקה במהירות אמבולנס וג'ייד הובהלה לבית חולים מקומי שם עברה החייאה באמצעות דפיברילטור. הרופאים הכריזו כי לבה הפסיק לפעום למשך שלוש דקות לפני שהוחזרה לחיים.

ג'ייד סובלת מתסמונת וולף-פרקינסון-וויט ומתסמונת הטכיקרדיה התנוחתית, ששתיהן גורמות להפרעות בקצב הלב. לעתים קרובות היא מרגישה שהיא הולכת "להקיא את הלב שלה" וחווה התקפי רעד והתעלפויות חמורים. היא מאמינה שמזג האוויר הקשה של הקיץ ההוא רק החמיר את מצבה והביא בסופו של דבר למכת החום הקטלנית.

בעוד ג'ייד ראתה אך ורק "שחור" במהלך שלוש דקות מותה, היא אומרת שמאז היא חוותה "חריגויות מוזרות" שגורמות לה להאמין בחיים שלאחר המוות. מאז החווייה, ג'ייד טוענת ששעונים רגילים מפסיקים לעבוד ברגע שהיא שמה אותם עליה. היא גם טוענת שעטי אידוי מפסיקים לעבוד אפילו כשהסוללה מלאה.


עוד בנושא:
מתה ל-40 שניות וחזרה לחיים: "השלווה שחיכתה לי בצד השני גרמה לי לשכוח מהבן שלי"
חברה בכת השטן ש"מתה" בבית החולים "ראתה את אלוהים בשמיים נועל סנדלים"

הנה הסיפור המלא שלה:

"זה לא היה משהו שקרה קודם. השעונים היחידים שאני יכולה לענוד הם שעונים חכמים יקרים. גם עטי אידוי נכבו, כשהם עם סוללה מלאה", היא סיפרה והוסיפה שמאז המקרה היא שומעת ורואה דברים מוזרים: "קרו לי גם הרבה דברים מפחידים אחרים מאז, כמו לשמוע קולות ולראות דברים שלא קיימים. לפעמים אלה היו לחישות או דמויות מעורפלות כהות. התחלתי לצלם את הבית שלי כי חששתי שאני מאבדת את זה, אבל בסופו של דבר אני מאמינה שזה רק אומר לי שהחיים נמשכים אחרי המוות". היא גם הוסיפה שהתקפי ההתעלפויות שלה פחתו מאז האירוע.

היא סיכמה: "חוויתי פחד קיצוני מהמוות לפני האירוע הזה, אבל כשזה קרה בפועל - היה לי אפס פחד. אני כבר לא חייה בפחד מהמוות ואני יודעת שכשיגיע הזמן שלי, אני לא אפחד מזה. הלקח הגדול ביותר שלמדתי הוא שזה נכון לחלוטין מה שהם אומרים - הפחד עצמו תמיד גרוע יותר מהדבר שאנחנו חוששים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully