וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שעבר חוויית סף מוות מספר מה ציפה לו בעולם הבא: "הגעתי לבר"

עודכן לאחרונה: 2.5.2023 / 7:39

המדיום דייוויד האנזל בן ה-50 עבר חוויית סף מוות עליה הוא מספר בהרחבה בסרטוני הטיקטוק המאוד פופולריים שלו. הנה מה שציפה לו בעולם הבא

גבר משיב לשאלות על חוויית סף המוות שעבר/mediumdavidhanzel/TIKTOK

מה באמת קורה אחרי המוות? האם סוף סוף נקבל תשובה לשאלה הזאת? למדיום הרוחני דיוויד האנזל בן ה-50 יש (לכאורה* תשובה לשאלה הזאת אם כי בכל סרטוניו הפופולריים בטיקטוק בהם הוא מדבר על הנושא הזה, הוא מדגיש שלכל אדם צפוייה חווייה אחרת. כך או כך, לדבריו, יש חיים אחרי המוות והם בלתי ניתנים לתיאור במילים.

האנזל, מצפון קרוליינה, נלקח לבית החולים עם זיהום ריאות ואלח דם בספטמבר 2015, לפני שהוכנס לתרדמת בת חודשיים. בראיון ל-Daily Star, האנזל אמר: "אני רק זוכר שעצמתי עיניים כי הייתי חולה ואז כשפקחתי את עיניי, הייתי בשמי הלילה האלה. אלה היו שמי הלילה הכי יפים, קטיפתיים ועדינים כמשי שחוויתי. בלי עננים. בלי כוכבים. בלי כלום - ולא הייתה לזה התחלה או סוף".

צפו בסרטונים שלו עונה לשאלות הצופים:

@mediumdavidhanzel Replying to @kirstenferguson2 How does one know what the otherside is like? Answer, some get a glimpse during what is call a near death experience or NDE . I am one of the some.#neardeathexperences #neardeathexperience? #theotherside #findyourpurpose #mediumsoftiktok ♬ Love Of My Life - Metrow Ar

בשלב זה, האנזל נהיה מודע לשתי "ישויות" שלדבריו פעלו כמדריכים עבורו כשניסה לנווט בסביבתו החדשה. הוא הוסיף: "פתאום יצור שמיימי אחד היה משמאלי ואחד מימיני. הם פשוט הרגישו בנוח. כאילו הכרתי אותם. הייתה להם חזות מוכרת. הם היו כמו מלאכים".

ולאן לקחו היצורים האלה את האנזל, אתם שואלים? בר שמיימי. "הם אמרו לי שלא משנה מהן האמונות שלך - הדבר הראשון שאתה הולך לראות כשתמות זה מקום מוכר ואהוב. הם הכניסו אותי למקום כמו בר. היו שם את הבקבוקים הצבעוניים היפים האלה בצד. בלי אלכוהול או משהו".

הנה הוא מספר על עברו:

@mediumdavidhanzel Replying to @helenb1979 Did a near death experience turn me into a spiritual medium? It turned my life completely around I tell ya!#nde #psychicabilities #coma #ghoststory #ghosts #lifeafterdeath #paranormal #mediumsoftiktok #spiritualawakening ♬ Spooky - Instrumental - LVCRFT
@mediumdavidhanzel Replying to @karenrph99 Are we forced to reincarnate is the question and "no" is my answer. Remember though that you CHOSE to be here at this time to assist and see the event. There is a reason you chose to be here in this time period. You'll remember.#reincarnation #itwasyourchoice #rememberwhoyouare #nde #spiritualmediumsoftiktok ♬ Piano song that makes you feel a sad rain pattern - INOSHIN

לאחר ביקור בבר השמיימי, האנזל סיפר שהרגיש שהוא הולך על קצה בניין לבן ענק: "כשצעדתי, לא הרגשתי שכף רגלי נגעה בקרקע. כאילו אין כוח משיכה. זה כאילו אתה צף באוויר והולך במקביל". הוא הוסיף.

כשהתעורר מהתרדמת שלו, להאנזל הייתה התגלות: "חזרתי עם סליחה מוחלטת לכל מי שאי פעם עשה לי משהו רע", אמר, "אני חושב שממש נדרשתי למות כדי להבין את כל הדברים האלה".

בסרטונים נוספים שלו בטיקטוק, שם יש לו כמעט 100 אלף עוקבים, סיפר האנזל שנתקל בקרובים שלו לאחר המוות - שלא באמת היו צריכים להגיד לו שהם אוהבים אותו, כי הוא פשוט הרגיש את האהבה שלהם באוויר. הוא גם סיפר שאנשים שמתים לא חייבים לחזור לחיים - אלא הם אלה שבוחרים לחזור אליהם מהבנה שמשהו גדול עומד לקרות פה. מאמינים לו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully