וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה בכת השטן ש"מתה" בבית החולים "ראתה את אלוהים בשמיים נועל סנדלים"

12.5.2023 / 0:01

אישה שעברה חוויית סף מוות סיפרה מה ציפה לה - ויתכן שיצפה לכולנו - בעולם הבא. באופן מפתיע, התיאורים שלה דומים לתיאורים של אחרים שעברו חווייה דומה, אם כי היא זכתה גם לראות את אלוהים - או לפחות את הרגליים שלו. זה מה שהיה לה לספר

גבר הגיע לגיהנום ופגש את השטן/tiktok.com/@outterdarkness

חברת כת השטן לשעבר, שריל בק, דיברה בפתיחות על חוויית סף המוות שלה וביקורה הקצר בגן עדן - ואמרה ש"ראתה את אלוהים יושב על כס מלכותו" ו"מיליוני מתפללים" לרגליו.

שריל בק, שנולדה לתוך כת חולנית, הובהלה לבית החולים כשהיא חשה ברע וחטפה התקף לב. היא סיפרה שלפתע נעשתה "מודעת מאוד" לכך שאין לה יותר כאבים וכי הלב שלה עצר והיא הפסיקה לנשום. היא סיפרה שהרגישה כיצד היא עוזבת את הגוף שלה ומשאירה אותו מאחור. "וואו, אני מתה", היא אמרה לעצמה באותו רגע.

בפודקאסט של רנדי קיי, תיארה שריל את החווייה החוץ גופית ומה ראתה לכאורה "בעולם הבא". מצד אחד, היא סיפרה שראתה כיצד צוות הרופאים "משתגע" סביבה בניסיון להצילה ובמקביל היא כבר זכתה להצצה לעולם הבא, כולל מפגש עם בנה המת, סמואל, ו"פורטל כחול שמיימי" שם אלוהים ישב לו על כסא מלכותו. "כשהסתכלתי למעלה, הבן שלי עמד מולי. היינו עטופים בגלובוס של אור בהיר ולבן. לא הרגשתי כאב בפעם הראשונה בחיי. אני יודעת שאלוהים נתן לי למות כדי להיות עם הבן שלי, כי זה ריפא את כל האשמה הזאת שהייתה לי".

אלוהים על כס מלכותו. ShutterStock
"אני רואה את אלוהים על כס המלכות שלו"/ShutterStock

פגישתה עם סמואל הובילה עד מהרה למפגש עם אלוהים. "הסתכלתי ימינה ושער נפתח מרחוק, כמו חלון כחול. אני רואה את אלוהים על כס המלכות שלו. אני יכולה לראות רק מהשוקיים שלו ומטה. הוא נועל סנדלים", סיפרה שריל.

מעבר לבחירה האופנתית המוזרה, הישות הכל יכולה שם למעלה הייתה מוקפת במתפללים ואנשים ששרו ורקדו לרגליה, כששריל השוותה את מה שראתה שם למופע מחצית באירוע ספורט. היא הוסיפה: "הצבעים האלה היו למעשה מיליוני אנשים וגלימות הפולחן שלהם. בזמן שהם רקדו, הגלימות שינו צבעים עם המוזיקה. האנשים היו בגובה של החלק התחתון של סנדליו של אלוהים, זה היה חדר פולחן ענק מסוג כלשהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עוד אנשים שתיארו חוויות דומות:

צפו בפודקאסט המלא:

על אף ששריל לא ראתה את ישו במהלך ביקורה בגן עדן, היא "הרגישה את נוכחותו" לפני שנזרקה החוצה וחזרה לחיים. לפני שעזבה את "גן עדן", שריל טענה שבנה אמר לה שיש לה עוד "הרבה עבודה לעשות" על פני כדור הארץ.

היא סיכמה: "הפכתי לכדור של אור ובום - חזרתי לגוף שלי. לא היו צריכים לבצע בי החייאה וכאב לי מאוד בשלב הזה. הרגשתי את התקף הלב. זו הייתה חווייה כל כך מרפאה, כל כך יפה מצד אלוהים לתת לזה לקרות. אני מודה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully