וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוירוכירורג שהתעורר מתרדמת סיפר: "יש חיים אחרי המוות והם יפים"

13.11.2022 / 23:44

מנתח המוח ד"ר איבן אלכסנדר טוען שהוא יודע שיש חיים לאחר המוות כיוון ששנכח שם, לדבריו, בזמן ששהה בתרדמת של שבעה ימים. כעת הוא מספר מה בדיוק הוא ראה שם ומה לכאורה מצפה לכולנו

הנוירוכירורג ד"ר איבן אלכסנדר טוען שיש חיים לאחר המוות והוא נכח שם/@officialsoulacademy

נוירוכירורג טוען כי נחשף לחיים שלאחר המוות במהלך ששהה בתרדמת של שבעה ימים וכעת הוא מקדיש את חייו להוכיח שגן העדן קיים וממתין לכולנו.

ד"ר איבן אלכסנדר סבל מפגיעה מוחית קשה והוכנס לתרדמת עקב זיהום חיידקי חריף ב-2008 - ונותר נאבק על חייו במשך שבעה ימים. הוא סיפר שכשהיה מאושפז מחוסר הכרה הוא פגש במדריכה רוחנית על כנפי פרפר שהובילה אותו דרך חור תולעת אל "מקום מושלם".

הרופא המנתח סיפר כי דיווחים רפואיים מראים שמוחו "לא היה במצב של חלום או הזיה" בזמן ששהה בקומה. הוא סיפר שראה "תמונות אפלות" שכשניסה לתאר אותם לאחר מכן לאנשים הם הניחו שמדובר במקום לא נעים במיוחד. הוא, לעומת זאת, מתעקש שלא פחד ממה שראה. אחרי שביקר במקום האפל לכאורה, הוא ראה "אור לבן" שפילח את החושך, מלווה ב"מנגינה מוזיקלית מושלמת" שהובילה אותו אל "עמק השערים".

הוא טוען כי בצד השני של חור התולעת חווה "עולם מושלם" - לא רחוק מגן העדן עצמו. ד"ר אלכסנדר, שכתב והוציא מאז את הספר "הוכחה לגן עדן: מסעו של נוירוכירורג", אמר לסאן הבריטי: "זה היה כמו העולם האידיאלי של אפלטון. זה היה עולם של שלמות".

את המדריכה שפגש שם הוא תיאר כאישה שלא דיברה אבל היו לה עיניים נוצצות וחיוך חם, שמילא אותו באהבה טהורה. במהלך מסעו במקטום ה"שחור כדיו" הוא הבין שיש אלוהות - אולי אלוהים - אבל הוא לא יכול היה להגדיר את הישות שפגש. עם זאת, לאורך כל מסעו, הוא קיבל את אותה הודעה: "אין לך ממה לחשוש".

כשהתעורר מהתרדמת, משפחתו נותרה המומה מהאדם השונה שפגשה. במהלך ההחלמה שלו, ד"ר אלכסנדר סיפרה שאחותו תיארה את התנהגותו כמו זו של "בודהה קטן", שאמר לכולם ש"הכל בסדר" והסתכל עמוק לתוך עיניהם. הוא עצמו לא זוכר שהתנהג ככה.

על אף שהוא תומך גדול במדע, כל החוויה החזירה בו את אמונתו. לאחר שאומץ הוא גדל כמתודיסט, אך חקר את הדת בזמן שלמד באוניברסיטת הרווארד מכיוון שהמחקרים המדעיים שלו התנגשו איתה. כשניסה לחדש את הקשר עם הוריו הביולוגיים ללא הצלחה, הוא נעשה אגנוסטי. אולם, רגע לפני פציעתו הוא ניסה שוב והפעם הצליח לפגוש את משפחתו הביולוגית ולחבק את הוריו בפעם הראשונה.

הוא הבין שדת עוסקת ב"אהבה ללא תנאי, הכלה מוחלטת של כולם" ואם היא לא - היא כנראה לא נועדה עבורו. הוא אמר: "דת לא עוסקת רק במה שקורה כשמתים, אלא אילו בחירות אנחנו עושים בחיים שלנו, בטיפול בעצמנו ובאחרים. יש משמעות לחיינו והראיות מנקודת מבט נוירו-מדעית לכך שהתודעה שלנו שורדת מוות גופני ושהכוח המחייב של האהבה הוא הדבר החשוב ביותר שמחבר בינינו הן מדהימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully