וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שמתה מוות קליני למשך 15 דקות מספרת: "חייתי 5 שנים בגן עדן"

6.2.2023 / 0:01

איך נראה העולם הבא? אישה שטוענת שבילתה 5 שנים בגן עדן מספרת בדיוק איך הוא נראה וכמה היא לא רצתה לחזור לחיים אחרי שבילתה שם

מתה למשך 14 דקות וסיפרה שהייתה בגן עדן/YouTube/NDE Diary

אישה שמתה מוות קליני למשך 14 דקות טוענת שבזמן שהייתה מתה, בילתה כ-5 שנים בגן עדן - ויש לה זכרון חי משהותה שם.

ב-6 במאי 2001, ד"ר לינדה קרמר התעוררה בשעות הבוקר המוקדמות וניגשה לשירותים, שם איבדה את הכרתה. בעלה דאז הזעיק אמבולנס והפרמדיקים החיו אותה, לאחר כמעט רבע שעה שבה הייתה לכאורה מתה. בזמן הזה, היא סיפרה, היא שהתה בגן עדן - ובגלל שהזמן שם מתנהל אחרת, היא טוענת שעבורה עברו 5 שנים.

היא סיפרה שהעריכה את חלוף הזמן בהתאם למרחק שעשתה "בעולם הזה". בהנחה שהיא יכולה ללכת בקצב של כשלושה עד שישה מייל לשעה בחיים האמיתיים, היא השתמשה בזה כדי להעריך את הזמן שנעה בגן עדן, שלהערכתה מסתכם ב-5 שנים. ד"ר לינדה גילתה שהיא יכלה ללבוש כל צורה שהיא רוצה בעולם הזה ואפילו יכלה להפוך לאנשים אחרים שהיא פגשה בגן עדן. היא הוסיפה שהמקום עצמו היה מלא בוויזואליה מרשימה.

צפו בסיפורה המלא:

לינדה סיפרה בסרטון ששותף בערוץ היוטיוב NDE Diary: "מצאתי את עצמי עומדת במה שכיניתי שדה פרחים. צפיתי ברכס ההרים הגדול פי 30,000 מהר האוורסט. רכס הרים עצום הופיע מאחוריי בכל מקום בו הייתי. יכולתי לראות בניינים עם גורדי שחקים. דובאי נראית כמו בקתות מיניאטוריות בהשוואה לזה. ראיתי אגמים, יכולתי לראות הכל בנוף פנורמי. הייתי שם באינטראקציה עם אנשים, מדברת עם אנשים, הופכת להיות הם".

לינדה מוסיפה שאם רצתה להיות במקום כלשהו, ​​היא חשבה על המקום והרגישה מועברת מיידית לשם, כשהיא מסוגלת להופיע על גבי הרים ומקומות אחרים לכאורה כרצונה.

אחרים שמתו קלינית במשך תקופה וחזרו לחיים טוענים שראו חזיונות של העולם הבא. רוב החזיונות מדברים על הגיהנום. לאחרונה אדם שביקר בגיהנום תיאר את המתרחש שם לכאורה: "אנחנו הופכים לעבדים. כלבים שעוברים עינויים בידי שדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully