וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שביקר בגיהנום מספר: "אנחנו עבדים. כלבים שעוברים עינויים בידי שדים"

18.1.2023 / 0:13

הכומר ג'רלד ג'ונסון ממישיגן, ארה"ב, חטף התקף לב והגיע, לדבריו, לגיהנום. הוא מספר לפרטים מה בדיוק קורה שם, כיצד בני האדם מגיעים לשם ואילו הנחיות הוא קיבל כשחזר לחיים

האדם שביקר בגיהנום מספר מה מצפה לנו שם/tiktok.com/@geraldajohnson1

אדם שביקר לכאורה בגיהנום לאחר שחטף התקף לב מספר: "אני לא מאחל את זה לאויב הכי גדול שלי" ג'רלד ג'ונסון ממישיגן, ארה"ב, תיאר כיצד ביקורו המסוייט בגיהנום שינה את חייו לתמיד.

ג'רלד פרסם את הטענות במקבץ סרטוני טיקטוק והצהיר שהוא נשלח לגיהנום בפברואר 2016 לאחר שלקה בהתקף לב. באחד הסרטונים היותר ויראליים שלו, שצבר 3.7 מיליון צפיות, ג'רלד מספר: "בהחלט, ראיתי את הגיהנום האמיתי. הייתי שם ולא הייתי מאחל את זה לאויב הכי גדול שלי, לא אכפת לי מה הוא עשה לי. זה לא מגיע לאף אחד".

הכומר ממישיגן תיאר אז הרגע שבו שוגר אל הליבה של כדור הארץ, שם לדבריו נמצא הגיהנום. "הרוח שלי עזבה את הגוף הפיזי שלי וחשבתי שאני בדרך למעלה", הוא נזכר, "חשבתי שעשיתי כל כך הרבה טוב במהלך חיי ושעזרתי לכל כך הרבה אנשים, אבל בניגוד לכך - ירדתי למטה. נכנסתי ממש למרכז כדור הארץ. הדברים שראיתי שם היו בלתי ניתנים לתיאור. זה מעורר בי רגשות קשים בכל פעם שאני מדבר על זה".

צפו בו מספר מה ראה

הכומר מזה 7 שנים תיאר אז כמה מהדברים שהיה עד להם כשביקר בגיהנום, כולל אדם "שהולך על ארבע כמו כלב ונכווה מראש ועד כף רגל". הוא מספר: "העיניים שלו בלטו וגרוע מזה: הוא ענד שלשלאות על צווארו. הוא היה כמו כלב בגיהנום. זה היה שד שאחז בשלשלאות". הוא הוסיף: "כמו בקשר טלפתי, ידעתי שהשד הזה נשלח בחייו של האיש הזה לרכב עליו מילדותו ועד למותו". ג'רלד הסביר שהשד יודע שאם הוא יצליח לגרום לאדם בחייו לא לשרת את אלוהים ולעשות דברים רעים, הוא יגבור על האדם בגיהנום, שם הוא יהיה העבד שלו: "אנחנו עבדים על כדור הארץ להשפעת השד ואנחנו כלבים מעונים בגיהנום".

הוא לא לבד

אישה שעברה חווית סף מוות מתארת את הגיהנום: "דם, סירחון והתעללות אינסופית"

לכתבה המלאה

ג'רלד המשיך ופירט שיש אזור בגיהנום שמשמיעים בו מוזיקה. הוא שמע מוזיקה מוכרת, כמו Umbrella של ריהאנה ו-Don't Worry Be Happy של בובי מקפרין. נשמע נחמד נכון? אז זהו, שאלו לא האמנים המקוריים לדבריו שמבצעים את השירים אלא קבוצה של שדים שמשתמשת במילות השיר כדי לייסר אותנו. הוא הוסיף: "כל מילה של כל שיר נועדה לייסר אותך על העובדה שלא סגדת לאלוהים באמצעות מוזיקה בזמן שהיית על פני כדור הארץ".

הנה הסיפור המלא שלו:

לסיום, חשף ג'רלד כיצד נמלט מהגיהנום וחזר לכדור הארץ. "כעסתי על אלוהים על שעשיתי כל כך הרבה טוב בחיי וסיימתי אותם בגיהנום. התרוממתי מהגיהנום וחזרתי לכדור הארץ - ואלוהים התחיל לדבר אליי", סיפר, "הוא אמר 'כעסת בסתר על האנשים שפגעו בך, קיווית שאני אעניש את האנשים שפגעו בך. אלה לא האנשים שלך. אלה האנשים שלי. אני רק רוצה שתתמקד במשימה שאני נותן לך'. למרות שעשיתי טוב, הדבר שהיה לי בלב היה חוסר מחילה לאנשים שעשו לי רע. אדם שאינו יכול לסלוח הוא אדם ששכח כמה סלחו לו. זה הניסיון שלי מהגיהנום. זה מקום אמיתי לגמרי".

עוד אנשים שחזרו מהמתים מספרים
מת וחזר לחיים: "נוכחות זרה אפשרה לי לבחור אם להישאר או לחזור"

אישה שמתה למשך 37 שניות וחזרה לחיים סיפרה שראתה את מאמצי ההחייאה שלה ואת קרוביה המתים

אלו שלא פקפקו באמינות דבריו - ויש לא מעט כאלה לפי מספר העוקבים שלו בטיקטוק (70 אלף) - פרגנו לו בתגובות: "אני מאמין לו. כל מי שביקר בגיהנום מתאר אותו בצורה כל כל דומה", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה הסרטון השלישי שראיתי לאחרונה של אדם שביקר בגיהנום. הסיפורים כל כך דומים שזה מטורף".

  • עוד באותו נושא:
  • גיהנום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully